Super goed!

Erg goed en snel geholpen.

Een goud eerlijk bedrijf.

Als je de auto brengt voor een beurt, wordt er altijd contact opgenomen of er bijzonderheden zijn. Als vervanging van onderdepen nog niet per se direct nodig zijn, wordt het ook niet gedaan. Altijd goed advies.

Adequaat en vriendelijk geholpen

Service en kwaliteit zijn top.

Er wordt altijd met de klant meegedacht en rekening gehouden met zijn of haar behoefte en budget. Ik kom steeds terug omdat er kwaliteit geleverd wordt naast goede service en openheid. Het geeft mij een gevoel dat ik ze kan vertrouwen en dat is nog nooit beschaamd.

Altijd goed

Altijd eerlijk en betrouwbaar. Denkt mee en overlegt altijd bij onverwachte kosten.

Toppers

Kwaliteit, kennis, warme gastvrijheid, vriendelijkheid, goede service, meedenken/adviseren, betrouwbaar, goed bereikbaar!

Professioneel en meedenkend vanuit de klant

Bij Strijbosch word je snel geholpen en wordt er met je meegedacht naar de beste oplossing en reparatie.

Oprecht en eerlijk

Goede service, eerlijk en vriendelijk personeel.

Oud en vertrouwd.

Kom al jaren bij garage Strijbosch, vind de sfeer altijd Top. Vriendelijk personeel en naar mijn idee eerlijk.

Prima geholpen.

Kom al jaren bij jullie voor onderhoud van mijn vervoermiddel. Nooit geen klachten, altijd prima in orde.

Uitstekende service en kwaliteit

Hier ben je klant en geen kenteken nummer.

Persoonlijk, eerlijk en zakelijk

Vriendelijk en een hele goede service

Kan altijd snel terecht en wordt heel goed geholpen. Zeer zeker ook erg klantvriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Deskundig & betaalbaar

Goede service & advies.

Alles in overleg en vooraf goed geïnformeerd

Al verschillende jaren zeer positieve ervaring. Alles volgens afspraak en vooraf goed geïnformeerd. Geen verrassingen achteraf.

Geweldige service en vakmanschap. Flexibel en meedenkend.

Altijd service

Voor grote of kleine klusjes nemen ze altijd de tijd. Ze overleggen altijd even of bepaalde items wel of niet vervangen hoeven worden en zijn altijd eerlijk over de prijs. Nooit verrassingen qua rekening.

Zeer flexibel bedrijf en staan voor je klaar.

Erg fijn bedrijf. Verdient echt een tien !

Eerlijke nette garage

Wat niet gedaan is wordt ook niet berekend. Keurig gespecificeerde factuur.

Zeer goed . Goede service. Eerlijk

Waar vind je tegenwoordig nog een bedrijf dat afspraken zo nakomt en ook als de nota lager uitvalt dat dan in mindering brengt ZE denken goed mee en zorgen voor de juiste oplossing. Ik ben er blij mee.

Blind vertrouwen in deze club en voor mij 100 procent integer!

Vertrouwen, kennis & kunde, eerlijk advies en echte service

Als klant sinds jaren nooit getwijfeld aan de kundigheid van het uitgevoerde onderhoud of reparaties. Advies over het belang van eventuele reparaties is eerlijk. Je voelt je echt klant en geen stukje omzet dat binnen komt wandelen.

Goed en eerlijk advies

Goed en eerlijk advies en deskundig gemaakt

Keurige transparante bedrijfsvoering.

Warme ontvangst. Erg duidelijke en betrouwbare informatie. Uitermate vriendelijk. Niets aanpraten en als klant betrokken worden bij het hele proces. Van een kennis de tip gekregen . Ik zal zeker anderen adviseren om bij Jan Strijbosch te informeren en eventueel zaken te doen.