Zeer flexibel en meedenkend om de klant optimaal in te plannen bij onverwachte noodzakelijke reparaties. En...... het beschikbaar hebben van een leenauto !

n.v.t.

n.v.t.

Kom de afspraak na

• Medewerkers

Altijd prima in orde, dank hiervoor.

• Medewerkers

Volgens afspraak alles netjes en zorgvuldig alles afgehandeld

Prima geholpen

Bij aflevering goede uitleg

Rij nu twee week in de q2, en tot dusver zijn mijn ervaring prima

• Service N.v.t.

Zo als altijd prima.

Vriendelijk, service gericht, TOP.

• Medewerkers

Komen gemaakte afspraken 100% waar.

Kom sinds 1986 al bij Opel Liewes nu Bosch Car Service Liewes Roden en al die jaren een zeer te vreden klant

uitstekend

keurig netjes behandeld door de verkoper

• Medewerkers

Snel en doeltreffend en dat zonder afspraak.

09.30 uur Met vastgelopen rem naar Liewes. We zullen kijken of het vandaag lukt. Op een splinternieuwe leenfiets weer naar huis. 16.15 uur telefoon. Uw auto staat klaar.

Prima bedrijf

Komen afspraken na, prettige omgang met klanten. Denken mee.

Snelle en goede service

Stond met een lekke voorband in Groningen. Volgende dag 's morgensvroeg gebeld en met een monteur naar Groningen, lekke band er af gehaald en reservewiel gemonteerd. Lekke band ging mee naar Roden en ik kon met het reservewiel er onder naar huis. De volgende dag gebeld door garage, wiel was weer klaar, naar Roden en het wiel werd weer gemonteerd en reservewiel weer in de kofferbak.

Prettig en servicegericht

ze staan altijd klaar om een passende oplossing te vinden.

• Medewerkers

Goed advies, snel geholpen.

Vlotte, vriendelijke, goede service

Altijd goed geholpen ook in "nood" situaties

afspraak is afspraak

ze komen hun afspraak na en denken mee

Top service!

Goede service, vriendelijk en je bent bij Liewes geen nummer maar echt een klant!

prima garage

vriendelijke behandeling

Fijne mensen in bedrijf

• Medewerkers

Weinig belangstelling na lange afwezigheid recent aangeschafte auto.

Geachte afdeling Verkoop, Vorige week, 18 januari 2024, hebben wij na 10 weken onze, op 11 oktober 2023 aangeschafte Opel Grandland X Hybrid weer mogen ophalen. We mochten het grootste gedeelte van deze 10 weken gebruik maken van een mooie Opel Grandland (benzine). Op zich konden we toen wel wennen aan de Grandland, maar we ervaren nu onze 'eigen' Grandland wel als plezieriger. Dus dat geeft moed voor de toekomst. Erg vervelend voor u en ons was natuurlijk de lange levertijd van de accu. We hopen nu langdurig van de auto te kunnen genieten. Wat we helaas hebben gemist bij het ophalen van de auto is een stukje betrokkenheid van uw afdeling naar ons toe over de langdurige reparatieperiode. In alle vele jaren autorijden hebben we nog nooit zo'n situatie meegemaakt en mogelijk u evenmin. Het voelt beter als je dan nog iets met elkaar kunt delen.

• Medewerkers

Geachte heer en mevrouw Roelfsema, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak rond de langdurige reparatieperiode van uw Opel Grandland Hybrid. We waarderen uw begrip en feedback. Onze excuses voor het ontbreken van betrokkenheid tijdens het ophalen van de auto. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen intern bespreken hoe we onze communicatie kunnen verbeteren. We zijn verheugd dat u nu weer van uw eigen Grandland kunt genieten. Komende week neem ik nog even telefonisch contact met u op. Met vriendelijke groet, Hendrik Liewes

Er brandde weer een lampje , kon snel langskomen en het was in 20 minuten weer klaar. Na een lekker bakje cappuccino kon ik weer naar huis.

klantvriendelijk

Goed geholpen

Fijne garage met vriendelijke mensen. Prima auto gekocht ben ik blij mee.

Goed contact

Goede uitleg, meedenken, en goede afspraken over uitgestelde levering tot na de vakantie in januari. En goede prijs, er ging nog iets af.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.