Herstelde ervaring

Inmiddels is contact met mij opgenomen en is een afspraak gemaakt om de software van mijn auto te updaten.

Waardeloos

Onlangs via de website een afspraak gemaakt voor een kleine beurt van mijn auto. Vrij snel daarna werd ik gebeld of de afspraak een half uur eerder kon. Van mijn kant geen probleem en duidelijk gevraagd hoe lang het onderhoud zou duren (1,5 uur). Op het afgesproken tijdstip de auto gebracht en anderhalf uur later terug naar de garage. wat blijkt men was niet eens begonnen aan de beurt. Op de vraag waarom niet was het antwoord "sorry helemaal vergeten". Ik heb mijn sleutels gevraagd en ben onverrichter zaken weer huiswaarts gekeerd. Geen excuus of wat dan ook van Van Mossel gehoord.

Nieuwe G EV gekocht, de eerste dag al storing en nog steeds niet goed.

Bij VanMossel in Breda een nieuwe MG EV Luxury gekocht, levertijd was langer dan beloofd. Afgeleverd op 20 oktober op een ander tijdstip waardoor ik zelf niet thuis was. Meteen de eerste dag een storingsmelding en startproblemen: gebeld met Breda, maar van het kastje naar de muur gestuurd, uiteindelijk wegenwacht erbij maar die kon het ook niet verhelpen. Weer gebeld, ik kon langskomen zonder afspraak want was in een kwartiertje wel klaar. Dus de volgende dag erheen gereden (70 Km) maar kon niet meteen verholpen worden want duurde wel een uur en moest afspraak maken. Afspraak gemaakt en op 8 november weer naar hun toe gegaan. Duurde bijna 2 uur. En dan blijkt ook nog dat de auto een software update moet hebben, dit was voor de aflevering niet gedaan. Dus daarvoor een nieuwe afspraak gemaakt. (in december pas) Op de terugweg naar huis gaat weer diezelfde storingsmelding in het dashboard aan. Dus al met al veel onnodige kilometers gereden en vele uren kwijt. Dit mag je toch niet verwachten met een nieuwe auto.

Gevoel van oplichting

Februari je. bracht ik mijn auto voor de eerste APK keuring, 4 jaar oud, naar van Mossel, waar ik hem destijds ook gekocht had. 'S middags werd ik gebeld dat de carter olie lekte. Men bood een reparatie aan van €700 tot 800. Leek ons sterk, mijn man nam toen het gesprek over, omdat we nooit iets merkte aan het oliepeil en nooit olievekken zagen. Onlangs is mijn auto bij een andere garage aangeboden voor een grote beurt en werd er een droge motor gezien zonder enige lekkage. Reactie van Mossel: het was olie lekkage van het distributie deksel.... Je raad het al, alle hiervoor genoemde argumenten doen vermoeden dat men gelogen heeft om mij zoveel geld afhandig te maken. Ik weet dat de garages onder corona geleden hebben, maar geen bedrog over mijn rug. Van Mossel heeft een machtspositie in Nederland, te triest voor woorden, ze maken er ernstig misbruik van. Mijn advies, kies nooit meer voor van Mossel, er zijn genoeg andere betrouwbare garages. Als laatste noot, van Mossel bood een grote beurt aan voor €700, mijn huidige garage heeft het voor €300 gedaan, inclusief o.a nieuwe bougies en ruitenwissers. Mensen, doe hier je voordeel mee!!!!!!!

Rode loper behandeling!

Bij het leasen van onze Fiat 500C ging het fout met de kleur. Hier waren wij zelf mede debet aan. Van Mossel Breda heeft alles in het werk gesteld om ons toch een auto te leveren die 200% naar onze zin is. Vervolgens werd deze auto gratis thuis afgeleverd. De contacten verliepen zakelijk, maar prettig en meedenkend! Echt een rode loper behandeling! Top!

Ballen bedrijf

Koop je een nieuwe auto is op de dag van alles mis met auto en klant word afgescheept. Koop daarom ontbonden. Zeer slechte service.

