Altijd perfect en geweldig goede service

Ik heb mijn auto vast bij John in onderhoud en ben altijd enorm tevreden. Je word goed geïnformeerd wat iets gaat kosten en na toestemming word het dan gemaakt. Wat dat betreft geen verassingen.

Goede eerlijke service.

Open en transparant over de kosten, goede communicatie tijdens de werkzaamheden en geen verrassingen achteraf.

Vertrouwde service!

Al 13 jaar onze auto bij garage Strijbosch in onderhoud. Betrouwbaar en kennis van zaken en zeer prettige en vriendelijke eigenaren en personeel.

Super!

Goed geholpen, duidelijke uitleg!

Vriendelijk en goede service

Goede ontvangst, duidelijke informatie, snelle afhandeling. Als iemand mij vroeg een garage voor reparatie aan de auto zou ik garage Strijbosch aanbevelen.

Super service

super en mee denkent in kosten

Klant vriendelijk, kwaliteit en deskundig

Afspraken nakomen en leveren van goede service. Prima garage.

Ik ben via mijn vriend terecht gekomen alltijd Goed heel erg vriendelijk en lekker optijd en snel alles echt een aanrader :)

Zeer positief met onverwacht een lagere prijs

De bestaande trekhaak laten vervangen. Omdat het demonteren van de oude trekhaak meeviel, een lagere prijs en ook nog een korting extra gekregen. Klasse. Zeer vriendelijk geholpen, netjes gebeld toen de auto klaar was. Ook een leenauto was mogelijk.

uitstekend

Vriendelijke mensen die mij keurig netjes te woord hebben gestaan en na montage een degelijke uitleg over de- en montage van de afneem bare trekhaak.

Altijd vriendelijk en snel geholpen, met prima service en tegen schappelijke prijs.

Tevreden

Vriendelijk en goed geholpen

Prima ervaring!

Aangenaam ontvangen en afspraak gemaakt Idem bij ophalen vd auto Vriendelijke man bij de receptie, denkt mee en is zorgvuldig Bedankt!

Super, zoals afgesproken uitgevoerd.

Precies zoals afgesproken uitgevoerd, leenfiets stond klaar, factuur correct en goede uitleg over de afneembare trekhaak.

welkom gevoel goede service

Elke keer als ik een afspraak heb ik garage, wordt je vriendelijk ontvangen, wordt ik herkent door medewerkers. Geeft mij een vertrouwt gevoel.

kon niet beter!

Plots trad onderweg een technisch probleem op. Ik kon meteen terecht en onder genot van een bakkie wachten op herstel van het probleem. Dank voor de snelle hulp.

Erg klantgericht en goede service

Nemen echt de tijd en leggen alles goed en duidelijk uit. Erg klantgericht, een garage waar je goede en eerlijk service krijgt.

trekhaak netjes gemonteerd en duidelijke uitleg over de 13polige stekker

Zoals gewoonlijk, erg goede service, zeer correct en klantvriendelijk.

De auto gebracht voor een beurt en keuring. Bijzonder goede communicatie en binnen afgesproken budget.

Fijne service

Heel goed bedrijf

Wordt heel goed geholpen, service is top. Krijgt heel goed uitleg en je kunt er ook met al je vragen terecht als het zich voordoet.

Zoals altijd, TOP

Zoals altijd, TOP

Aardige mensen snel geholpen

Goede afspraken,prijs kwaliteit verhouding goed,gratis leen auto,makkelijk bereikbaar.

ontzettend klantgericht bedrijf.

Je bent geen nummer, maar een gewaardeerde klant. Niet de stropdassencultuur van de grote zaken, maar no nonsens! Aanrader!

Gewoon recht door zee, geen poespas.

Bij garage Strijbosch heb ik het gevoel dat ik recht door zee behandeld wordt. Eerlijk oprecht. Ze denken mee zodat ik niet teveel betaal. Men is altijd vriendelijk gewoon zoals het hoort