Autobedrijf Jan Strijbosch doet het onmogelijke meteen, en toveren doen ze op verzoek !!!

Klant gericht en professioneel

Al vanaf het eerste moment hier klant en mijn volledige vertrouwen geef ik aan dit bedrijf. Alleen nog maar veilige kilometers gehad met mijn ondertussen verschillende autos.

Vriendelijk en goed

Vriendelijk allemaal, werkzaamheden goed uitgevoerd. Duidelijk uitleg. Heel tevreden over deze garage

Zeer deskundig geholpen.

Deskundig geholpen, juiste hulp in advies en met betrekking tot de factuur ook de juiste voorlichting en afwikkeling.

Een bedrijf waar altijd gedacht wordt in de best mogelijke oplossingen.

Er is altijd goed overleg voordat men begint met het uitvoeren van dure reparaties. Hierbij wordt duidelijk welke reparaties echt noodzakelijk zijn en welke eventueel kunnen wachten tot een volgend onderhoud. Wij zijn hierdoor nog nooit voor nare verrassingen komen te staan.

Vriendelijk, geduldig en prijs/kwaliteit in verhouding

Al zeven jaar kom ik bij garage Strijbosch en word altijd even vriendelijk te woord gestaan. Ik ben echt een leek op gebied van auto’s maar het is nooit te veel gevraagd om extra uitleg te geven. Prijs en wat er voor gedaan wordt is goed en voelt oprecht. Bij een volgende auto blijf ik zeker klant bij Strijbosch.

Eerlijke en persoonlijke aanpak

Ik ben al 35 jaar klant bij Strijbosch en heb (zowel bij Jan als bij John) altijd goede, eerlijke adviezen en prima service ontvangen. Ik kan garage Strijbosch bij iedereen aanbevelen!

APK + kleine beurt snel en goed

APK en beurt voor normale prijs (in tegenstelling tot dealer). Tevens uitgebreide uitleg op onze vragen mbt trekhaken en toebehoren. Vriendelijke en professionele garage!

bijzonder vriendelijken behulpzaam.

kan het iedereen aanbevelen

Heel fijn

Goede garage. Vriendelijke mensen.

Ontzettend vriendelijk personeel en snelle service

We werden heel vriendelijk ontvangen en konden plaatsnemen in de comfortabele koffie corner terwijl ze met onze auto bezig waren. Zelden zo’n goede ervaring met een autobedrijf gehad.

Uitstekende service

Een prima en gezellige behandeling. Begrip voor problemen en uitstekende oplossingen in goed overleg tegen redelijke prijzen. Een aanrader!

Zeer klantvriendelijk

Er wordt goed meegedacht met de klant.

Betrouwbaar en vriendelijk

Ik heb nog nooit een vervelende ervaring gehad. Het voelt hier erg vertrouwd en geloof wat ze zeggen dat dat ook zo is. Ze bellen altijd even over de prijs. En doen echt hun best voor je om je een veilige auto mee te geven.

Goede garage

Ik heb nu na Jaren een goede garage gevonden. Nog dicht bij huis ook. Ik wilde dat ik hier eerder naar toe was gegaan. Service is uitmuntend. Goed en betrouwbaar personeel. In een woord geweldig. Niets dan lof. Ga zo door.

Super tevreden

Breng hier al jaren mijn auto. Ze zijn supervriendelijk. Betrouwbaar. Denken met je mee. Het zijn echte vakmensen.

Vriendelijk en deskundig

Ik kom al jaren bij Strijbosch. Ik heb vertrouwen in de adviezen die ik krijg.

Fijn en klant vriendelijk bedrijf.

We werden dit jaar wederom snel en vriendelijk geholpen. Volgend jaar gaan we zeker weer bij jullie een fietsendrager huren.

Goed bedrijf.

Goed bedrijf met vakbekwame mensen.

Snelle en supervriendelijke service!

Wij zijn bij Strijbosch geweest voor het huren van een dakkoffer voor de vakantie. Super snelle en vriendelijke service, en ze waren heel flexibel omdat ze dicht waren op de dag dat wij eigenlijk de koffer zouden komen terugbrengen. Fijn!

ik ben zeer te vrede over de uitleg en de goede raad van de fietsendrager

ik ben er ook geweest voor een trekhaak voor mij auto ook prima zo doende ben ik ook voor een fietsendrager bij dit bedrijf gekomen ik vind ze eerlijk en vertrouwt en ben zeer tevreden zal dit bedrijf zeker aan raden voor iedereen P v d Broek

Goede service en no-nonsense

Trekhaak aan de auto laten monteren, vanaf het eerste telefonische contact tot aan de montage alles prima geregeld. Communicatie is open en eerlijk en er wordt de tijd genomen om je als klant de beste oplossing te geven.

Kennismaking prima verlopen.

APK en grote beurt. Duidelijke prijsopgave. Professioneel en vriendelijk personeel.

Prima service en er wordt goed meegedacht.

Goede service voor een afgesproken prijs

Na een telefoontje kin ik op korte termijn terecht. Er werd een duidelijke indicatie gegeven van verwachte kosten en tijdsduur die inderdaad overeen kwam met de werkelijkheid. Probleem met Airco was snel opgelost met bij het ophalen een korte duidelijke uitleg van de werkzaamheden die verricht waren. Prima service !