Goed geholpen.

Je wordt altijd goed geholpen en te woord gestaan bij een mechanisch mankement.

goede ervaring met kerckhaert

ik ben goed geholpen door linda afspraak gemaakt ,na ongeveer 2uur was de auto klaar.

Heel vriendelijk onthaal, maar hoge factuur.

Het onthaal is heel vriendelijk en correct. Wanneer de auto klaar is worden we gebeld. Ook corona- voorzorgsmaatregelen zijn goed in orde. Omdat ik heel weinig rijdt, is de factuur naar verhouding erg hoog.

Prima.

Fijne garage. Vriendelijk en kundig personeel. Altijd een vriendelijk woord en een kopje koffie. Al jaren klant, en dat blijft ook nog wel even zo.

Goede service, vriendelijke mensen.

Vriendelijk, en een goede service.

Mijn is tot op heden alleen maar positief. M.V.G. EDUARD.

positief

De geleverde kwaliteit lijkt te voldoen aan wat je van Kerckhaert meent te mogen verwachten.

uitstekende service

Ik ben zeer tevreden, in de morgend gebracht erop gewacht en uitstekend gemaakt.

Cijfer 10

Supersnel geholpen en vriendelijk behandeld

goede service

Afspraak maken en opdracht uitvoeren uitstekend.

Vriendelijk ontvangen, tijdens het wachten een kopje koffie. Alles is naar tevredenheid uitgevoerd.

zeer goede service

zeer tevreden goede service vlotte bediening

Netje en uitstekend geholpen

Netjes en snel geholpen

Mijn auto voor APK gebracht. Als klant wordt je op een sympathieke manier ontvangen. De auto wordt keurig telefonisch gereed gemeld.

heel goed !

ik ben er altijd goed en correct geholpen.

uitstekende garage en prima service

uitstekende garage en prima service

Goede servies

Goede meewerking nadat ik ziek geworden ben. Auto opgehaald en weer thuis gebrach.t

Goed geholpen

we worden altijd goed geholpen afspraken goed

Alles volgens afspraak vakkundig gedaan.

Service zoals gewoonlijk .

aangenaam en to the point.

Dat staat hierboven

Ik ervaar altijd een geweldige service

Er wordt goede service verleend. Er wordt gedacht aan de klant, er wordt informatie gegeven omtrent de beurt of vervanging van iets. Kortom, ik ben zeer tevreden over de goede en vriendelijke service.

Prima service in tijden van Corona bij de bandenwissel. Bedankt Linda.

Altijd correct behandeld.

Alles wordt in overleg gedaan mocht er iets vervangen worden, of wat dan ook.

klantgericht en vakbekwaam

Er wordt naar de eisen van de klant geluisterd. Men probeert afspraken zo te regelen dat dit voor de klant het gunstigst is. Vakbekwame en vriendelijke mensen.