vriendelijk, praktisch, to the point, snel, uitstekend

We hadden een andere auto nodig, hadden daar een goed gesprek over en de volgende dag was de auto klaar inclusief dak dragers die nog besteld moesten worden en een anti steenmarter apparaatje erin. daarnaast ook nog tussendoor vlot even geholpen met de andere auto

Prima garage.

Erg duur

Erg duur voor alleen doormeten, terwijl auto ingeruild wordt

• Medewerkers

Goedemorgen Wim, bedankt voor je beoordeling. Ik ga even nakijken hoe dit tot stand is gekomen en neem contact met je op. Met vriendelijke groet, Hendrik Liewes

Uitstekend!!!

Vandaag mijn nieuwe auto (Kia Picanto GT) mogen ophalen. Kon mijn oude auto mooi inruilen. Heel erg blij. Zeer vriendelijk contact. Erg geduldig Zeer goede service. Top aflevering van de auto. Al met al zeker een aanrader voor iedereen. Zeker DIK 5 sterren waard!!!

Snel en correct

Correct en snel

Super!!

Ontzettend goed en vriendelijk geholpen!

uitstekend

prima in orde, vriendelijke mensen en vakkundig af gehandeld.

Top ervaring!

Mijn ervaring met Lieuwes Roden is uitstekend. Regelen de zaken en komen afspraken na!

• Medewerkers

Het is wel even wennen natuurlijk die gemoedelijkheid en kleinschaligheid tref je niet op veel bedrijfen.Vond het wel fijn om bij Maurice terecht te kunnen.Vond het gewoon allemaal wat onpersoonlijker en killer als bij Henk van Bergen.Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.Vr Groet Berend Kemkers

is altijd goed geweest

goede gesprekken gevoerd prima uitleg over aankoop en inruilings mogelijkheden

prima service

Voor navigatie-update naar werkplaats. Geen enkel probleem om het uit te laten voeren. Heel tevreden.

Heel goed

Klantvriendelijk en correct

• Medewerkers

Top service en klant vriendelijk.

Kijken serieus naar klachten van de auto en wordt besproken bij het ophalen van de auto. Ook de extra wensen om werkzaamheden uit te voeren worden gewoon gedaan. Een top garage.

Goede service en vriendelijk

• Medewerkers

Apk en grote beurt binnen de afgesproken tijd. Vervangend vervoer.

prettige behandeling

je wordt er altijd als persoon ontvangen en niet als "nummer". Dit schept een persoonlijke band met het bedrijf.

Geweldige service

In één woord geweldig wat voor service jullie geven. Het is jammer dat ik 250 km bij jullie vandaan woon. Veel bedrijven kunnen een voorbeeld aan jullie nemen.

Vriendelijk en snel

Zoals altijd vriendelijk benaderd en alles naar wens afgehandeld

Correcte garage

Prima ervaring klein meningsverchil maar alles er aan gedaan en dus opgelost wonen in de stad maar overwegen toch om het ritje er af en toe maar voor over te hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Medewerkers

Geweldige service waar veel werk in zit en dat alleen voor een bedankje

afstand is te ver om persoonlijk een keer een kijkje te komen nemen.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Goed contact.

Worden altijd prima geholpen. Jammer dat up date navigatie niet naar tevredenheid is opgelost.

De beste Opel dealer.

Bedankt voor de updates. De enige dealer in Nederland die dat op deze manier doet. Hele goede service. Woon helaas te ver weg voor onderhoud, jammer.

• Medewerkers N.v.t.

Sinds 1973 al vaste klant

Al die jaren meer dan goed geholpen.

eerlijk, loyaal en flexibel

Laatst met mijn apk, kreeg ik afkeur op alleen mijn banden. Banden gewisseld en binnen een week een positieve herkeuring zonder afspraak. Gewoon top. Bij liewes wordt je als ( vaste klant ) herkent en erkent. Ik raad een ieder Liewes aan, want bij hen is uw heilige koe in goede handen.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.