Een altijd tevreden klant

Kom er al jaren met volle tevredenheid

Prettige ondernemers

Vriendelijke bedrijf, goede service en technisch zeer kundig.

Er wordt meegedacht, klantvriendelijk, fijn bedrijf om mijn auto te brengen voor onderhoud.

Heel klantvriendelijk en goede service

John van Garage Strijbosch heeft alles op alles gezet om mijn auto op tijd klaar te hebben. Heel klantvriendelijk bedrijf wat met je meedenkt. Bedankt John en Claudia

Klantvriendelijkheid zeer goed

Een goed en snel ontvangst. Duidelijke uitleg wat ze aan de auto hebben gedaan. Prijs en kwaliteit ook goed.

Super goede service, altijd heel blij mee

Super goede en vriendelijke service, elk jaar blij mee

Zeer klantvriendelijk bedrijf. In mijn auto ontbrak een bout om de wielen te kunnen verwisselen. Precies uitgelegd waar ik zo'n bout moest bestellen. Nieuwe afspraak gemaakt. Niets gerekend voor de eerste verrichtingen. Prima de luxe!

Heel fijn

Wij hebben vertrouwen in deze garage. Alles wordt goed gecommuniceerd voordat het gemaakt wordt. Fijn dat ze aangeven wat er volgend jaar gedaan moet worden zodat je daar rekening mee kunt houden. We worden altijd goed geïnformeerd en mankementen worden toegelicht met foto's zodat je het zelf ook kunt zien.

Kundig, eerlijk en vriendelijk. Ik ben niet voor niets al jaren klant!

Wat een fijne mensen werken hier. Mijn auto is in goede handen.

Betrouwbaar, zeer klantvriendelijk en kennis van zaken.

Weer goed geholpen en vriendelijk ontvangen. Fijne mensen die hun werk goed doen zonder poespas en franje. Ik ben goed geïnformeerd over wat er gedaan moet worden en achteraf wat er gedaan is. Ik ben zeer tevreden en zal ook zeker aan andere aanbevelen.

Klantgericht

Goed in het werk- klantgericht en persoonlijk. Denken met je ( portemonnee) mee. Een auto kost nu eenmaal geld, maar niet meer dan noodzakelijk.

TOP,garage

Vakmanschap, zeer klantvriendelijk en absoluut betaalbaar voor alle merken, persoonlijk

Altijd uitstekende service

Ik kom al jaren met mijn auto's bij garage Strijbosch. Ik wordt altijd heel goed geholpen en ze zijn altijd heel vriendelijk.

Betrouwbare servicegerichte garage met duidelijke communicatie

Bij autobedrijf Strijbosch weet ik waar ik aan toe ben, er wordt helder gecommuniceerd, afspraken worden nagekomen, erg servicegericht en ze denken goed mee over praktische oplossingen. We komen hier al jaren en zijn elke keer weer erg tevreden!

Uitstekend!

Klantvriendelijk personeel , goede uitleg wat de kosten waren. Ze staan je vriendelijk te woord .

Wordt volledig ontzorgt en er wordt met je mee gedacht.

Hele goede service

Heel fijn meegedacht over mogelijke extra kosten in de komende maanden.

Goed geholpen top service

Fijn bedrijf, eerlijke en aardige mensen.

Goede service en afspraken worden nagekomen

Netjes afgehandeld en toegelicht

is goed

Goed onderhoud

Altijd top service voor een goede prijs

Ik zou dit autobedrijf aan iedereen aanraden. Ik kom hier nu een paar jaar en ben erg tevreden.

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk en goede service

Eerlijk en duidelijk

Ik breng al jaren mijn auto voor onderhoud naar Strijbosch. Fijne terugkoppeling wat er gedaan is en eventuele onvoorziene uitgave worden van te voren gecommuniceerd. Een groot compliment voor het altijd geduldig uitleggen wat/waarom/hoe het met verschillende onderdelen zit. Ik ben een leek op dit gebied maar wil toch graag weten waarom iets gedaan moet worden.

Eerlijk en kundig. Haal altijd mijn auto weer op met een goed gevoel.

Eerlijk advies wat te doen bij reparaties en kundig als het gaat om het onderhoud en reparaties. Haal altijd mijn auto weer op met een goed gevoel.

Goed en professioneel geholpen.

Ze denken met je mee om zaken goed en goedkoop op te lossen.

Heraclesstraat 20

5048 CG Tilburg