Goede service.

heel goed garage met prettig personeel

Al meer dan 25 jaar ben ik een trouwe en zeer tevreden klant. Ik stel hun openheid en servicegerichtheid zeer op prijs. De familie Baan heb ik als zeer betrouwbaar ervaren. Ik denk wel dat de garage niet de goedkoopste is voor het onderhoud van mijn Saab's, maar ik heb het geld er graag voor over.

Perfecte service

Al ruim 50jr zeer tevreden klant

Zeer goed!!!

Uitstekende vakkennis en service.

Vakmensen die altijd voor je klaar staan

Kom hier al jaren voor onderhoud met onze auto’s. Mijn huidige auto ook via Baan Automotive aangeschaft. Naar volle tevredenheid.

Goed bedrijf met uitstekende service

Je kunt er als er een probleem is snel een afspraak inplannen en je wordt altijd keurig te woord gestaan

Goed bedrijf met uitstekende service

Goed bedrijf met uitstekende service !

Gewoon geholpen door mensen met kennis van zaken. Geen arrogante verkopers in pak die denken dat ze alles weten.

Ouderwets goed

No nonsens, gewoon doen wat je zegt en zeggen wat je doet!

Goede service en advies. Klantvriendelijk

Alles netjes volgens afspraak geregeld.

Zeer tevreden!

Zeer goede service en heel vriendelijk personeel.

Goede ervaring

Al jaren “mijn” garage wordt steeds opnieuw een passende oplossing geregeld.

Perfecte service

Altijd vriendelijk en goed geholpen en men houdt goed contact mbt de uit te voeren reparatie en verwachting. Fijn service!

aardig personeel en goede koffie

Aardig personeel die duidelijk en goed met je bespreekt wt er moet gebeuren. Fijne ruimte om te wachten (en evt even te werken) met goede koffie.

Betrouwbaar adres

Betrouwbaar adres

Zeer goede dienstverlening.

We hebben al jaren diverse auto's binnen ons wagenpark welke door Baan geleverd en onderhouden worden. Goede service, goede bereikbaarheid, flexibel en meedenkend bedrijf.

Perfect, mooi schone auto

Prima onderhoud. Er wordt zeer goed rekening gehouden met het gebruik en het aantal gereden kilometers.

Erg klantvriendelijk en correct

De ervaring die ik tot nu toe heb met deze garage is erg prettig.

Accurate organisatie met veel kennis van Saab. Vriendelijke mensen.

Eenieder in de organisatie staat vriendelijk te woord. Er wordt flexibel gereageerd en oplossend meegedacht. Hoe Hollands wil je het hebben. Prijstechnisch zijn er soms uitschieters. Als klant ga ik niet voor het meest voordelig maar de factuur controleren is nog steeds een must. Alomvattend. Een fijne organisatie met zeer kundige monteurs en vriendelijke mensen aan de receptie. Ik laat mijn auto's met gerust hart achter.

Service was goed, alles volgens afspraak gedaan en netjes ingebouwd. Leenauto voor die tijd om weer naar huis te komen. Prima ervaring

Goede koffie terwijl je wacht!

Zeer positief

Zeer correcte behandeling door Maarten!

Prima service en goed advies

We zijn al vele jaren klant bij Baan, altijd goede service en advies. Of het nu gaat over aankoop of lease, het advies is eerlijk en duidelijk. Een goed bedrijf.

Goudstraat 50 7554ND Hengelo

074 255 90 00

Over Baan Automotive

Mobiliteitsprovider in regio Twente met meer dan 100 occasions op voorraad.