100% service en klantgericht!

Onderweg naar mijn werk, begint mijn auto raar te doen. Ik google op de dichtstbijzijnde garage en kom toevallig uit bij Henri en Herman. Ik word meteen gerustgesteld en krijg iets te drinken. Ik kan snel weer onderweg, volgende ochtend is mijn auto gemaakt en krijg ik deze fris gewassen terug!

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen door Matthijs: een toppertje !

Goede service waar altijd wordt meegedacht met de klant!

Een goede garage waar er altijd met de klant wordt meegedacht qua prijs en wensen! Heerlijke nostalgische garage.

Super bedrijf koop al zo'n 25 jaar mijn auto's bij Henri en Herman , voorheen Zam Zeist Doorn

Wordt altijd goed geholpen en geadviseerd.

helemaal goed

vriendelijk en netjes geholpen met vakkennis

Ronduit slecht

Onze auto is kapot gegaan waardoor ik een afspraak heb gemaakt, de motor liep niet meer. Er bleek een bogie kapot te zijn waardoor een cilinder niet meer werkte. Dit hebben ze (dacht ik) opgelost. De maand erna rij ik op de snelweg, Precies hetzelfde probleem, de auto viel weer uit. Opnieuw naar de garage en deze kwamen met het nieuws dat de auto het niet meer deed en de motor kapot was. Na onderzoek ( en flinke onderzoekskosten) te horen kregen dat de auto niet meer te maken viel. Vervolgens naar een andere garage geweest die gelijk kon zien dat de bogie helemaal verkeerd geïnstalleerd zat en opnieuw was afgebroken. Deze is nu goed hersteld door een andere garage en mijn 'kapotte' auto rijdt nu weer hartstikke goed. Vermoeden dat ze de auto goedkoop wilde overkopen van me en deze maken en opnieuw verkopen. Kan dat natuurlijk niet bewijzen maar voel me flink genaait door deze garage en daarnaast onnodig veel kosten gemaakt.

vriendelijke ontvangst,goeie uitleg,eerste keer voor mij een auto in een garage gekocht. Prima beval

heb ik hier boven al gedaan. Groeten toon

Zeer onvriendelijk en totaal niet klantgericht

De dealer zou een radio code opzoeken om de radio die ontregeld is opnieuw te programmeren. Voor het opzoeken van deze code moet €30,- betaald worden, wanneer de dealer de code niet kan achterhalen worden de kosten toch in rekening gebracht. Terwijl dit niet van te voren gecommuniceerd was.

Prima service ondanks coronabeperkingen

Een gebruikte Opel Combo gekocht bij Henri en Herman mijn twee vorige Opels hadden beide de 500000 kilometer gehaald mede door de goede service van Henri en Herman Leidsche Rijn. Ondanks de coronabeperkingen ben ik keurig geholpen door Peter Ribberink en zeer tevreden over de aankoop. Ik kan ieder dit bedrijf aanbevelen

Afspraak NIET nakomen.

Wij zouden teruggebeld worden over Aankoop auto €30000 en inruil helaas hele ochtend gewacht en nu volgende dag nog niets vernomen, geen telefoon geen Email niets. Zeer slechte zaak typerend OPEL. Gaan zo naar echt bedrijf die wel belangstelling toont in behoorlijke aankoop.

Perfecte service, vriendelijke ontvangst

Ampera gebracht voor een grote beurt, en nog wat dingen. Prima en snel geregeld. Ik heb de auto 8 jaar, altijd prima en naar volle tevredenheid behandeld.

Goed advies over Opel Zafira.

aankoop Crossland X, inruil Meriva

2 weken geleden gestart met aankooptraject van een nieuwe Crossland X die in de showroom stond. Daarin perfect geadviseerd en begeleid door Elian van den Berg. Na enkele gesprekken en een proefrit uiteindelijk de auto, niet gekocht. Met name omdat het bedrag dat ik bij moest leggen meer was dan begroot. Simpelweg: ik wilde niet meer betalen en hij kon/mocht niet meer inruil geven. Ondanks het feit dat ik de auto niet heb gekocht, heb ik toch, met name door Elian, een heel goed gevoel over het traject zoals het gelopen is.

waar is de goede oude ZAM gebleven

Ik vraag me af wat men bij het huidige Henri & Herman belangrijker vindt: tevreden klanten of alleen maar verkopen, verder niet zeuren en vooral niet terugkomen met problemen. We hadden echte problemen met onze Corsa wat de stroomvoorziening in de auto betreft. Na reclameren was men wel bereid eventueel te kijken of er “lekstromen” waren. Die kon met bij Henri & Herman in Zeist niet vinden en op een alleraardigste manier werd ons bij de receptie verteld dat er niets aan de hand was. Nou jou, alleraardigst . . . . . Na 10 dagen dus wederom een lege accu. Maar, volgens Opel Zeist was er dus niets aan de hand. Wij een telefoontje naar de Volkswagen dealer, probleem voorgelegd, volgens hen kon het aan 2 punten liggen, 1 bezoekje aldaar, 5 minuten werk en sindsdien geen lege accu meer. Tja, hoezo is men bij Henri & Herman er voor een tevreden klant.

