goed advies goed uitleg van de auto bij afleveren

fijn ontvangen daarna een paar auto`s mogen proberen en uiteindelijk een keuze kunnen maken aflevering was ook goed zeer tevreden

Goed en vakkundig geholpen

Goed en vakkundig geholpen

Een bedrijf waar service op 1 staat

Mijn huidige Opel dealer kan de navigatie voor mijn Opel crossland X niet bieden Liewes Roden bied mij wel die kans ondanks dat ik daar mijn opel niet heb gekocht. Woon helaas te ver van Roden (Randstad) anders kocht ik daar mijn volgende Opel

• Medewerkers N.v.t.

Zeer tevreden over de klant vriendelijkheid en de afhandeling van onze nieuwe aanwinst

Netjes en correct

Fantastische service

Mijn ervaring is zoals te zien uitstekend, er wordt meegedacht naar situatie en het is daardoor top geregeld!!

• Medewerkers

Zeer goed en adequaat geholpen!

Auto gekocht waar we blij mee zijn! Bedrijf Lieuwes heeft alles goed uitgelegd en bovendien denken ze met je mee. Prachtig schoon en netjes verzorgde toonzaal en garage. Wij waren zeer tevreden en komen graag terug!

Vanaf het 1e contact een klik

Vriendelijk, meedenkend, oplossingsgericht zijn de leenwoorden die mij te binnen schieten.

Top service

Werden heel goed geholpen.

• Medewerkers

Ik heb zeer goed ervaren

Ik ben zeer tevreden over de service na de onderhoudsbeurt , auto van binnen en buiten schoon terug gekregen.

• Medewerkers

Vanaf het eerste moment voelde alles goed.

Tot aan het moment van binnentreden nooit in aanraking met Liewes geweest. Voor een bezichtiging van een elektrische auto naar Roden afgereisd en uiteindelijk met 2 koopovereenkomsten de deur uitgegaan. Klantvriendelijk, aandacht, effectief handelen en service gericht.

• Medewerkers

een luisterend oor en goede uitleg over eventuele vragen

nog steeds na jaren ben ik nog steeds tevreden over de geboden service en eventuele reparaties.

Bandenwissel soepel verlopen

Geholpen op afspraak

• Medewerkers

Vertrouwd om hier een auto te kopen

In onze vakantie hebben wij na een goed en vriendelijk gesprek de auto gekocht waar we zo lang naar hebben gezocht. Onze ervaring is dat wij goed en deskundig zijn geholpen door Martien Oosterhuis. Alles is keurig en netjes afgehandeld nadat de auto in Rotterdam is afgeleverd onze complimenten.

Top bedrijf

Fijne ontvangst, voelden ons direct thuis, eerlijke verkoop.

• Medewerkers

Zeer prettige benadering en goede voorlichting

Deskundige voorlichting en zeer prettige benadering

Altijd gehoord

Prima garage

Vertrouwd gevoel.

De beleving bij de aanschaf andere auto is in alle opzichten goed. Het contact met de medewerkers geeft een vertrouwd gevoel en zijn ter zake kundig.

Prima geregeld

Prima communicatie

Zie onderstaande

Had afgesproken dat ik de auto na de keuring zelf kwam ophalen maar doordat het regende werd hij netjes thuis gebracht en was zelfs gewassen. SUPER.

• Medewerkers

Je wordt als klant goed geïnformeerd.

Mijn ervaring is zeer positief.

Top service

De auto is prima nagekeken en ik kreeg hem zelfs schoner terug dan dat ik hem bracht.

prima service

prima en vertrouwde service; tijdig overleg over onverwachte bevindingen en goed voorstel om problemen op te lossen

Super goed

Gewoon goed

• Medewerkers

Ik had een banden wissel heb er op gewacht werd voorzien van koffie door een aardige dame. De auto was al klaar echter ze waren ons vergeten te waarschuwen dat de auto klaar was. Ik heb mij in ieder geval met de krant vermaakt. Gezien ik afgelopen jaar weinig kilometers had gemaakt was ik nog niet toe aan een service beurt, echter omdat ik niet binnen een jaar een service beurt heb laten doen is mijn pechhulp vervallen, jullie moeten dit in jullie systeem zetten anders loop ik het risico dat ik bij pech geen hulp krijg.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.