Prima service en uitermate vriendelijke receptie

Hoewel ik in het algemeen geen invuller van klanttevredenheidsenquetes ben, maak ik voor Kerckhaert graag een uitzondering. De bijzonder vriendelijke behandeling en vlotte en uitstekende bediening laten niets te wensen over

probleemloos

Professionele zorg, prijs en kwaliteit goed op elkaar afgestemd, enorme bereidwilligheid om de klant het naar de zin te maken en geweldig vriendelijke werknemers. Veel dank. Garage Kerchaert is een aanrader!

Beyrouwbaar en correct

Ik zou niet weten wat ik zou kunnen aanmerken. Het personeel is altijd vriendelijk, correct en flexibel. Uitstekende service en als je een vraag hebt wordt die altijd onmiddellijk beantwoordt. Ik heb een goed gevoel bij deze garage.

Professioneel, gedegen en klantvriendelijk

Vatbaar voor herhaling, ongeacht kilometrage !

APK, beurt en wisselen van banden - alles zoals afgesproken

Tijdens het maken van een afspraak wordt je netjes te woord gestaan. En wordt er echt gekeken naar een tijdstip dat voornamelijk past voor de klant. Vervolgens worden de gemaakte afspraken netjes nagekomen en is er tevens een goede communicatie wanneer de auto gereed is. Factuur is overzichtelijk en duidelijk opgesplitst. Al met al goed service

Super goed

Vriendelijke en goed geholpen .

Garage is prima

Ze staan altijd klaar,ook op zaterdag indien nodig

Prima service.

Op alle diensten even vriendelijk en prima service.

Supersnelle dienstverlening aan gunstig tarief.

De dienstverlening was snel en efficient, er wordt meegedacht in het voordeel van de klant en het tarief was zeer gunstig. Puik werk geleverd.

klantvriendelijk en goede service

goede ervaring met service en klantvriendelijk

APK

De auto van mijn vrouw moest gekeurd worden. Ik bracht deze naar de garage smorgens Daar ik geen tijd had om de auto op te halen werd de auto keurig naar mijn werk gebracht zodat ik savonds gewoon naar huis kon Ik zag dat de auto keurig was nagekeken. En hopelijk kunnen we er nog veel veilige kilometers mee rijden

zeer goed

zeer te vreeden

Goede service en duidelijke uitleg

Prima geholpen.

Het euvel was wel ontstaan door een onvolkomenheid, dus wel onverwachts ongemak voor mij, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

Wordt altijd netjes te woord gestaan. Correct behandeld en als het kan wordt je snel geholpen.

uitstekende garage, prima service

jarenlange ervaring met altijd dezelfde prima service!

Nooit geen problemen en als er toch iets is worden deze goed opgelost,zeer vriendelijke en coulante receptie

Voel me veilig, wij (mijn auto en ik) zijn in goede handen!!

Hierboven heb ik het al precies geformuleerd!

Ten dienste van de klant

Klantvriendelijk en professioneel team

Tevreden

Dacht dat ik alleen een beetje lucht nodig had ivm platte band. Maar door de monteur goed opgemerkt dat er meer aan de hand kon zijn. Kortom tevreden over de service

Goede service vriendelijk personeel en behulpzaam.

prima service

prima service

Ik ben hele tevreden bij garage Kerckhaert.

Altijd goede services en super bij garage Kerckhaert.

Garage Kerckhaert heeft met grote betrokkenheid voor de klant ons accu-probleem opgelost

Prima service!

Goede en snelle service