top

goed, snel en vriendelijk geholpen.Geen leerpunten, sorry.

Super behandeld

Wij zijn super behandeld! Goed geïnformeerd voordat er gerepareerd werd. Onze Fiat was steeds in onderhoud bij de leverancier. Achteraf bleek dat de juiste beurten niet steeds juist uitgevoerd waren. Vandaar de slechte toestand. Strijbosch heeft ons super behandeld. We hadden naar van Mossel kunnen gaan maar we voelden ons toch prettiger in een kleine garage met persoonlijke aandacht.

Uitmuntend

Snelle service, echt vakmanschap en normale prijzen. Ik kan iedereen aanraden om je auto daar in onderhoud te laten doen. Nogmaals dank voor de service.

Klant

Vriendelijk en aan de afspraak

We zijn heel net geholpen

Goede en vriendelijke service

Goede vriendelijke service en duidelijke communicatie met de klant! Denken ook goed mee met de klant.

Gewoon KEI goed !

Voorkomend probleem zonder enige aarzeling 100% opgelost en zoals altijd fantastische service. Kom je niet altijd meer tegen. Julie zijn echt een VAK(kundige) bedrijf.

Prima garage, en aandacht voor de klant.

Een prima gerichte service

Ik weet altijd waar ik aan toe ben als ik mijn auto langsbreng omdat altijd alles wordt uitgelegd

Het maakt niet uit waarvoor ik mijn auto breng, ik kan altijd terecht en alles wordt perfect uitgevoerd. En dat alles voor een zeer redelijke prijs.

Vakkundige service / aangename open sfeer

Goed overleg tussen monteurs en klant Kostentechnisch meedenkend

Zoals altijd prima geregeld

Beurt + apk. Snel en voor een prima bedrag.

Altijd correcte behandeling van je reparatie. Geen onnodige reparaties en duidelijke uitleg bij de uitgevoerde werkzaamheden.

Altijd goed en vriendelijk advies

Positief

Vriendelijk, kennis van zaken en correcte behandeling

Prima garage met verstand van zaken en een correcte, vriendelijke afhandeling tegen een eerlijke prijs

Goede service en reparaties, contact via e-mail kan beter

Ik ben erg tevreden over service en de reparaties die door Strijbosch zijn uitgevoerd. Altijd het gevoel dat we een nette prijs betalen voor het geleverde werk. Contact via e-mail kan beter, ontwijken soms inhoudelijke vragen, geven bijvoorbeeld op 2 van de 3 vragen antwoord en reageert nooit op de vraag een kostenspecificatie per e-mail te ontvangen terwijl men deze indicatie telefonisch wel bereid is te geven.

Uitstekend geholpen en meegedacht

Prima geholpen.

Uitstekende behandeling.

Uitstekend omdat alles volgens afspraak geregeld is. Op mijn verzoek een inspectie uitgevoerd waar ik keurig een telefoontje over kreeg van eventuele kosten. Met vriendelijke groet, G.Crucq.

Vriendelijk, secuur personeel

Je wordt gebeld als er extra kosten zijn en ze zijn vriendelijk en netjes.

Perfect!

Altijd goede service en goed geprijsd. En bovenal altijd een gezellig praatje met john en Claudia.

Klantvriendelijk en zeer correct!

Een garage die nog met je mee denkt

Een mooi bedrijf waar de klant nog centraal staat. Er wordt met je mee gedacht en komen de afspraken ook na die je hebt afgesproken. Goede service, zeer klantvriendelijk een echte aanrader.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Behalve dat het een heel klantvriendelijk bedrijf is, is men ook vakkkundig en duidelijk bij wat er gebeurd is bij reparatie. Het personeel straalt vertrouwen uit.

Vakkundig, werkt netjes volgens de afspraken, eventueel leenfietsen of leenauto,en een mooie opgeruimde garage. Je word altijd op de hoogte gebracht voor onvoorziene uitgave.

Zoals altijd: zeer klantvriendelijk en uitstekende service!

Ben uitermate tevreden over Autobedrijf Jan Strijbosch!