goed geregeld

Prima service, persoonlijk contact en goede zorg voor de auto!

Komt afspraak na. Denkt mee en werk wordt erg professioneel uitgevoerd.

zeer goed en netjes en komen afspraken na.

zeer goed en netjes en komen afspraken na.

Geweldig geholpen.

Na een onverwachte, onduidelijke storing aan mijn auto onmiddelijk geholpen en probleem tot volledige tevredenheid opgelost. Super.

Uitstekend geholpen

Nadat mijn spiegel van de auto getrapt was, heeft de garage mij uitstekend geholpen met de reparatie en kosten. Vriendelijk personeel en vooral eerlijk. Ik kom zeker terug!!

Altijd netjes behandeld

Vriendelijk

eerlijk, correct en de service is top

gewoon goed kortom fijne om zaken met te doen

Betrouwbare diensteverlening

Geven goed advies en leveren hun diensten volgens afspraak.

Goede service. Erg klantvriendelijk.

Apk + onderhoud. Keurig verzorgd.

Fijn eerlijk professioneel bedrijf .

Je kunt er altijd met je problemen auto terecht. Ze denken met je mee en staan voor je bedenkingen open waardoor je er samen goed uitkomt.

Super goed!

Erg goed en snel geholpen.

Een goud eerlijk bedrijf.

Als je de auto brengt voor een beurt, wordt er altijd contact opgenomen of er bijzonderheden zijn. Als vervanging van onderdepen nog niet per se direct nodig zijn, wordt het ook niet gedaan. Altijd goed advies.

Adequaat en vriendelijk geholpen

Service en kwaliteit zijn top.

Er wordt altijd met de klant meegedacht en rekening gehouden met zijn of haar behoefte en budget. Ik kom steeds terug omdat er kwaliteit geleverd wordt naast goede service en openheid. Het geeft mij een gevoel dat ik ze kan vertrouwen en dat is nog nooit beschaamd.

Altijd goed

Altijd eerlijk en betrouwbaar. Denkt mee en overlegt altijd bij onverwachte kosten.

Toppers

Kwaliteit, kennis, warme gastvrijheid, vriendelijkheid, goede service, meedenken/adviseren, betrouwbaar, goed bereikbaar!

Professioneel en meedenkend vanuit de klant

Bij Strijbosch word je snel geholpen en wordt er met je meegedacht naar de beste oplossing en reparatie.

Oprecht en eerlijk

Goede service, eerlijk en vriendelijk personeel.

Oud en vertrouwd.

Kom al jaren bij garage Strijbosch, vind de sfeer altijd Top. Vriendelijk personeel en naar mijn idee eerlijk.

Prima geholpen.

Kom al jaren bij jullie voor onderhoud van mijn vervoermiddel. Nooit geen klachten, altijd prima in orde.

Uitstekende service en kwaliteit

Hier ben je klant en geen kenteken nummer.

Persoonlijk, eerlijk en zakelijk

Vriendelijk en een hele goede service

Kan altijd snel terecht en wordt heel goed geholpen. Zeer zeker ook erg klantvriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Deskundig & betaalbaar

Goede service & advies.

Alles in overleg en vooraf goed geïnformeerd

Al verschillende jaren zeer positieve ervaring. Alles volgens afspraak en vooraf goed geïnformeerd. Geen verrassingen achteraf.