Werd direct geholpen, na een bakkie koffie stond de auto weer klaar

Ik ben blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Prima geholpen en goed voorgelicht

Goed om te horen! Bedankt voor deze mooie beoordeling en het mooie cijfer. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Super geholpen

Vriendelijke mensen.

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg over reparatie en hoe de rekening opgebouwd is

Dag Michel, Dat is een mooie review, zeg! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Goede service en klant vriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

Dank voor de mooie beoordeling en de 5 sterren! Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Bedankt voor het mooie cijfer en de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Klantvriendelijk

Je krijgt even alle aandacht, op een regendag , rijden ze je auto voor de deur van de showroom. Heerlijk wegrijden zo!!!

Dat doen wij graag voor je, Marianne! Bedankt voor deze mooie review en de 10! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Super, zoals altijd.

Goede ervaring

Bedankt voor het compliment en het prachtige cijfer, Chrisma! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Behulpzaam en informatief

Ben goed geholpen.

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen! Bedankt voor het plaatsen van de review. Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Prima!!!

Géén opmerkingen!!!

Dat is positief. Bedankt voor het plaatsen van deze review en de mooie 9! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Zeer professionele en vakbekwame aanpak

Tijdens de grote beurt zijn er zaken naar voren gekomen die zich 2 jaar geleden ook al voor hebben gedaan. Dit is op een professionele wijze opgelost.

Bedankt voor dit prachtige cijfer en natuurlijk deze review. Goed om te lezen dat de zaken die naar voren zijn gekomen tijdens de grote beurt meteen zijn opgelost! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

alles conform afspraak

geen opmerkingen

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat alles volgens afspraak is gegaan! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Goede service en kerig behandeld

Flexibele instelling omdat we eigelijk in Breda hadden moeten zijn, maar werd zonder problemen omgeboekt naar Tilburg We moesten naast APK ook nog iets nagekeken hebben en daar werd niets extra voor gerekend. Kort om: goede service en vriendelijke mensen

Bedankt voor deze mooie review en het prachtige cijfer! Goed om te horen dat de service naar wens was. Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

snel, zoals afgesproken

sleutel kapot van fiat panda binnen 1 dag opgelost bedankt garage van mossel voor de goede service

Perfect,

Voordat ik het pand betrad lagen er mondkapjes en kon je je handen ontsmetten. Ik had een kleine beurt voor de auto afgesproken. Kon er op wachten. Heb ik ook gedaan. De stoelen stonden zo opgesteld dat je voldoende ruimte had. Ze hadden van tevoren gezegd hoe lang het zou duren en dat klopte ook precies. Toen ik mijn auto terug kreeg was hij van binnen uiterst nauwkeurig in plastic verpakt. Stuur, handrem ed. Ook de vloer was beschermd met een papieren matje. Echt perfect.

Bedankt voor deze prachtige review, de mooie woorden en de 10! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

de service afdeling is erg vriendelijk & toegankelijk

The service afdeling is erg vriendelijk & toegankelijk

Bedankt voor deze mooie review, Ronald! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Fijn geholpen

Goed om te lezen dat je fijn bent geholpen. Bedankt voor het plaatsen van deze review en de 10! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Vriendelijk, meedenkend en betrouwbaar, in mijn ogen.

Bij het maken van een afspraak wordt er meegekeken in het dossier en meegedacht wat er moet gebeuren. Ik heb weinig verstand van techniek, maar ik heb vertrouwen (Door de jaren heen) in het advies. Dacht dat alles zou veranderen met de grootte van het bedrijf, maar dat is niet zo. Ervaar ik als positief. Locatie is voor mij ook perfect.

Bedankt voor deze prachtige review, het vertrouwen en de complimenten! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

goed geholpen

goed geholpen volgens afspraak

Bedankt voor het plaatsen van deze review en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

heel goed

vriendelijken mensen daar echt top

Bedankt voor deze review Richard! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Ik was tevreden

Prima geholpen Ik kon wachten op de APK Netjes naar mijn auto gebracht en beschermings materiaal eruit gehaald

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en natuurlijk de 10! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Goede snelle service duidelijke afspraken

Wat een prachtig cijfer Eric, bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Goede communicatie vooraf.

Ik belde voor de 1e beurt van mijn Fiat 500. Werd netjes te woord gestaan. Duidelijke communicatie, goede uitleg en prijsindicatie. Kon snel een afspraak maken.

Bedankt voor het plaatsen van deze review en het mooie cijfer Woudette! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Onderhoud is goed gedaan

Positief was dat er een opmerking werd gemaakt over mijn twee voorbanden die van verschillende merken zijn. Negatief was dat mijn auto een sopbeurt kreeg in de wasstraat zonder naspoelen, waardoor ik vlekken op lak had. Wassen was niet nodig geweest want het was 2 dagen daarvoor brandschoon incl een waxlaag. Dat was nu voor niks gedaan. Daarbij heb ik ook nog de vingerafdrukken van de monteur van de binnenkant af moeten poetsen.

Beste Patricia, Bedankt voor het plaatsen van deze review en het mooie cijfer! Goed dat je aangeeft dat er ook wat leerpunten zijn wat betreft onze service! Daar gaan we rekening mee houden. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Slordig

Er worden ve fouten gemaakt. Eerst de motor klep niet gesloten, Daarna verkeerd uitgelezen of verkeerd onderdeel besteld, Daarna werd factuur voorgeschoteld terwijl het garantie was. Ze hadden mij niet verteld dat ik na de reparatie 50 km moest rijden om de auto de kans te geven de roet kwijt te kunnen. Al met al veel slordigheden en het lijkt of ze hier alleen bezig zijn met de centen. Maar.... beste van Mossel , zonder tevreden klanten is er geen groei dus ook geen centen. Ik hoop dat jullie scherper werken gaan. Dat verdient de klant.

Bedankt voor het plaatsen van deze review Annemarie. Goed dat je bij ons aangeeft waar we nog aan kunnen werken! Ik zal jouw opmerkingen en feedback doorgeven aan mijn collega's van onze vestiging in Breda. Wanneer je hierover nog graag met hen in gesprek gaat hoor ik dat natuurlijk ook graag. Je mag ons altijd een email sturen naar [email protected]. Zet je er dan een kopie van deze review bij? Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare