Zeer vriendelijk en behulpzaam

Onze auto wilde dan weer wel en dan weer niet starten. Heel vervelend, omdat wij drie dagen later de auto zouden inruilen voor een andere. De garage waar wij normaal komen kon ons door drukte niet helpen, ondanks ons grote probleem. Ook niet even tussendoor. Wij belden Autocentrum Borger, die het ook druk had, maar ondanks dat mochten wij direct langskomen. Auto werd uitgelezen en bekeken, wat bleek.... de gemaakte sleutel ( door onze vaste garage gemaakt )werd niet herkend, dit hadden zij de dag ervoor niet nagekeken. Door een fout van hen zaten wij met dit probleem en zei hadden geen tijd voor ons. Gelukkig Autocentrum Borger wel. Heel hartelijk dank voor jullie vriendelijke en behulpzame reactie. Wij gaan morgen onze nieuwe auto halen, mogelijk gemaakt door jullie,

Geweldige service tijdens mijn vakantie!

Na een bezoek van de ANWB een afspraak gemaakt om een onderdeel te laten vervangen. Deze was dezelfde dag s middags beschikbaar en werd in 20 minuten gemonteerd. De thee en koffie die we tijdens het wachten kregen was net op, toen de auto alweer klaar was. Nog een tip hoe ik de automaat kan ontgrendelen als deze niet uit zijn P gaat en we konden onze vakantie weer voortzetten. Erg aardig en vooral kundig personeel die je goed en snel weer op weg helpen. Zeker een positief woordje waard!

Nazorg is ook service

De dag voor vertrek met de camper voor de vakantie wil de camper niet starten. Opel pechhulpdienst gebeld, binnen een half uur ter plekke. De eerstvolgende werkdag belt men vanuit de garage, Arjan. Hoe het gegaan is, of nu alles naar wens is. Anders was het mogelijk nog iemand te laten komen. Service met een grote S

Vriendelijk, behulpzaam en accuraat

Deze garage heeft ervoor gezorgd dat we zonder problemen onze laatste vakantiedag thuis zijn gekomen! Voorband werd snel en volgens afspraak vervangen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Heel snel, vriendelijk en kundig geholpen

We hadden een defect met de accu en konden na een belletje meteen langskomen. Binnen een kwartier was alles vervangen en konden we weer op weg. Erg vriendelijk personeel, het was voor de kinderen uiteindelijk een heel gezellig uitje ipv dat het de vakantie beïnvloede. Daarnaast ook nog heel goed geprijsd. Super bedankt voor jullie hulp!!

Zeer snelle reparatie van koelvloeistof-tank

Kort voor vertrek bleek bij eigen controle er nagenoeg geen koelvloeistof meer aanwezig te zijn in onze Opel. Een snel bezoekje aan de werkplaats (Gerard en Guus) zorgde ervoor dat nog dezelfde middag (!) een vervangend exemplaar werd gemonteerd, waarna wij alsnog veilig op pad konden. Een scheurtje in het tankje na vele kilometers was de oorzaak. De oorzaak werd gevonden. Wat een prima service en snelheid! Heel erg bedankt!

Super service.

Vervanging nieuw lampje. Helemaal kosteloos.

Zij behandelen mijn auto beter als ik .

Altijd vriendelijk, perfecte service, uiterst deskundig, schoon bedrijf, geweldige koffie, goede afspraken. Zij verzorgen mijn auto beter als ikzelf.

Overleg met prijsindicatie bij onderhoud. Goede service. Hoewel ik vandaag de drop-out miste 😋

Erg vriendelijk personeel en erg professioneel. Volgende keer kom ik hier weer terug 😊

Ongekende service en aandacht

Na een prettig en open gesprek met de verkoper Rene Schaafsma over een mooie tweedehandse Maxda CX3 besloten we de auto te kopen. De auto werd helemaal volgens afspraak geleverd. Tijdens de eerste regenbui een week later, waren we niet tevreden over een ruitenwisser. Ze werden beide kostenloos vervangen. Een paar weken later zag ik condens in de richtingaanwijzer in de buitenspiegel. Deze werd ook gewoon vervangen. Alle afspraken werden strak gepland. Ik heb niet hoeven wachten. En zowel de verkoper als de monteurs doen echt hun best voor je. Ongekende TOP service!

Super geholpen!

