Goede koffie terwijl je wacht!

Zeer positief

Zeer correcte behandeling door Maarten!

Prima service en goed advies

We zijn al vele jaren klant bij Baan, altijd goede service en advies. Of het nu gaat over aankoop of lease, het advies is eerlijk en duidelijk. Een goed bedrijf.

TOP!

TOP!

Wij voelen ons erg vertrouwd bij Baan!

Komen er al jaren met plezier.

Had gevoel van een nieuwe auto..!

Mijn apk had ik een beetje naar het laatste moment verschoven.. Maar meneer de Haan kon mij gelukkig inplannen.. Goede adviezen omtrent vervanging van onderdelen.. En met een schoon gewassen auto voelde het als nieuw..!

correct en snel

volgens afspraak

vakkundig en goede afhandeling

Zeer tevreden en aan te prijzen

Deskundige en zeer vriendelijke mensen en top service

Er wordt goed naar mij geluisterd over mijn klachten

Bijzonder vriendelijk en kundig team

Daar kom je weer terug.

Afspraak netjes afgewerkt. Niets op aan te merken. Voor eerste keer hier geweest. Daar kom je weer terug.

De SAAB specialist . punt

Al jaren lang super SAAB service.

Goed volk!

We komen al 38 jaar bij Baan, altijd correct geholpen. Met ons gezin inmiddels 9 Saabs, 3 Chryslers en 5 Volvo's verder en nog steeds tevreden!

Afspraak nakomen.

Er worden markt conforme prijzen gehanteerd.

Gewoon een goede en betrouwbare garage

Ik kom reeds jaren met mijn Volvo bij Baan voor het onderhoud. Nooit problemen. Onderhoud en eventuele duurdere reparaties gaan altijd in overleg of er wordt vooraf een raming gemaakt. Mensen zijn vriendelijk èn ik kan er gewoon flexwerken met koffie.

Perfecte service

Snel en goed geholpen!

Mooi en vertrouwd autobedrijf

Ik had contact over een Saab cabrio ui 2000 en vroeg naar de aangegeven gebruikerssporen. Volgens de verkoper zaten er behoorlijk wat rondom de auto. Hij beschreef het zo uitgebreid dat ik zelfs begon te twijfelen of ik wel moest gaan kijken. Gelukkig toch gedaan. Auto zag er keurig uit en ze hebben er zelfs een nieuwe apk opgedaan. De auto dus gekocht hij is in prima conditie. Verkoper is heel relaxed en niet opdringerig. Ik ben zeer tevreden.

Je wordt vriendelijk en snel geholpen, zonder het gevoel te hebben dat je teveel hebt betaald

Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen, zonder dat je het gevoel hebt dat je teveel hebt betaald. De oplossingen die ze bieden zijn volwaardig en niet half.

Goede garage met persoonlijke omgang

Goede garage met persoonlijke omgang

Vriendelijk en professioneel

Snelle, vriendelijke en professionele service.

Een top bedrijf met altijd vrolijke vakmensen

Altijd zeer klantvriendelijk en elke vraag krijgt altijd de aandacht die het nodig heeft

fantastisch

Zeer vriendelijk en service gericht. No nonsense en redelijke tarieven. Snel geholpen. En een dag later werd ik gebeld om te horen of alles in orde iss en ik tevreden ben.

Prettige contacten

Baan automotive staat altijd klaar om te helpen en geeft goed advies.

bijzonder persoonlijk

mooi dat het er nog is , het vertrouwde

Uitstekende behandeling

Goudstraat 50

7554ND Hengelo

074 255 90 00

Over Baan Automotive

Mobiliteitsprovider in regio Twente met meer dan 100 occasions op voorraad.