Tevreden en goed

Zeer tevreden . Snel geholpen. Fijn bedrijf met goede techneuten.

As Always, perfect

Betrouwbaar, service, persoonlijk wat wil je nog meer.

Een garage waar service, klantvriendelijkheid en met de klant meedenken voorop staat.

Al menig jaar zijn wij naar volle tevredenheid klant. John en zijn team zijn behulpzaam en leveren kwaliteit. Van beurt tot apk, van inruil tot maatwerk, alles is mogelijk. Een dikke pluim!

Kundig advies goede uitvoering

Prima geholpen door vriendelijk personeel.

Ontzettend vriendelijk, telefonisch als persoonlijk. Goede service, komen afspraken na. Zou het iedereen aanraden om er heen te gaan.

Al jaren goede service

We zijn een jaar of 8 geleden bij toeval bij deze garage terecht gekomen, en er nooit meer weg gegaan. Vriendelijke mensen, goede service, nette prijzen. Ik raad ze iedereen aan.

Zeer professioneel

goede service, snelle plaatsing van trekhaak. Aanrader!

We worden altijd vriendelijk geholpen en bij grotere kosten posten worden we altijd eerst gebeld om te overleggen.

Goede en betrouwbare service.

Kundig personeel en de werkplaats heeft een nette uitstraling. Mijn opdracht is supernetjes uitgevoerd en heb deskundig advies gekregen.

Snelle, goede en betrouwbare service

Altijd even professioneel, vriendelijk en goed! Een paar jaar weggeweest omdat ik een leaseauto had maar nu weer terug en weer even tevreden als daarvoor. Kan niet anders zeggen dan dat dit echt een aanrader is!

Prima garage

Trekhaak laten monteren via trekhaak.nl Netjes geholpen en binnen een dag auto weer terug.Zeer tevreden.

Vriendelijk, meedenkend en informerend

Een terugkomende klant erbij.

fantastisch

Altijd, wanneer ik problemen heb met mijn auto, en ik neem contact op, word ik altijd supersnel, correct en met vakmanschap geholpen.

Doet wat ze beloven, goed werk!

Elke keer dat we weer komen voor een beurt of iets anders wordt het altijd netjes opgelost en wanneer iets niet nodig is maar wel iets is waar je in de toekomst rekening moet gaan houden krijg je dat ook duidelijk en inzichtelijk uitgelegd. Hele fijne garage die ik iedereen kan aanraden.

Supervriendelijke en deskundige service

Zie titel

Geweldige service

Uitstekende garage. Vriendelijk en behulpzame personeel, maar vooral vakbekwame en eerlijk

Heel goede service. Vakmensen.

Goed uitleg. Vriendelijke mensen. Goede sevice

Altijd perfect en geweldig goede service

Ik heb mijn auto vast bij John in onderhoud en ben altijd enorm tevreden. Je word goed geïnformeerd wat iets gaat kosten en na toestemming word het dan gemaakt. Wat dat betreft geen verassingen.

Goede eerlijke service.

Open en transparant over de kosten, goede communicatie tijdens de werkzaamheden en geen verrassingen achteraf.

Vertrouwde service!

Al 13 jaar onze auto bij garage Strijbosch in onderhoud. Betrouwbaar en kennis van zaken en zeer prettige en vriendelijke eigenaren en personeel.

Super!

Goed geholpen, duidelijke uitleg!

Vriendelijk en goede service

Goede ontvangst, duidelijke informatie, snelle afhandeling. Als iemand mij vroeg een garage voor reparatie aan de auto zou ik garage Strijbosch aanbevelen.

Super service

super en mee denkent in kosten

Klant vriendelijk, kwaliteit en deskundig

Afspraken nakomen en leveren van goede service. Prima garage.

Ik ben via mijn vriend terecht gekomen alltijd Goed heel erg vriendelijk en lekker optijd en snel alles echt een aanrader :)