Tevreden

Vriendelijk en goed geholpen

Prima ervaring!

Aangenaam ontvangen en afspraak gemaakt Idem bij ophalen vd auto Vriendelijke man bij de receptie, denkt mee en is zorgvuldig Bedankt!

Super, zoals afgesproken uitgevoerd.

Precies zoals afgesproken uitgevoerd, leenfiets stond klaar, factuur correct en goede uitleg over de afneembare trekhaak.

welkom gevoel goede service

Elke keer als ik een afspraak heb ik garage, wordt je vriendelijk ontvangen, wordt ik herkent door medewerkers. Geeft mij een vertrouwt gevoel.

kon niet beter!

Plots trad onderweg een technisch probleem op. Ik kon meteen terecht en onder genot van een bakkie wachten op herstel van het probleem. Dank voor de snelle hulp.

Erg klantgericht en goede service

Nemen echt de tijd en leggen alles goed en duidelijk uit. Erg klantgericht, een garage waar je goede en eerlijk service krijgt.

trekhaak netjes gemonteerd en duidelijke uitleg over de 13polige stekker

Zoals gewoonlijk, erg goede service, zeer correct en klantvriendelijk.

De auto gebracht voor een beurt en keuring. Bijzonder goede communicatie en binnen afgesproken budget.

Fijne service

Heel goed bedrijf

Wordt heel goed geholpen, service is top. Krijgt heel goed uitleg en je kunt er ook met al je vragen terecht als het zich voordoet.

Zoals altijd, TOP

Zoals altijd, TOP

Aardige mensen snel geholpen

Goede afspraken,prijs kwaliteit verhouding goed,gratis leen auto,makkelijk bereikbaar.

ontzettend klantgericht bedrijf.

Je bent geen nummer, maar een gewaardeerde klant. Niet de stropdassencultuur van de grote zaken, maar no nonsens! Aanrader!

Gewoon recht door zee, geen poespas.

Bij garage Strijbosch heb ik het gevoel dat ik recht door zee behandeld wordt. Eerlijk oprecht. Ze denken mee zodat ik niet teveel betaal. Men is altijd vriendelijk gewoon zoals het hoort

goede en vlotte montage en service

goede en vlotte montage en service

Geweldig geholpen

Vandaag een trekhaak laten monteren. Keurig netjes gedaan. In de leenauto per abuis mijn andere sleutels laten liggen. Vanavond hebben ze deze nog gebracht. Fijne garage met een geweldige service! Hartelijk dank daarvoor! Fam. van den Oord

Top garage, betere is er niet!

Altijd keurig geholpen, je weet exact waaraan je toe bent. Komen afspraken prima na. 100% duidelijk over het wat het gaat kosten en nooit, ik herhaal, nooit verassingen achteraf Goede koffie, leuke wachtruimte, of het nou zomer of winter is.

Behulpzaam

Super service!

Goede service, nette prijs. Zeer tevreden!!

Altijd top service !

Garage Strijbosch geeft altijd top service !

Goed werk

Goede montage

transparant

Voor het eerst gebruik gemaakt van jullie voor onderhoud aan mijn auto. Goede duidelijke en transparante communicatie.

Vriendelijk, duidelijk en betrouwbaar

Vriendelijk, duidelijk en betrouwbaar. Vriendelijk en duidelijk in de communicatie, betrouwbare uitvoering van apk of reparatie.

Fijne garage

Vriendelijk geholpen. Goede uitleg van wat er aan de hand is. Open en eerlijke communicatie.

Eerlijk, betrouwbaar en specialist.

Na verschillende onnodige reparaties aan mijn auto door andere garages in Tilburg ben ik opzoek gegaan naar een betrouwbare garage. Uiteindelijk bij Autobedrijf Jan Strijbosch v.o.f. terecht gekomen. John luistert naar de klant en communiceert duidelijk en snel. Het probleem met de auto waar ze bij andere garages niet uitkwamen hebben ze bij Autobedrijf Jan Strijbosch snel en vakkundig verholpen met naderhand ook een duidelijke en heldere uitleg. Mij zien ze zeker terug!