Kloten

We zouden een proefrit maken in een nieuwe Fiat Panda, echter was verkoper Ton totaal niet voorbereid. Daarbij stond er geen nieuwe fiat panda klaar maar een 10 jaar oude, dat is appels met peren vergelijken, aangezien wij zelf een z.g.a.n. auto rijden. De verkoper moest alles nog opzoeken en wist geen antwoord te geven op vragen die wij stelden, tevens kwam er een inruilwaarde waar wij ons totaal afgezet voelden. Dit heeft er voor gezorgd dat wij nooit meer naar deze zaak gaan, het is geen verkoper want hij wilde alleen maar dure auto's verkopen. Elke klant is een klant ongeacht of het om een nieuwe fiat panda gaat of een renault captur, deze verkoper pochte over de fiat 500 ( extra duur) niet interresant voor ons, wij zoeken geen kleine lage auto maar 1 met hoge instap. Waardeloze service aangezien we 20 minuten buiten stonden te wachten op de panda voor een proefrit, geen eerlijke inruil want de verkoper gaf aan dat hij maar € 200,= provisie voor een fiat panda kreeg en nog 3% afzetter.

Slecht

Hele slechte ervaring we kwamen voor een proefrit eenmaal aangekomen was de auto al verkocht geen bericht gehad of iets. Daarna maar een andere auto uitgezocht voor een proefrit deze had een lege accu er in 20 minute langs de weg gestaan om te wachte op Iemand met een booster had voor zo’n groot bedrijf wel meer verwacht echt heel slecht kom er nooit meer!

Beste Tom, Bedankt voor het plaatsen van deze review. We vinden het heel vervelend om te horen dat je tijdens een proefrit met een lege accu langs de weg hebt gestaan. Dat mag uiteraard niet gebeuren. Zou je je contactgegevens willen sturen naar [email protected]? Dan zorgen wij ervoor dat er contact met je wordt opgenomen hierover. Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Tja van Mossel

Wij komen al 12 jaar in dezelfde peugeot garage (inmiddels een paar jaar van Mossel) en wij missen de zeer deskundige vriendelijke en vrolijke balie om mee te beginnen. Eigenlijk is alles heel hard achteruit gegaan. Ze kennen je niet meer het is keten werk. Inmiddels enkele beurten verder is het enerzijds een klein btje meer service door kleine dingen als auto boenen/wassen of ergens iets gratis reinigen/nakijken alhoewel iets mij zegt dat het een sigaar uit eigen doos is en dan mooi "verpakt". En dan de prijzen...die zijn omhoog geschoten! Recentelijk 35 euro afgerond betaald om van de garage naar huis te rijden, ik had om een leenauto gevraagd en kreeg zojuist de rekening binnen zonder enige toelichting aan de balie. Ook service beurten zijn in verhouding uitgekleed en duurder dan voorheen. De 49 euro PSA card met daarin o,a, olie vullen, lampje vervangen etc is ook verdwenen. Wij zullen voor de volgende beurt zeker naar een alternatief gaan kijken.

Beste B, Bedankt voor het plaatsen van deze review. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We waarderen deze feedback natuurlijk enorm en willen je dan ook bedanken voor het delen van je ervaringen. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Supersnel geholpen

Gebeld dat de accu snel leeg was. Vroeg of ik vrijdag kon langskomen. Antwoord: kom nu langs dan kunnen we meteen kijken. Niet wachten tot vrijdag. Zo gevraagd zo gedaan. Was bekend dat de auto werd gebracht. Fiets mee gekregen. Goed op de hoogte gehouden.

Goedemorgen Marijke, Wat ontzettend goed om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij ons op de vestiging. We doen er alles aan om je met een tevreden gevoel weer de weg op te sturen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

tien

Fijn lekker gewassen en gestofzuigd, de deur voor me open houden, gezellig geinteresseerd praatje. Topper, deze jonge lange knul is goud voor jullie waard, fijn om te zien dat jonge garde het naar hun zin heeft op het werk.

Dag Chantelle, Wat een fantastisch mooi compliment! Ontzettend bedankt voor deze leuke review. We zien je graag weer eens terug op de vestiging! Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Matige ontvangst

Aan de balie een jonge vrouw die het niet nodig vind om een goede morgen te wensen. Ook geen verwijzing naar de koffie automaat waar je tijdens het wachten kunt genieten van een lekker kopje! Er wordt ook geen uitleg gegeven dat de auto klaar is maar nog niet afgemeld, dan duurt wachten langer! Kortom hier valt nog wat te verbeteren.

Dag Tom, Dat is natuurlijk niet bedoeling. We doen er altijd alles aan om je bezoek aan onze vestiging als zo goed mogelijk te ervaren, dus we vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden naar huis bent gegaan. We zullen dit mee nemen en er zo voor zorgen je de bij je volgende bezoek netjes te woord wordt gestaan. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen via deze, schroom dan niet om een mail te sturen naar [email protected] Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Denken mee met de klant

Ondanks de nieuwe naam/eigenaar is de service nog steeds zoals ik die ervaarde bij Otten.

Dag Mark, Dit horen we natuurlijk heel graag! Bedankt voor je bezoek aan onze vestiging en dank voor het plaatsen van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

U heeft mij als vaste klant verloren

Totaal geschokt en verbijsterd ben ik door de manier waarop mijn laatste reparatie afgehandeld is. Mijn fiat 500 caprio heb ik een paar jaar geleden bij u gekocht en ook alle reparaties en servicebeurten. Je zou zeggen trouwe klant dus. Een paar weken geleden bleek mijn veiligheidsgordel geblokkeerd wat ook door de wegenwacht beaamd werd. Ik bel de garage voor afspraak ter vervanging. Een vriendelijke man stond mij te woord en opperde mij te komen om ter plekke te kijken of daar iets aan te doen viel. Diagnose bleek juist en veiligheidsriem moest besteld worden. Tot mijn grote verbazing werd voor deze diagnose 45,62 Eur berekend. Bij de afrekening attendeerde ik op dit feit dat ik er van uit was gegaan dat dit een aardige service was echter niets was minder waar. Het verhaal werd nog sterker gebracht nl, dat ze uit coulance het arbeidsloon ( 1 uur ) 85,67 hadden berekend terwijl normaliter deze voor arbeidsloon 115 eur per uur werd berekend. Enfin tenslotte heb ik 524,93 betaald terwijl de riem inclusief btw 393,65 kostte. Ik voel me dus totaal afgezet

Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring via dit kanaal met ons te delen. We vinden het erg belangrijk dat iedere klant met een tevreden gevoel naar huis gaat, dus we vinden het dan ook jammer dat dit niet het geval is geweest na de reparatie van de veiligheidsriem. Na het lezen van je deze review heb ik deze doorgezet naar de juiste persoon op de vestiging. Van mijn collega kreeg zojuist ik de update dat er inmiddels contact is geweest en dat jullie elkaar hebben gesproken. Mocht ik via deze weg nog ergens mee kunnen helpen, schroom dan niet om dit aan te geven. Dit kan via [email protected]. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Geen service!

14 oktober jl heb ik fiat 500 aangekocht. Bij ophalen auto bleek deze rondom lakschade te hebben. Deze schade is opgelost en half november was fiat mijn auto. Ivm lockdown en thuiswerken heb ik afgelopen maanden nauwelijks in auto gereden. In februari ging mijn dochter op kamers wonen en vanaf toen breng en haal ik haar op van station. Daarbij rook mijn auto naar autogassen als ik deze opstart. Maandag 29 maart jl heb ik hierover garage gebeld. Tijdens telefoongesprek werd mij duidelijk dat er geen sprake zou zijn van garantie want fiat garantie geldt tot 2 jaar en die dag was 28 maart verstreken. Ik opperde dat auto met Bovag garantie was aangekocht en ik in de veronderstelling was dat deze zeker half jaar gold. Dit werd afgewezen. De dag erna is auto gecheckt (duurde 1 uur) en uitlaat was akkoord. Enige was vuiligheid op dop olie onder motorkap. Ik heb de kap niet opengemaakt dus dat zal er door jullie bedrijf zelf gemorst zijn en kreeg hiervoor rekening van € 57 gepresenteerd. Nijs geen garantie. Echt slecht gevoel eraan overgehouden en niks garantie, waardeloos!

