Prima garage met geweldige service!!

Langskomen met je auto als je een probleem hebt, is geen probleem. Er is altijd iemand bereid je te helpen en dan kan het zomaar zijn: klaar terwijl u wacht. Als dat geen service is.

Fijne service zoals vroeger bij Garage Balkema - Albert Dries

Prettig te woord gestaan aan de telefoon. Bij de afspraak goede ontvangst, kopje thee terwijl de monteur het euvel verhielp. En als je wilt wilt afrekenen: hoeft niet, service van de zaak. Kortom altijd goede en klantgerichte service, advies bij Autocentrum Borger. Zoals het hoort te zijn. En het geeft het gevoel alsof je weer bij Albert Dries in de garage bent.

Klantvriendelijk, vakbekwaam, betrouwbaar, geweldige service

Nadat ik met een defecte motor op de A32 tot stilstand kwam en vervolgens door de wegenwacht en een autotransporter van de snelweg gehaald werd, ben ik met een vervangende auto naar huis gegaan. Daarna kwam de volgende dag de reparatie. Geweldig en vakkundig geholpen. Eerst dacht ik dat de Turbo en motor defect waren, maar gelukkig bleek dit niet zo te zijn. De hogedrukpomp zat los en werd bijzonder vakkundig gerepareerd. Natuurlijk werden wij zeer vriendelijk te woord gestaand en zoals altijd met een kopje koffie. Tweehonderd procent tevreden en ook met de bijbehorende servicebeurt die natuurlijk ook perfect uitgevoerd werd.

Gezellige baliemedewerker Gerard genaamd

Prima garage. Zeer coulant en altijd snel geholpen

Zeer klantvriendelijk, laagdrempelig en correct.

Topgarage. Ik woon op 25 minuten rij-afstand, maar rijd er met alle plezier een eindje voor. Sinds de aanschaf van een Opel in 2009 klant geworden, maar met de daaropvolgende Ford, Volvo en Renault altijd klant gebleven. Er wordt goed meegedacht, in overleg is veel mogelijk, ook een zo goedkoop mogelijke oplossing, men is vriendelijk en attent, altijd bereid om toelichting te geven en de kar geven ze ook gewoon een beurt. Aanrader!

Al meer dan 20 jaar bij deze garage, ik denk,dat genoeg zegt!!!

Voor een paar dagen geleden geweest bij Tom Ganzevoort mijn lichtschakelaar van mijn Corsa was stuk, direct was er tijd voor mij en werd het gemaakt (veertje was stuk) Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer goede ervaring met deze garage.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel

Wij zijn een zeer tevreden klant van Autocentrum Tom Ganzevoort B.V. In 2020 een prachtige auto gekocht bij jullie garage, helaas trad na enkele weken een motorstoring op die moeilijk op te sporen was, zelfs na de garantieperiode was het voor de garage geen moeite om alles op alles te zetten om het probleem op te lossen en is het kosteloos gerepareerd. Het op de hoogte stellen tijdens het reparatieproces is een zeer klantvriendelijke manier wat erg door ons werd gewaardeerd. Wij zijn jullie allen dankbaar voor de behulpzaamheid en klantvriendelijkheid. Fam Kliphuis 2e Exloërmond

Je bent hier meer dan een klant.

Het voelt als thuiskomen in een warm nest. Personeel is zeer voorkomend, dienstverlenend, servicegericht. Ze denken met je mee en denken in oplossingen. En steevast een kopje koffie of thee.

Er is geen beter autocentrum.

Gelukkig zijn ben ik inmiddels al jaren klant van Autocentrum Borger-Tom Ganzevoort B.V. Of het nu om onderhoud of om het aanschaffen van een andere auto gaat, je wordt er vriendelijk en vakkundig geholpen. Ook wordt er goed met je meegedacht. Dat vind ik heel prettig, want zelf heb ik geen verstand van auto’s. Door onze positieve ervaring met dit bedrijf zijn inmiddels ook mijn ouders, zoon en dochter klant geworden. Ik kan met een gerust hart dit autocentrum aanbevelen. Hartelijk groet, André Hage

Fantastisch

Ik had opeen boomstam gezeten was een beugel ontzet. Was op vakantie en een begrafenis werd de zelfde dag geholpen . Hr bij de receptie werd een zeer klantvriendelijk geholpen . Vol lof.

Fantastisch!

Autocentrum Borger is top! De auto, persoonlijke benadering en de service is super !

Goede en snelle service.

Wij hebben 2 auto's in onderhoud bij deze garage. Ondanks dat ze het met regulier onderhoud erg druk kunnen hebben, zullen ze er alles aan doen om bij een acuut defect meteen een diagnose te stellen en indien mogelijk direct te repareren. Vriendelijk personeel en uitstekende communicatie.

