Topservice; betrouwbaar, meedenkend, goede service, transparant.

Hele goede ervaringen. Keer op keer. Persoonlijke service. 200% vertrouwen! Aanrader!!

Top Garage met goede service

Top Garage waar je altijd terecht kan, fijn personeel en ze staan altijd voor je klaar

Denk mee.

Vorige week voor het eerst mijn auto voor de Apk en kleine beurt naar deze garage gebracht. Een afspraak maken en verzetten was geen probleem via telefoon en e-mail. Bij aankomst een korte bevestiging waarvoor ik kwam en de bevestiging dat ze naar de aandachtspunten die ik per mail had gestuurd zouden bekijken. In de middag gebeld en overleg gehad over wat te repareren. De volgende dag stond de auto gekeurd en wel klaar nadat de factuur nog even was doorgenomen. Een tevreden klant.

Superservice

Heel goed!!! Super service, super vriendelijk personeel. Open en eerlijk, van te voren goed geïnformeerd en daardoor geen onaangename verrassingen aan het eind. Kortom aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Klaar terwijl i wacht

Ook al is het maar een lampje, je kunt altijd meteen terecht bij John.

Duidelijke uitleg bij benodigde werkzaamheden

Er waren wat zaken aan vervanging toe. Dit werd eerst netjes overlegd inclusief prijsindicatie en duidelijk toegelicht.

prima service!

Apk en kleine beurt, vooraf goed geïnformeerd en afgestemd over de bijkomende kosten,

Bedankt voor de uitstekende service. Wij zijn blij weer in een veilige auto kunnen rijden.

Uiteindelijk was de schrik toch minder groot dan verwacht. Bedankt John en Claudia en jullie collega’s.

Bekwaam en goede service.

APK en kleine beurt snel uitgevoerd tegen een redelijke prijs. Vriendelijk personeel en wat belangrijk is in deze tijd is het bedrijf goed beschermd tegen Covid-19 .

Een Topgarage!!

Strijbosch is een echte prijs/kwaliteit-gigant! Ze leveren perfect werk in een zeer nette prijs/kwaliteit-verhouding en denken altijd voor en met je mee. Zelfs de premium-merken kun je hier prima kwijt voor professioneel onderhoud

Super Service

Ik kom hier al jaren en altijd krijgen we een top service. Ze weten waar ze het over hebben en kunnen ook duidelijk aangeven wat en waarom iets gedaan moet worden.

Uitstekend autobedrijf

Staan altijd voor je klaar wat je ook vraagt er wordt altijd wel een oplossing gevonden top bedrijf.

Goede service, kwaliteit, betrouwbaar en advies

Goed gereparereed en goede service.

Heb mijn uitlaat laten repareren. Hebben dit goed naar mij gecommuniceerd en overlegd. Heel vriendelijk en dus goede service. Wanneer mijn auto weer problemen heeft, kom ik weer graag langs.

Al 22 jaar mijn betrouwbare garagist

Ik kom er al 22 jaar met meer of minder oudere en eigenwijze auto's een, Espace quadra (4x4), Landrover discovery, subaru legacy, Toyota RAV, VW T4 syncro, daithatsu charade, skoda fabia combi op gas, nissan x-trail 4x4, suzuki grand viatara V6, fiat punto evo diesel en skoda fabia combi diesel . De laatste (skoda fabia combi diesel) bij Autobedrijf Jan Strijbosch gekocht. Alle auto's zijn altijd kundig en in overleg met mij onderhouden. hierdoor hebben deze auto's ons vele duizenden kilometers veilig rijplezier opgeleverd.

Geweldig nette service ,goede communicatie om aan te bevelen

Super klant onderhoud ,een die wel belt als ze het afspreken.

Ervaren monteurs en behulpzaam

Een goede plek om auto te brengen, vakkundig en eerlijk.

Super goed

Zoals altijd heel goed geholpen.

zoals altijd heldere afspraken en goed onderhoud aan de auto.

Tevreden en goed

Zeer tevreden . Snel geholpen. Fijn bedrijf met goede techneuten.

As Always, perfect

Betrouwbaar, service, persoonlijk wat wil je nog meer.

Een garage waar service, klantvriendelijkheid en met de klant meedenken voorop staat.

Al menig jaar zijn wij naar volle tevredenheid klant. John en zijn team zijn behulpzaam en leveren kwaliteit. Van beurt tot apk, van inruil tot maatwerk, alles is mogelijk. Een dikke pluim!

Kundig advies goede uitvoering

Prima geholpen door vriendelijk personeel.

Ontzettend vriendelijk, telefonisch als persoonlijk. Goede service, komen afspraken na. Zou het iedereen aanraden om er heen te gaan.

Al jaren goede service

We zijn een jaar of 8 geleden bij toeval bij deze garage terecht gekomen, en er nooit meer weg gegaan. Vriendelijke mensen, goede service, nette prijzen. Ik raad ze iedereen aan.