Na het raken van een stoeprand en het zelf even zoeken naar schade bleek er ook olie te lekken door waarschijnlijk normale slijtage. Omdat we een weekje op het nabijgelegen bungalowpark waren wilde we toch alles even laten checken. Dit is gedaan door autocentrum Borger, een goede uitleg over het probleem, en zeer vriendelijk door medewerkers geholpen.

Super service

Wij zijn vandaag bij de garage geweest. Zijn in Borger met vakantie en probleem met de verlichting was heel snel verholpen. Zeer goede service.

Top, ze hebben ons gelukkig weer veilig de weg op gekregen

Onverhoopt deed onze verlichting het niet meer. Autocentrum Borger was dichtbij, maar daar aangekomen was het al sluitingstijd. Ondanks dat mochten we binnenkomen en hebben ze onze verlichting gemaakt. Zo konden we onze weg gelukkig weer vervolgen. Warm bad voor mensen die niet uit de buurt komen, bedankt!

Het autobedrijf waar je nog echt klant bent. Een top service, altijd mee denkend. Een autobedrijf waar je blindelings op kunt vertrouwen en waar ik klant van blijf! Ga zo door!!

Ze zijn er voor je.

Een paar weken geleden kocht ik bij een dorpsgarage een betaalbare Volvo S40 uit 2004, die daar werd ingezet als leenauto. De afspraak was dat ik er 10.000 kilometer probleemloos mee kon rijden. Na een week viel het rechter dimlicht uit. Ik verving de lamp zelf, maar dat was niet de oplossing. De garage waar ik de auto kocht was niet bereid mij te helpen. Een garage dicht bij mijn werk concludeerde dat er een nieuwe computer in moest (regelt de aansturing van de verlichting), revisie zou op € 400,- neerkomen, het onderdeel was niet nieuw verkrijgbaar. Ik had mijn vorige auto in onderhoud bij Autocentrum Borger en gezien de eerdere goede ervaringen heb ik "het vertrouwde honk" weer opgezocht. Zij vonden een oplossing, vanuit ervaring, voor iets meer dan € 100,-. Heel prettig, dat vakmanschap. Gisteren merkte ik dat er koelwater lekte. Ik kon na een telefoontje direct terecht en een versleten slang werd in een half uur vervangen. Met mijn vorige auto werd ik ook prompt geholpen met een een leeglopende band en een lege accu. In alle ben gevallen heel vriendelijk en vlot geholpen. Mijn conclusie is dat ik geen andere garage zou kiezen in de regio Borger.

Prima garage met uitstekende service.

Heb 5 december via internet een occasion gekocht, heb op vertrouwen een aanbod voor het inruilen van m’n oude auto gekregen. 7 december de nieuwe auto opgehaald en oude laten staan. Prima service en met René een goede en vriendelijke verkoper gehad. Top.

Super service!

Kort maar krachtig. Gezellig personeel en goede service! Ben zeer tevreden!

Top garage

Altijd vriendelijk oplossingsgericht en zeer behulpzaam

Vakkundig, klantgericht, service en afspraken houdt men zich aan

Begin dit jaar een Opel Adam gekocht bij Autocentrum Borger. Ons eerste bezoek aan dit bedrijf. Zeer prettig en gastvrij ontvangen door de heer Schaafsma. Duidelijk in gehele verkooptraject. Goede en plezierige aflevering met zelfs nog extra service. Zeer tevreden over de aangeschafte auto! 1e kennismaking met de werkplaats deze week. Ook hierover zeer positief. Werkplaatschef neemt persoonlijk contact op en komt afspraken keurig na. Men staat klant beleefd en zeer vriendelijk te woord. Een bedrijf om in alle opzichten aan te bevelen.

Super service!

Ook met Duits kenteken van harte welkom! Werden meteen geholpen en ook al bleef het even een probleempje, we mogen gewoon terugkomen. Het geeft een goed gevoel! Vr.gr. Van de opel insignia

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Vlot en deskundig probleem opgelost.

Keurig geholpen

Goede service gratis lampje iedere keer weer.

Kom je ff langs met een lekke band aan je aanhanger wordt je direct goed geholpen en kun je weer onderweg. Ik woon hier niet in de buurt maar als ik dat wel deed zou ik wel weten waar ik mij auto liet onderhouden

transparant en eerlijk.

Verschillende auto’s in onderhoud en voor reparatie gebracht. Altijd open en eerlijke communicatie. Ga er altijd met een goed gevoel weg.

Buinerstraat 1 9531 TH Borger