Ik. heb. altijd. een. prettig prettig gevoel. bij dit. garagebedrijf

je word als. klant. altijd prettig geholpen en. ze komen hun afspraken na en de service wat ze geven is uitstekend

• Medewerkers

Alles wordt duidelijk verklaard en uitgevoerd.

Al jaren klant en nooit noodzaak tot klagen gehad

Klantvriendelijk

Ellen, het bedrijf durft excuses te maken en komgelijk met een oplossing

vertrouwd en volgens afspraak

ik weet dat Liewes altijd met mij meedenkt

prima service

Goed en vriendelijk ontvangen, en de leen auto werd meteen voor gereden.

Keurig bedrijf!

Altijd goede en eerlijke service!

Kwalitatief uitstekende reparatie!

prima service zoals altijd

zie boven

Onze garage

Onze garage

• Medewerkers

Goedemorgen Aaf, bedankt voor het delen van deze ervaring ook al is dit niet positief voor ons. Dit is zeker niet de service die wij willen bieden. We zijn blij te horen dat het probleem later is opgelost, maar begrijpen volledig dat deze ervaring twijfel heeft gezaaid. Ik neem zsm contact met je op om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Hendrik Liewes

zeer goed geholpen

je word heel leuk en vriendelijk behandeld.

altijd behulpzaam en oplossingsgericht

Fijn bedrijf in alle opzichten en zeer aan te bevelen. Voelt heel goed en vertrouwd

Netjes geholpen

Netjes geholpen.

Adequaat geholpen.

Airco gerepareerd

Melding aircoproblemen gemeld en de volgende dag een afspraak gepland. Niet geconstateerd bij aflevering.

Hostmanship op en top!

Hostmanship op en top ( het verschil maken) Veel aandacht voor de klant, luisteren (op zaken terugkomen ...ook na 1 jaar) , deskundigheid, vriendelijkheid, correct, behulpzaam, snelle service! Fijne medewerkers, geholpen door Martin Oosterhuis en Jeroen Donker. Dankjulliewel..... Een fijne garage!

• Medewerkers

Bij Liewes Roden staat klantvriendelijkheid boven aan.

Ik word bij Liewes altijd vriendelijk behandeld. De werkzaamheden voldoen altijd aan mijn verwachtingen. Helaas ging er dit keer iets mis met mijn voorruit van de auto en dit is naar wens opgelost.

• Medewerkers

Op een ontspannen en vriendelijke manier geholpen bij inruilen en aankopen van mijn nieuwe auto.

Ik kon in alle rust rondkijken voor een andere auto en ben daarbij vriendelijk en uitgebreid geholpen.

• Service N.v.t.

kantgericht

Snelle goede afhandeling

Bellen en dezelfde dag nog goed worden geholpen

Zeer vriendelijk

Alle vertrouwen dat we bij een prima autobedrijf onze auto hebben gekocht. Zeer behulpzaam en makkelijk te bereiken bij vragen. Het persoonlijke contact vind ik er belangrijk en dat is er zeker.

• Medewerkers

Correct geholpen met mij vragen.instap in mokka en peugeot laten ervaren.

Zie bovenstaande

• Medewerkers

APK en grote beurt in goed overleg uitgevoerd

APK en grote beurt stonden op het programma. Goed overleg gevoerd vooraf, tijdens (remmen) en achteraf (resterende profiel banden). Alles vlot en conform afspraak. Degelijke en vriendelijke tent!

• Medewerkers

Je voelt je welkom en er heerst een vertrouwd gevoel

Wij hebben voor het eerst een auto bij Liewes gekocht omdat zij de auto hadden die wij zochten. Bij binnenkomst van het bedrijf voelden wij direct de gemoedelijke sfeer. Ook de benadering van de medewekers naar ons voelde goed. De onderhandelingen voor de aankoop van de auto verliep prettig. Hoe het straks in zijn werk gaat als de auto voor een beurt moet weet ik niet, maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat dit geen problemen zal geven.

voelt vertrouwt

mooi bedrijf

Dikke prima.

Wordt altijd netjes geholpen en te woord gedaan. Mis alleen het gebak bij de koffie. Ha ha ha

Ceintuurbaan Noord 133

9301 NT Roden

50501 6842

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.