Fijne garage en perfecte service

Vorige week zondag band aan flarden gereden. Maandag erna naar autöcentrum Borger gegaan,geen probleem,bestel een nieuwe band en is morgenochtend(dinsdag) klaar. Belletje gehad,wiel werd gemonteerd en alle banden op spanning gezet. Top. Eigenaar witte Ford Focus

Verrassend

Na 1,5 jaar weer op pad met m’n Honda Shadow, starten en lopen! Met een big smile ging ik op pad. Nog geen 20 km van huis zie ik ineens dat mijn knipperlicht voor wat lager hangt dan zou moeten. Ook mijn rechter spiegel hang er troosteloos bij. De dichtstbijzijnde garage is deze in Borger. Ik vraag om zwarte tape om mijn knipperlicht vast te binden voor nood. En een steeksleutel om mijn spiegel vast te zetten. Guus gaat mij helpen. Hij kijkt even, maakt de spiegel vast en ziet dat het rubber van het knipperlicht gebroken is. Zijn oplossing: lijmen en even een dag tape eromheen, zodat de lijm goed kan drogen. Dan mag die gekke tape er morgen weer af, want dat lijkt echt niet mooi. Wat een topper! Meedenken en direct goed oplossen i.p.v. een nood-verbandje . Afrekenen? Dat hoeft niet, een recensie zullen ze dankbaar voor zijn. Daar is ie dan! Een 10 met een griffel!

Super Service!!!

Vandaag waren wij op doortocht en besloten te tanken en boodschappen te doen. Onze camper had een gebrek en het was een kapotte zekering ik stuurde mijn zoontje om een zekering te halen, echter had ik niet alle details bij de hand. Na kort gesprek met humor kregen we gratis de zekering mee en waren we weer terug on route!!! Geweldige monteur en service dankjewel

Helemaal top!

We zijn hier op vakantie bij Hunzedal. Ik heb een belletje naar dit autocentrum gedaan en ze stonden binnen 10 minuten bij het park om mee te kijken naar het probleem. En ook not helemaal voor niets! Echt een topservice!

Top service!

Wij zijn hier op vakantie en hadden pech met de auto. Gebeld naar de garage en ze wilden ons wel helpen. Vakkundig opgelost, top service en een bakkie koffie tijdens het wachten.

Altijd hetzelfde hoge serviceniveau.

Er wordt altijd tijd voor je gemaakt, geen moeite is teveel. Je kunt er altijd terecht voor problemen, of je nu klant bent of niet. En altijd geldt: er wordt direct tijd voor je gemaakt. Vorige week wilde ik graag de onderkant van de auto even laten checken omdat ik iets geraakt had wat op straat lag. Auto moest even op de brug, er werd even gecheckt, en daarna: “service meneer, daar hoeft u niet voor te betalen”. Deze week wilde ik graag een stukje slang voor een klusje. Wordt direct voor je gezocht. En weer is het antwoord: “ neem zo maar mee hoor, geen kosten.” Of het nu de afdeling verkoop is, receptiebalie, of de medewerkers in de garage, de hulp is altijd perfect!

Goed en kundig bedrijf

Wij kwamen er terecht op onze vakantie met een probleem aan onze camper. Geen afspraak ga maar zitten met een bakje koffie. Binnen een mum van tijd was het probleem opgelost en konden wij weer verder met onze vakantie. Super goed

Geweldig een bedrijf dat iemand helpt

Wij hadden problemen met het sluiten van de deuren van onze camper. Gisteren bij het tanken de garage gezien, stonden op een camping in Exloo. Vanmorgen langs gereden, gaat u maar zitten met een bakje koffie. Geen gedoe over afspraak of zo. Binnen no time achterdeur bijgesteld, alles werkt weer. Wij kunnen onze reis weer vervolgen, top. Hartstikke bedankt, groeten Huub en Miepke van den Heuvel

Prima garage met geweldige service!!

Langskomen met je auto als je een probleem hebt, is geen probleem. Er is altijd iemand bereid je te helpen en dan kan het zomaar zijn: klaar terwijl u wacht. Als dat geen service is.

Fijne service zoals vroeger bij Garage Balkema - Albert Dries

Prettig te woord gestaan aan de telefoon. Bij de afspraak goede ontvangst, kopje thee terwijl de monteur het euvel verhielp. En als je wilt wilt afrekenen: hoeft niet, service van de zaak. Kortom altijd goede en klantgerichte service, advies bij Autocentrum Borger. Zoals het hoort te zijn. En het geeft het gevoel alsof je weer bij Albert Dries in de garage bent.