Geweldige service!!

Nadat ik vanmiddag bij een boerderij weg reed horden ik getik bij een achter wiel. Er bleek een ijzeren draad in de band te steken. Mijn garage zit een eind weg dus gekozen voor de garage in mijn dorp vlak bij huis. Werd meteen geholpen aan een lekke band. Geweldig aardig personeel en super service. Dank jullie wel en wij stappen nu toch maar eens over naar de service dicht bij huis.

Goede service en vriendelijk persineel

Trekhaak onder mijn Tesla laten monteren, tevreden hierover. Later teruggegaan omdat er een piep in een kastje zat en supersnel afgehandeld. Dit is een garage waar service en klantvriendelijkheid op een hoog niveau staat.

Rechter koplamp stuk

Ik kwam bij de balie omdat mijn rechter koplamp stuk was, de medewerker zei zal ik deze voor u vervangen en hij heeft gelijk mijn linker lamp ook gedaan. Zeer ter vrede over deze service.

Topteam

Vriendelijke werknemers. Leveren goede kwaliteit.

Super klantvriendelijk en willen graag helpen!

Mijn ervaring is super met dit bedrijf. Ze zijn erg klantvriendelijk en willen graag helpen. Zeer tevreden!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Onze auto wilde dan weer wel en dan weer niet starten. Heel vervelend, omdat wij drie dagen later de auto zouden inruilen voor een andere. De garage waar wij normaal komen kon ons door drukte niet helpen, ondanks ons grote probleem. Ook niet even tussendoor. Wij belden Autocentrum Borger, die het ook druk had, maar ondanks dat mochten wij direct langskomen. Auto werd uitgelezen en bekeken, wat bleek.... de gemaakte sleutel ( door onze vaste garage gemaakt )werd niet herkend, dit hadden zij de dag ervoor niet nagekeken. Door een fout van hen zaten wij met dit probleem en zei hadden geen tijd voor ons. Gelukkig Autocentrum Borger wel. Heel hartelijk dank voor jullie vriendelijke en behulpzame reactie. Wij gaan morgen onze nieuwe auto halen, mogelijk gemaakt door jullie,

Geweldige service tijdens mijn vakantie!

Na een bezoek van de ANWB een afspraak gemaakt om een onderdeel te laten vervangen. Deze was dezelfde dag s middags beschikbaar en werd in 20 minuten gemonteerd. De thee en koffie die we tijdens het wachten kregen was net op, toen de auto alweer klaar was. Nog een tip hoe ik de automaat kan ontgrendelen als deze niet uit zijn P gaat en we konden onze vakantie weer voortzetten. Erg aardig en vooral kundig personeel die je goed en snel weer op weg helpen. Zeker een positief woordje waard!

Nazorg is ook service

De dag voor vertrek met de camper voor de vakantie wil de camper niet starten. Opel pechhulpdienst gebeld, binnen een half uur ter plekke. De eerstvolgende werkdag belt men vanuit de garage, Arjan. Hoe het gegaan is, of nu alles naar wens is. Anders was het mogelijk nog iemand te laten komen. Service met een grote S

Vriendelijk, behulpzaam en accuraat

Deze garage heeft ervoor gezorgd dat we zonder problemen onze laatste vakantiedag thuis zijn gekomen! Voorband werd snel en volgens afspraak vervangen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Heel snel, vriendelijk en kundig geholpen

We hadden een defect met de accu en konden na een belletje meteen langskomen. Binnen een kwartier was alles vervangen en konden we weer op weg. Erg vriendelijk personeel, het was voor de kinderen uiteindelijk een heel gezellig uitje ipv dat het de vakantie beïnvloede. Daarnaast ook nog heel goed geprijsd. Super bedankt voor jullie hulp!!

Zeer snelle reparatie van koelvloeistof-tank

Kort voor vertrek bleek bij eigen controle er nagenoeg geen koelvloeistof meer aanwezig te zijn in onze Opel. Een snel bezoekje aan de werkplaats (Gerard en Guus) zorgde ervoor dat nog dezelfde middag (!) een vervangend exemplaar werd gemonteerd, waarna wij alsnog veilig op pad konden. Een scheurtje in het tankje na vele kilometers was de oorzaak. De oorzaak werd gevonden. Wat een prima service en snelheid! Heel erg bedankt!

Super service.

Vervanging nieuw lampje. Helemaal kosteloos.

Zij behandelen mijn auto beter als ik .

Altijd vriendelijk, perfecte service, uiterst deskundig, schoon bedrijf, geweldige koffie, goede afspraken. Zij verzorgen mijn auto beter als ikzelf.