Filters

10

Volgens afspraak.

Volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Zeer tevreden over het onderhouden van de Grandland

Afspraken zijn makkelijk te maken, en een leen auto is geen probleem. Prima service!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Goede service

Altijd zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Super!!!

Geweldig mooi bedrijf met klantvriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Meedenken en oplossen

Zielsbliinmet de oplossing aan het koelsysteem van de Meriva, op de dag dat onze kinderen onze auto meekregen voor hun reis naar Duitsland. Er was al een afspraak ingepland voor 26 maart aanstaande, ik kwam op advies van de monteur extra langs op de dag van vertrek. Naar korte inspectie door monteur en chef werkplaats werd mij advies gegeven om indien ik de tijd daarvoor beschikbaar had het probleem meteen op te lossen daar het bestelde onderdeel inmiddels bij Liewes binnen was gekomen. Wachttijd een uurtje, de reparatie was zelfs binnen het uur verricht, de afspraak voor einde maart vervalt, en de kinderen krijgen een Meriva mee zonder onderweg mogelijk in de problemen te komen. Zeer veel dank!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Snelle service

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Super service en eerlijk

Hele goed ervaring gehad met Jeroen, super koop en fijne contact gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

kan niet beter

kan niet beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
7

Hulpvaardig.

Vriendelijk en hulpvaardig. Heb 1 aandachtspunt. Vind het vreemd dat ik 2 maal moet betalen voor diagnose apparatuur. De eerste keer begrijp ik enigszins maar de 2e keer? Vind het überhaupt vreemd dat ik moet betalen voor gebruik van gereedschap. Betaal toch ook niet voor gebruik van bijv. "de brug", steeksleutels, etc. Dit viel mij op en dat wilde ik "delen". Verreken dit in bijv. in het werkplaatstarief. Komt naar mijn mening klantvriendelijker over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers

Reactie van het bedrijf

Beste Rene, hartelijk dank voor je feedback. We waarderen dit enorm, omdat het ons in staat stelt om het aan je uit te leggen. Met betrekking tot je eerste vraag: de eerste keer hebben we de auto uitgelezen met behulp van ons diagnoseapparatuur om de oorzaak van de storing te achterhalen. Bij het vervangen van het onderdeel is diagnoseapparatuur gebruikt voor het inleren/programmeren. Ik begrijp dat je je afvraagt waarom dit niet in het uurtarief zit. Het uitvoeren van een uitlezing of het gebruik van diagnoseapparatuur wordt apart berekend, omdat dit niet bij elke service nodig is of wordt gebruikt. Hopelijk heb ik dit duidelijk kunnen uitleggen. Als je nog verdere vragen hebt, hoor ik die graag. Met vriendelijke groet, Hendrik Liewes

8

Best tevreden.

Goed en snel geholpen . Ben goed tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
8

Goede, snelle servies.

Goede servies, wachten terwel de auto een beurt krijgt. Met een lekkere cappuccino.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Geweldig

Heel persoonlijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Vriendelijk

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
7

Prima geholpen.

Goed geholpen. Helaas duurde de heel lang voordat we voor een afspraak terecht konden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Voldoet aan de afspraken

APK EN BEURT TOP UITGEVOERD

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Wat een geweldige garage

Nog nooit een garage meegemaakt waar je van het begin van het kopen tot aan de aflevering zo geweldig werd bijgestaan. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Deze garage verdient met recht 5 sterren. Liewes TOP !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Keurig werk en goede communicatie

Prima!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Prettig zaken doen bij aankoop qashqai in een gemoedelijke sfeer.

Correct geholpen bij advies over de aanschaf van een occasion Nissan Qashqai. Zeer vriendelijke verkoper die serieus tijd voor je neemt in een gemoedelijke sfeer. Het was onze eerste kennismaking met dit bedrijf en het voelde bij het eerste contact al direct heel vertrouwd aan. Ik kan deze garage en de verkoper Martin Oosterhuis dus zeker van harte aanbevelen. Hartelijk dank voor deze zeer positieve ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Een ongekende persoonlijke aandacht

Vanaf de eerste tot de laatste minuut hebben we het idee gehad dat we zeer welkom waren. Er wordt verkocht vanuit passie. Vriendelijk en ook nog eens zeer deskundig. Een absolute aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Goede service, klantvriendelijkheid is top

Prettig dat je altijd terecht kunt bij deze garage,ook al is het erg druk men doet z' n best om je weer op weg te helpen. Prettige sfeer, kundige monteurs en vriendelijke bali medewerkers....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

zie onder

Ik vind de medewerkers erg klantvriendelijk en fijn dat er goed gecommuniceerd wordt over de werkzaamheden aan de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
8

Goed

Ik werd deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
9

Goede en snelle service

Goede wijn behoeft geen krans

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
10

Het kan niet beter!

Alles is geweldig geregeld! Van het vinden van een andere auto tot het afhandelen van de verkoop van de nieuwe auto. Vriendelijke en vakkundige mensen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
9

Afspraken nakomen + voorgang belletjes ivm onderhoud

Oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers

Bedrijfsgegevens

Ceintuurbaan Noord 133

9301 NT Roden

50501 6842

[email protected]

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.