Klantvriendelijk, vakbekwaam, betrouwbaar, geweldige service

Nadat ik met een defecte motor op de A32 tot stilstand kwam en vervolgens door de wegenwacht en een autotransporter van de snelweg gehaald werd, ben ik met een vervangende auto naar huis gegaan. Daarna kwam de volgende dag de reparatie. Geweldig en vakkundig geholpen. Eerst dacht ik dat de Turbo en motor defect waren, maar gelukkig bleek dit niet zo te zijn. De hogedrukpomp zat los en werd bijzonder vakkundig gerepareerd. Natuurlijk werden wij zeer vriendelijk te woord gestaand en zoals altijd met een kopje koffie. Tweehonderd procent tevreden en ook met de bijbehorende servicebeurt die natuurlijk ook perfect uitgevoerd werd.

Gezellige baliemedewerker Gerard genaamd

Prima garage. Zeer coulant en altijd snel geholpen

Zeer klantvriendelijk, laagdrempelig en correct.

Topgarage. Ik woon op 25 minuten rij-afstand, maar rijd er met alle plezier een eindje voor. Sinds de aanschaf van een Opel in 2009 klant geworden, maar met de daaropvolgende Ford, Volvo en Renault altijd klant gebleven. Er wordt goed meegedacht, in overleg is veel mogelijk, ook een zo goedkoop mogelijke oplossing, men is vriendelijk en attent, altijd bereid om toelichting te geven en de kar geven ze ook gewoon een beurt. Aanrader!

Al meer dan 20 jaar bij deze garage, ik denk,dat genoeg zegt!!!

Voor een paar dagen geleden geweest bij Tom Ganzevoort mijn lichtschakelaar van mijn Corsa was stuk, direct was er tijd voor mij en werd het gemaakt (veertje was stuk) Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer goede ervaring met deze garage.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel

Wij zijn een zeer tevreden klant van Autocentrum Tom Ganzevoort B.V. In 2020 een prachtige auto gekocht bij jullie garage, helaas trad na enkele weken een motorstoring op die moeilijk op te sporen was, zelfs na de garantieperiode was het voor de garage geen moeite om alles op alles te zetten om het probleem op te lossen en is het kosteloos gerepareerd. Het op de hoogte stellen tijdens het reparatieproces is een zeer klantvriendelijke manier wat erg door ons werd gewaardeerd. Wij zijn jullie allen dankbaar voor de behulpzaamheid en klantvriendelijkheid. Fam Kliphuis 2e Exloërmond

Je bent hier meer dan een klant.

Het voelt als thuiskomen in een warm nest. Personeel is zeer voorkomend, dienstverlenend, servicegericht. Ze denken met je mee en denken in oplossingen. En steevast een kopje koffie of thee.

Er is geen beter autocentrum.

Gelukkig zijn ben ik inmiddels al jaren klant van Autocentrum Borger-Tom Ganzevoort B.V. Of het nu om onderhoud of om het aanschaffen van een andere auto gaat, je wordt er vriendelijk en vakkundig geholpen. Ook wordt er goed met je meegedacht. Dat vind ik heel prettig, want zelf heb ik geen verstand van auto’s. Door onze positieve ervaring met dit bedrijf zijn inmiddels ook mijn ouders, zoon en dochter klant geworden. Ik kan met een gerust hart dit autocentrum aanbevelen. Hartelijk groet, André Hage

Ik had opeen boomstam gezeten was een beugel ontzet. Was op vakantie en een begrafenis werd de zelfde dag geholpen . Hr bij de receptie werd een zeer klantvriendelijk geholpen . Vol lof.

Fantastisch!

Autocentrum Borger is top! De auto, persoonlijke benadering en de service is super !

Goede en snelle service.

Wij hebben 2 auto's in onderhoud bij deze garage. Ondanks dat ze het met regulier onderhoud erg druk kunnen hebben, zullen ze er alles aan doen om bij een acuut defect meteen een diagnose te stellen en indien mogelijk direct te repareren. Vriendelijk personeel en uitstekende communicatie.

Geweldige service!!

Nadat ik vanmiddag bij een boerderij weg reed horden ik getik bij een achter wiel. Er bleek een ijzeren draad in de band te steken. Mijn garage zit een eind weg dus gekozen voor de garage in mijn dorp vlak bij huis. Werd meteen geholpen aan een lekke band. Geweldig aardig personeel en super service. Dank jullie wel en wij stappen nu toch maar eens over naar de service dicht bij huis.

Goede service en vriendelijk persineel

Trekhaak onder mijn Tesla laten monteren, tevreden hierover. Later teruggegaan omdat er een piep in een kastje zat en supersnel afgehandeld. Dit is een garage waar service en klantvriendelijkheid op een hoog niveau staat.

Rechter koplamp stuk

Ik kwam bij de balie omdat mijn rechter koplamp stuk was, de medewerker zei zal ik deze voor u vervangen en hij heeft gelijk mijn linker lamp ook gedaan. Zeer ter vrede over deze service.

Topteam

Vriendelijke werknemers. Leveren goede kwaliteit.

Super klantvriendelijk en willen graag helpen!

Mijn ervaring is super met dit bedrijf. Ze zijn erg klantvriendelijk en willen graag helpen. Zeer tevreden!