optimaal klantgericht, degelijk vakwerk, betrouwbaar, directe service

Jarenlang heeft Autocentrum Borger onze mercedes in onderhoud. Eerst vanuit Westdorp, de laatste jaren kom ik speciaal uit Den Haag. Het bedrijf blinkt uit in kleine en grote service door alle medewerkers aan de balie en in de werkplaats. Je voelt je altijd welkom. Voor alles is een oplossing, tot aan vervangend vervoer toe. Zo'n garage wens je iedereen toe!

Superrrrrr service

Super service .schroef in mijn band ,kwam om 15.00 binnen en stond om 15.05 weer buiten . Hoefde niets te betalen en kreeg nog een kop thee toe . Dus in deze rare wereld bestaat er nog steeds service .Ook in Borger.

Topsevice!

maandag 2 oktober kwamen wij op ons vakantieadres aan in Borger. Zodra we uit de auto stapten roken we een enorme benzinelucht. Gekeken welke garage om kwart voor 6 nog open zou zijn. Zo kwamen we hier terecht. De monteurs waren al naar huis maar als we de andere ochtend om 8 uur konden komen zouden ze ons gelijk helpen. Gelukkig bleek er niet iets aan de hand te zijn wat gelijk opgelost zou moeten worden, zodat we onze vakantie gewoon voort konden zetten. Na de vraag over de kosten zei de man : o, laat maar zitten hoor, dat kleinigheidje.. We helpen u graag. Mochten er weer problemen zijn, dan horen we het wel. De rest van de vakantie ging het prima en konden we leuke tochten maken. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor deze geweldige service!

Boven alle verwachtingen

Ik kom uit de autowereld en ben altijd zeer sceptisch tegenover autoverkopers maar Rene zou een voorbeeld moeten zijn voor rest van Nederland. Mijn zeer oprechte complimenten. Draait er geen doekje om, is eerlijk en zeer vriendelijke en behulpzaam.

Al jaren een zeer betrouwbaar bedrijf met hoge mate van service!

Al jarenlang heb ik onze auto'(s) in onderhoud bij Autocentrum Borger van Tom Ganzevoort. Meerdere merken en modellen in die jaren. Graag breng ik aan alle medewerkers langs deze weg mijn complimenten over. Altijd zeer plezierig en deskundig te woord gestaan door Gerard en al zijn collega's. Er wordt met je meegedacht, geen vraag is teveel, kwaliteit hoog in het vaandel en nooit problemen. Kortom, een aanbeveling meer dan waard! Zeer goede ervaringen dus.

Super service met deskundigheid

De snelle service die vakkundig is uitgevoerd maakt samen met de klantgerichte communicatie van de receptionist onze revieuw 5-sterren waardig. Dreamteam, geniet van de chocolade.

Het klantvriendelijkste autobedrijf met de beste service en koffie.

Zij repareren beter als ikzelf

geweldig

Op vakantie in Borger gaf de ruitensproeier van mijn Corsa problemen. Werd gelijk geholpen en de , naar bleek, kleine storing gratis verholpen. Hartelijk dank voor deze geweldige service en de vriendelijke ontvangst.

Zeer klantvriendelijk, eerlijke service

Op vakantie in Drenthe, gaat je auto stuk. Zorgen of een terugrit van drie uur naar huis veilig en verantwoordelijk is. Ik kon meteen terecht voor een check waarbij in goed onderling overleg gekeken is naar de meest verstandige aanpak. Top geregeld!

Reddende engel!

Op weg naar hunebed 26 maakte ik ruimte voor een tractor en rijd mijn autootje in een greppel!! We kregen haar er zelf niet uit, maar Ganzevoort was snel ter plekke en binnen no time stonden de vier wielen weer op de weg! Heel ruimhartig hoefde ik voor deze superservice niet te betalen, dus hebben we de fooienpot gespekt. Grote dank!

Perfecte en vriendelijke service!