Prettig contact

Prettige ervaring met de verkoopadviseur en goede aflevering. Na 1 week nog 'n telefoontje of alles naar wens was.

uitstekende en snelle service

Navi update en bandenwissel perfect uitgevoerd. En de auto weer gewassen en uitgezogen meegekregen.

klantonvriendelijk, niet meedenkend

Ik zag een complete gebruikte Opel Zafira op de website van de vestiging Zeist staan. Half uur rijden erheen, vriendelijke verkoper. Starten met de proefrit. Rijdt prima, echter blijken er diverse opties NIET op de wagen te zitten. Deze stonden WEL in de beschrijving. Dat was de reden dat ik deze auto een mooi aanbod vond, compleet met diverse belangrijke opties, waaronder navigatie en achteruitrijcamera. Deze zaten er dus NIET op. Als je deze opties los zou bijbestellen bij een nieuwe auto, kost dit zomaar 1000-1250 euro. Ik heb aangegeven de auto nog wel interessant te vinden als ze de prijs zouden aanpassen. Ze wilden hiervan niet weten en vroegen mij zelf maar een voorstel te doen. Uiteindelijk zou ik 100 euro korting krijgen! Zo slecht dat je de klant zélf een voorstel laat maken, kom gewoon met een klantvriendelijke commerciële oplossing, rekening houdend met het ongemak en de tijd die het de klant kost! Kantgerichtheid; helaas bij deze vestiging beneden niveau! Zeer arrogante houding van de leidinggevenden van deze verkoper. Ook geen excuses namens deze heren op de achtergrond....

Geen tijd

Wij hadden een afspraak met Elian. 45 minuten na afgesproken tijd, nog geen tijd voor ons. Wij wilden de auto graag, maar hebben besloten toch te vertrekken. Zijn reacties was, morgen heb ik toch nog een bezichting voor de auto. Erg onprofessioneel.

Service is en was uitstekend . Kom al 8 jaar bij jullie en rij veel kilometers . PRIMA !!

Eerlijke en betrouwbare merkdealer

Uitstekende ervaring gehad bij Henri & Herman Zeist met de aankoop van een occasion en de inruil van mijn oude auto. Geen loos gebabbel, maar het complete en eerlijke verhaal plus uitstekende service. Gedurende het totale aankoopproces steeds geholpen door dezelfde medewerker, dhr. Ribberink, zowel in de winkel als via e-mail en telefoon. Prima!

Fantastische verkoopervaring zoals niet eerder meegemaakt

Normaal ben ik niet zo snel met het schrijven van reviews, ieder moet toch zo goed mogelijk zijn werk doen, maar na vorige week een Opel Karl te hebben gekocht bij Henri&Herman in Zeist bij Peter Ribberink moet ik dit toch wel even kwijt. De auto dit weekend opgehaald, alles keurig zoals afgesproken, maar met een ontvangst die helemaal paste bij de fijne verkoop eerder, vertegenwoordiger die zeer goed zijn vak verstaat en ons op een uiterst prettige en deskundige wijze heeft geholpen. Ondanks de drukte in de showroom was hij volledig op ons geconcentreerd en heeft hij er voor gezorgd dat we niet eerder op zo prettige wijze een nieuwe auto hebben gekocht, wat voor ons toch altijd best wel spannend is. Absoluut aan te bevelen, komen hier zeker terug.

Ik kwam kijken voor occasion Opel Adam. Ik werd gelijk vriendelijk ontvangen door Peter Ribberink. Hij nam alle tijd voor ons en heeft voor dat we een rondje gingen rijden de auto uit gelegd. Hij heeft ook netjes alle mindere dingen over de auto verteld zodat er geen geheimen waren. Alles word heel netjes, open en eerlijk verteld en laten zien. De auto word ook geïnspecteerd door de garage en daarbij zie je alles wat er nog aan de auto moet gebeuren en je mag zelf daarbij de keuze maken of je dat wilt laten repareren of niet. Mede daardoor hebben wij de Adam gekocht en zijn wij zeer tevreden over dit bedrijf. Met vriendelijke groet, Anneke

Slecht advies

Vorige week auto laten uitlezen en het probleem door mijn eigen monteur onderdeel laten vervangen. Probleem was na vervangen van onderdeel niet opgelost en nogmaals laten uitlezen en bleek het de eerste keer Dan verkeerde constatering. Dan ga je er vanuit dat ze het netjes oplossen maar brengen ze nogmaals de diagnose in rekening en zijn ze 2 uur bezig voor 2 zekeringen. Voor mij nooit meer zam Zeist.

Onvriendelijke ontvangst aan balie

Correcte vriendelijke monteur