Voldoet aan de afspraken

APK EN BEURT TOP UITGEVOERD

Wat een geweldige garage

Nog nooit een garage meegemaakt waar je van het begin van het kopen tot aan de aflevering zo geweldig werd bijgestaan. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Deze garage verdient met recht 5 sterren. Liewes TOP !!!

• Medewerkers

Keurig werk en goede communicatie

Prima!!!!

• Medewerkers

Prettig zaken doen bij aankoop qashqai in een gemoedelijke sfeer.

Correct geholpen bij advies over de aanschaf van een occasion Nissan Qashqai. Zeer vriendelijke verkoper die serieus tijd voor je neemt in een gemoedelijke sfeer. Het was onze eerste kennismaking met dit bedrijf en het voelde bij het eerste contact al direct heel vertrouwd aan. Ik kan deze garage en de verkoper Martin Oosterhuis dus zeker van harte aanbevelen. Hartelijk dank voor deze zeer positieve ervaring.

Een ongekende persoonlijke aandacht

Vanaf de eerste tot de laatste minuut hebben we het idee gehad dat we zeer welkom waren. Er wordt verkocht vanuit passie. Vriendelijk en ook nog eens zeer deskundig. Een absolute aanrader!

• Medewerkers

Goede service, klantvriendelijkheid is top

Prettig dat je altijd terecht kunt bij deze garage,ook al is het erg druk men doet z' n best om je weer op weg te helpen. Prettige sfeer, kundige monteurs en vriendelijke bali medewerkers....

zie onder

Ik vind de medewerkers erg klantvriendelijk en fijn dat er goed gecommuniceerd wordt over de werkzaamheden aan de auto.

Ik werd deskundig geholpen

Goede en snelle service

Goede wijn behoeft geen krans

Het kan niet beter!

Alles is geweldig geregeld! Van het vinden van een andere auto tot het afhandelen van de verkoop van de nieuwe auto. Vriendelijke en vakkundige mensen!!

• Medewerkers

Afspraken nakomen + voorgang belletjes ivm onderhoud

Oke

flexibel , komt afspraken na, klantvriendelijk , meedenkend

Prima geholpen

Vriendelijk en accuraat geholpen door Jeroen.

Afhandeling volgens afspraak.

De service is volgens afspraak en vlot afgehandeld.

goeie garage

altijd een oplossing

Altijd vriendelijk en hulpvaardig

Al jaren wordt ik goed geholpen en keurig te woord gestaan. De juiste club mensen bij elkaar. Als je je kenteken niet weet, weet Hans deze bijna uit zijn hoofd

Positief

Positief, klantgericht. Neemt de tijd , luistert. Deskundig

Klantvriendelijk en goede conmunicatie

Ze denken met je mee.

Ze denken met je mee.

Direct geholpen

uitstekende behandeling

• Medewerkers

Erg goed en vriendelijk geholpen

Zeer bekwaam en eerlijk geholpen

• Medewerkers

Uitstekende service. Kan altijd onverwacht terecht bij acute storingen. Heel klantgericht Vriendelijke mensen Behulpzaam Meedenkend Prima garage en kon gemakkelijk een afspraak maken met de mail.

• Medewerkers

Snelle oplossing tussendoor. Nooit een probleem.

Ik had een acuut probleem met de auto. Dit werd tussendoor opgelost. Hoefde maar een dagje te wachten, in afwachting van de leverantie van een onderdeel.

• Medewerkers

Voel me thuis en serieus genomen.

Al jaren klant ,en zeer tevreden.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.