Gisteren 21-04-2022 vlak bij deze garage een platte band gehad. Wat doen?? Eerst rubber middel in gespoten in mijn Mitsubishi Outlander en dan met de elektropomp lucht er in. Dat ging goed...maar, kan daarmee rijden naar Burgh-Haamstede (250 km)? Ik ging bij de garage langs, het was na 5 uur. Achter de balie was een zeer vriendelijke meneer die mij hielp. Hij stopte vulkaniserende rubber in het gat. Toen vroeg ik "wat krijg je van mij?" en hij zij niets, gratis. Geef me een beoordeling. Bij deze! Heel tevreden!!

Top service!!

Wordt altijd keurig netjes geholpen, je wordt overal van op de hoogte gehouden.. prima personeel(zowel garage als receptie)

Topgarage

Mijn kia picanto voor de keuring gehad.personeel is zeer vriendelijk. En als er wat vervangen moet worden bespreken ze dat eerst met de klant.moet je wachten wordt je bediend met een heerlijk kop koffie.en als er grote reparatie.s zijn krijg je een leenauto mee.een echte aanrader. Eerlijk en betrouwbaar.

Vertrouwen

Dit bedrijf vertrouwt de mensheid nog. Ik stond verderop met een lege accu. Even naartoe gelopen, en kreeg een accubooster mee. Hoefde geen borg betalen oid en hoefde bij het weer inleveren van de accubooster niet eens betalen ! Ben er verder niet eens klant, maar zou het haast worden als het wat meer in de buurt lag! Bedankt voor de hulp nog, firma Ganzevoort BV!

Gewoonweg zeer tevreden.

Beide auto's al sinds het jaar 2000 bij Autocentrum Borger in onderhoud. Vriendelijkheid en kunde staan bij hen hoog in het vaandel. Het omrijden meer dan waard!

Wij hebben beide auto's al jaren in onderhoud. Onderhoud, serviceverlening en communicatie verloopt uitstekend! Wij zijn super tevreden.

uitstekend

Onze auto's nu 9 jaar in onderhoud Bij Tom Ganzevoort. we zijn al die jaren zeer tevreden over de service, de klantvriendelijkheid en kennis van zaken in het bedrijf. (en de koffie}

Klantgericht onderhoud

No nonsens garage met kundig personeel. Vriendelijk onthaal en direct kontakt. Bij onderhoud gratis leenauto beschikbaar (even aftanken) en betaalbaar garage-tarief. Meedenkend in oplossingen aan alles op auto-onderhoud. Te allen tijde bereid storingen à la minuut te verhelpen.

Gewoon vriendelijk en vakkundig!

Al meer dan 20 jaar klant bij dit bedrijf. Altijd goed geholpen door vriendelijke en vakkundige mensen. We hebben deze ervaringen met verschillende auto’s ( Zafira, Antara en VW Tiguan) Al met al : we zijn dik tevreden. Groeten Henk

Uitstekend en vriendelijk geholpen

In goed overleg uitstekend geholpen bij de garage: ook tussendoor op de hoogte gebracht van de voortgang. Daarnaast mogelijkheid om leenauto mee te krijgen. Kortom: zeker aan te bevelen als je hulp nodig hebt bij je auto

Winterbanden monteren

Omdat het weer tijd is voor winterbanden, heb ik even een afspraak gemaakt voor de montage van mijn winterbanden. Omdat mijn Insignia B weer andere wielen heeft als mijn oude Insignia A, heb ik zelf andere wielen gezocht en gevonden. Geen probleem alles werd gemonteerd onder het genot van een kopje koffie. Ik kan iedereen Autocetrum Borger aanbevelen en dat doe ik ook. Een zeer klantvriendelijke garage met uitstekend personeel.

Super fijne service!

Batterij autosleutel werd kosteloos, snel en vriendelijk vervangen! Top service!!

gewoon vertrouwd!

Kom hier nu al meer dan 20 jaar en nog nooit teleurgesteld! Kortgeleden na een Mokka een Grandland X gekocht. Prima wagen en dito behandeling.

We kwamen kijken voor een Opel Crossland X. Wat een sfeer in deze garage. We hadden er meteen een goed gevoel bij. Dus de auto gekocht en afgelopen donderdag opgehaald. We zijn zeer tevreden. Wat fijn, dat we ook onze camper hier in onderhoud kunnen geven. Groeten fam. Smit.