goede en vlotte montage en service

goede en vlotte montage en service

Geweldig geholpen

Vandaag een trekhaak laten monteren. Keurig netjes gedaan. In de leenauto per abuis mijn andere sleutels laten liggen. Vanavond hebben ze deze nog gebracht. Fijne garage met een geweldige service! Hartelijk dank daarvoor! Fam. van den Oord

Top garage, betere is er niet!

Altijd keurig geholpen, je weet exact waaraan je toe bent. Komen afspraken prima na. 100% duidelijk over het wat het gaat kosten en nooit, ik herhaal, nooit verassingen achteraf Goede koffie, leuke wachtruimte, of het nou zomer of winter is.

Behulpzaam

Super service!

Goede service, nette prijs. Zeer tevreden!!

Altijd top service !

Garage Strijbosch geeft altijd top service !

Goed werk

Goede montage

transparant

Voor het eerst gebruik gemaakt van jullie voor onderhoud aan mijn auto. Goede duidelijke en transparante communicatie.

Vriendelijk, duidelijk en betrouwbaar

Vriendelijk, duidelijk en betrouwbaar. Vriendelijk en duidelijk in de communicatie, betrouwbare uitvoering van apk of reparatie.

Fijne garage

Vriendelijk geholpen. Goede uitleg van wat er aan de hand is. Open en eerlijke communicatie.

Eerlijk, betrouwbaar en specialist.

Na verschillende onnodige reparaties aan mijn auto door andere garages in Tilburg ben ik opzoek gegaan naar een betrouwbare garage. Uiteindelijk bij Autobedrijf Jan Strijbosch v.o.f. terecht gekomen. John luistert naar de klant en communiceert duidelijk en snel. Het probleem met de auto waar ze bij andere garages niet uitkwamen hebben ze bij Autobedrijf Jan Strijbosch snel en vakkundig verholpen met naderhand ook een duidelijke en heldere uitleg. Mij zien ze zeker terug!

Vakkundig en super vriendelijk

ik voel mij als klant zeer gewaardeerd. Altijd de tijd om dingen uit te leggen ook heb je geen verstand van auto's

Normaal neem ik niet de moeite om revieuw te schrijven, maar voor dit bedrijf wel omdat alles perfect was en vooral belangrijk zeer vriendelijk personeel en eigenaar.

Betrouwbaar en uitstekende service.

Eerlijk advies en betrouwbaar adres voor het laten repareren van je auto.

Tevreden klant

Altijd een fijne laagdrempelige sfeer en ze denken altijd in oplossingen ipv problemen. Yuri

TOP

Snelle persoonlijke service

Servicegericht, eerlijk en betrouwbaar.

Ondanks dat autoonderhoud geld kost, ga ik hier altijd met een goed gevoel weg. Ik wordt altijd heel goed voorgelicht wat het gaat kosten, waarom en met goed advies. Altijd betrouwbaar en voor een eerlijke prijs. Van harte aanbevolen, zo zouden meer garages moeten zijn.

top

goed, snel en vriendelijk geholpen.Geen leerpunten, sorry.

Super behandeld

Wij zijn super behandeld! Goed geïnformeerd voordat er gerepareerd werd. Onze Fiat was steeds in onderhoud bij de leverancier. Achteraf bleek dat de juiste beurten niet steeds juist uitgevoerd waren. Vandaar de slechte toestand. Strijbosch heeft ons super behandeld. We hadden naar van Mossel kunnen gaan maar we voelden ons toch prettiger in een kleine garage met persoonlijke aandacht.

Uitmuntend

Snelle service, echt vakmanschap en normale prijzen. Ik kan iedereen aanraden om je auto daar in onderhoud te laten doen. Nogmaals dank voor de service.

Klant

Vriendelijk en aan de afspraak

We zijn heel net geholpen

Goede en vriendelijke service

Goede vriendelijke service en duidelijke communicatie met de klant! Denken ook goed mee met de klant.

Gewoon KEI goed !

Voorkomend probleem zonder enige aarzeling 100% opgelost en zoals altijd fantastische service. Kom je niet altijd meer tegen. Julie zijn echt een VAK(kundige) bedrijf.

Prima garage, en aandacht voor de klant.

Een prima gerichte service