Allereerst wil je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je ervaring via dit kanaal met ons te delen. We vinden het erg belangrijk dat iedere klant met een tevreden gevoel naar huis gaat, dus we vinden het dan ook jammer wanneer iemand niet met een tevreden gevoel naar huis is gegaan. Na het lezen van je beoordeling heb ik dit direct door gezet naar de juiste persoon op de vestiging. Van deze collega kreeg ik de update dat er inmiddels contact is geweest en, nog belangrijker, dat er naar oplossing is gezocht en deze gelukkig is gevonden. Ik hoop dat je nu alsnog met een prettig gevoel in je Fiat 500 kan rijden! Ik wens je dan ook nog veel plezierige en veilige kilometers toe. Mocht ik je via deze weg nog ergens mee kunnen helpen, schroom dan niet om dit aan te geven. Dit kan via [email protected]. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Ik ben goed geholpen

Ik had een nieuwe service pas nodig en ik heb de medewerker gevraagd om hem op te sturen wand ik kon zelf niet rijden. Dus ik vond dat heel fijn

Wat fijn dat je nu toch je service pas hebt ontvangen! Bedankt voor het plaatsen van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Prima klantenservice

De klantentaxi is een grote service van VMG

Wat een mooie beoordeling! Bedankt voor het schrijven van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Prettige, viendelijke service.

Zeer prettige ontvangst. Duidelijk en geen vreemde kosten achteraf.

Goedemiddag Tineke, Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent! Dank dat je de tijd het genomen om je ervaring met ons te delen. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

De afgesproken tijd liep nog al uit de hand

De tijd die afgesproken was 10.15 uur en wij zouden er op kunnen wachten maar dat liep ver uit de hand.Toen wij om 11.15 uur terug kwamen was aan onze auto nog niets gedaan!Dus mijn mening is waarom tijd afspreken? Voor de rest geen klachten! Groeten Peter.

Beste Peter, Goed dat je dit aangeeft in deze beoordeling. We vinden het belangrijk dat alle afspraken netjes op tijd plaatsvinden en we gaan er voor in de toekomst ook aan werken dat dit altijd gebeurd. Bedankt voor het schrijven van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Klantvriendelijkheid staat voor op!

Bij eerste contact na verhuizing naar nieuwe regio en dus dealer wissel plezierig ontvangen en voelde mij direct welkom.

Goede Service

Heel fijn bezoek, voor een onderhouds afspraak. Afgeven en een smsje als hij klaar is. Alles netjes afgehandeld. Enige is dat ik aangegeven had dat er een bandenspanning melding was en zelf banden had opgepompt. Een dag na het de onderhoudsafspraak kreeg ik weer een bandenspanning melding.

Wat goed om te horen dat je bezoek aan onze showroom zo goed is bevallen. We streven er altijd naar om iedere klant met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Wat betreft de bandenspanning melding; is de melding inmiddels verholpen? Mocht dit niet het geval zijn, laat het mij in een e-mail adres naar [email protected] even weten. Dan zal ik zorgen dat een collega contact met je opneemt zodat dit alsnog geregeld kan worden. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Aan mjn verwachting voldaan.

Dag Liane, Wat goed om te horen dat je bezoek aan onze vestiging goed bevallen is. Bedankt voor deze beoordeling. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

Reparatie is prima, maar enige coulance had gemogen

Voor de tweede keer moest het dashboard worden vervangen. Op zich al erg vreemd én heel bijzonder. Ruim twee jaar geleden is het ook vervangen, maar van enige garantie was geen sprake meer. Als garage zou ik samen hebben gekeken naar een oplossing waar beiden tevreden over zouden zijn. Jammer!!!

Kort maar krachtig

Ik kwam voor het wisselen van de banden en kon hier gewoon op wachten, duurde niet lang en er werd koffie/thee aangeboden door meerdere personen.

Goedemiddag Debby, Wat een mooie beoordeling! Goed om te horen dat je bezoek aan onze vestiging zo goed is bevallen. Bedankt voor deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare