Filters

1

U heeft mij als vaste klant verloren

Totaal geschokt en verbijsterd ben ik door de manier waarop mijn laatste reparatie afgehandeld is. Mijn fiat 500 caprio heb ik een paar jaar geleden bij u gekocht en ook alle reparaties en servicebeurten. Je zou zeggen trouwe klant dus. Een paar weken geleden bleek mijn veiligheidsgordel geblokkeerd wat ook door de wegenwacht beaamd werd. Ik bel de garage voor afspraak ter vervanging. Een vriendelijke man stond mij te woord en opperde mij te komen om ter plekke te kijken of daar iets aan te doen viel. Diagnose bleek juist en veiligheidsriem moest besteld worden. Tot mijn grote verbazing werd voor deze diagnose 45,62 Eur berekend. Bij de afrekening attendeerde ik op dit feit dat ik er van uit was gegaan dat dit een aardige service was echter niets was minder waar. Het verhaal werd nog sterker gebracht nl, dat ze uit coulance het arbeidsloon ( 1 uur ) 85,67 hadden berekend terwijl normaliter deze voor arbeidsloon 115 eur per uur werd berekend. Enfin tenslotte heb ik 524,93 betaald terwijl de riem inclusief btw 393,65 kostte. Ik voel me dus totaal afgezet

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring via dit kanaal met ons te delen. We vinden het erg belangrijk dat iedere klant met een tevreden gevoel naar huis gaat, dus we vinden het dan ook jammer dat dit niet het geval is geweest na de reparatie van de veiligheidsriem. Na het lezen van je deze review heb ik deze doorgezet naar de juiste persoon op de vestiging. Van mijn collega kreeg zojuist ik de update dat er inmiddels contact is geweest en dat jullie elkaar hebben gesproken. Mocht ik via deze weg nog ergens mee kunnen helpen, schroom dan niet om dit aan te geven. Dit kan via webcare@vanmossel.nl. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

2

Geen service!

14 oktober jl heb ik fiat 500 aangekocht. Bij ophalen auto bleek deze rondom lakschade te hebben. Deze schade is opgelost en half november was fiat mijn auto. Ivm lockdown en thuiswerken heb ik afgelopen maanden nauwelijks in auto gereden. In februari ging mijn dochter op kamers wonen en vanaf toen breng en haal ik haar op van station. Daarbij rook mijn auto naar autogassen als ik deze opstart. Maandag 29 maart jl heb ik hierover garage gebeld. Tijdens telefoongesprek werd mij duidelijk dat er geen sprake zou zijn van garantie want fiat garantie geldt tot 2 jaar en die dag was 28 maart verstreken. Ik opperde dat auto met Bovag garantie was aangekocht en ik in de veronderstelling was dat deze zeker half jaar gold. Dit werd afgewezen. De dag erna is auto gecheckt (duurde 1 uur) en uitlaat was akkoord. Enige was vuiligheid op dop olie onder motorkap. Ik heb de kap niet opengemaakt dus dat zal er door jullie bedrijf zelf gemorst zijn en kreeg hiervoor rekening van € 57 gepresenteerd. Nijs geen garantie. Echt slecht gevoel eraan overgehouden en niks garantie, waardeloos!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Allereerst wil je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je ervaring via dit kanaal met ons te delen. We vinden het erg belangrijk dat iedere klant met een tevreden gevoel naar huis gaat, dus we vinden het dan ook jammer wanneer iemand niet met een tevreden gevoel naar huis is gegaan. Na het lezen van je beoordeling heb ik dit direct door gezet naar de juiste persoon op de vestiging. Van deze collega kreeg ik de update dat er inmiddels contact is geweest en, nog belangrijker, dat er naar oplossing is gezocht en deze gelukkig is gevonden. Ik hoop dat je nu alsnog met een prettig gevoel in je Fiat 500 kan rijden! Ik wens je dan ook nog veel plezierige en veilige kilometers toe. Mocht ik je via deze weg nog ergens mee kunnen helpen, schroom dan niet om dit aan te geven. Dit kan via webcare@vanmossel.nl. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

10

Ik ben goed geholpen

Ik had een nieuwe service pas nodig en ik heb de medewerker gevraagd om hem op te sturen wand ik kon zelf niet rijden. Dus ik vond dat heel fijn

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat je nu toch je service pas hebt ontvangen! Bedankt voor het plaatsen van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

9

Prima klantenservice

De klantentaxi is een grote service van VMG

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat een mooie beoordeling! Bedankt voor het schrijven van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

8

Prettige, viendelijke service.

Zeer prettige ontvangst. Duidelijk en geen vreemde kosten achteraf.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Tineke, Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent! Dank dat je de tijd het genomen om je ervaring met ons te delen. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

6

De afgesproken tijd liep nog al uit de hand

De tijd die afgesproken was 10.15 uur en wij zouden er op kunnen wachten maar dat liep ver uit de hand.Toen wij om 11.15 uur terug kwamen was aan onze auto nog niets gedaan!Dus mijn mening is waarom tijd afspreken? Voor de rest geen klachten! Groeten Peter.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, Goed dat je dit aangeeft in deze beoordeling. We vinden het belangrijk dat alle afspraken netjes op tijd plaatsvinden en we gaan er voor in de toekomst ook aan werken dat dit altijd gebeurd. Bedankt voor het schrijven van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

10

Klantvriendelijkheid staat voor op!

Bij eerste contact na verhuizing naar nieuwe regio en dus dealer wissel plezierig ontvangen en voelde mij direct welkom.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede Service

Heel fijn bezoek, voor een onderhouds afspraak. Afgeven en een smsje als hij klaar is. Alles netjes afgehandeld. Enige is dat ik aangegeven had dat er een bandenspanning melding was en zelf banden had opgepompt. Een dag na het de onderhoudsafspraak kreeg ik weer een bandenspanning melding.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat goed om te horen dat je bezoek aan onze showroom zo goed is bevallen. We streven er altijd naar om iedere klant met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Wat betreft de bandenspanning melding; is de melding inmiddels verholpen? Mocht dit niet het geval zijn, laat het mij in een e-mail adres naar webcare@vanmossel.nl even weten. Dan zal ik zorgen dat een collega contact met je opneemt zodat dit alsnog geregeld kan worden. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

9

Uitstekend

Aan mjn verwachting voldaan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Liane, Wat goed om te horen dat je bezoek aan onze vestiging goed bevallen is. Bedankt voor deze beoordeling. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

6

Reparatie is prima, maar enige coulance had gemogen

Voor de tweede keer moest het dashboard worden vervangen. Op zich al erg vreemd én heel bijzonder. Ruim twee jaar geleden is het ook vervangen, maar van enige garantie was geen sprake meer. Als garage zou ik samen hebben gekeken naar een oplossing waar beiden tevreden over zouden zijn. Jammer!!!

  • Aanbevelen? Nee
9

Kort maar krachtig

Ik kwam voor het wisselen van de banden en kon hier gewoon op wachten, duurde niet lang en er werd koffie/thee aangeboden door meerdere personen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Debby, Wat een mooie beoordeling! Goed om te horen dat je bezoek aan onze vestiging zo goed is bevallen. Bedankt voor deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

10

Top

Werd direct geholpen, na een bakkie koffie stond de auto weer klaar

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Ik ben blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad op onze vestiging. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

8

Prima service

Prima geholpen en goed voorgelicht

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goed om te horen! Bedankt voor deze mooie beoordeling en het mooie cijfer. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

10

Super geholpen

Super

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijke mensen.

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg over reparatie en hoe de rekening opgebouwd is

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Michel, Dat is een mooie review, zeg! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

10

Goede service en klant vriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor de mooie beoordeling en de 5 sterren! Groeten, Arjen Van Mossel Webcare

8

.

.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het mooie cijfer en de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

10

Klantvriendelijk

Je krijgt even alle aandacht, op een regendag , rijden ze je auto voor de deur van de showroom. Heerlijk wegrijden zo!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dat doen wij graag voor je, Marianne! Bedankt voor deze mooie review en de 10! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

10

Super, zoals altijd.

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het compliment en het prachtige cijfer, Chrisma! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

8

Behulpzaam en informatief

Ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen! Bedankt voor het plaatsen van de review. Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

8

Prima!!!

Géén opmerkingen!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dat is positief. Bedankt voor het plaatsen van deze review en de mooie 9! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

9

Zeer professionele en vakbekwame aanpak

Tijdens de grote beurt zijn er zaken naar voren gekomen die zich 2 jaar geleden ook al voor hebben gedaan. Dit is op een professionele wijze opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor dit prachtige cijfer en natuurlijk deze review. Goed om te lezen dat de zaken die naar voren zijn gekomen tijdens de grote beurt meteen zijn opgelost! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

7

alles conform afspraak

geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat alles volgens afspraak is gegaan! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

10

Goede service en kerig behandeld

Flexibele instelling omdat we eigelijk in Breda hadden moeten zijn, maar werd zonder problemen omgeboekt naar Tilburg We moesten naast APK ook nog iets nagekeken hebben en daar werd niets extra voor gerekend. Kort om: goede service en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie review en het prachtige cijfer! Goed om te horen dat de service naar wens was. Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

10

snel, zoals afgesproken

sleutel kapot van fiat panda binnen 1 dag opgelost bedankt garage van mossel voor de goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie review en het compliment, Bas! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd