Mijn eerste ervaringen als klant waren goed

Als klant voel je je er snel thuis en heb je snel het gevoel er thuis te zijn want je wordt serieus genomen

Goede en nette behandeling

Goed en net geholpen bij aanschaf andere auto en goede service

Leuk en vriendelijk personeel

Wij zijn fijn geholpen hebben er een mooie auto gekocht

Positief

Positief, vriendelijk, goed in uitleg, alleen paar kleine dingen duurt te lang

Goed geholpen.

Ervaren verkoper heeft wel verstand van auto's. Ook een fles wijn gehad Één puntje die auto was niet gepoetst bij het ophalen.

Keurig!!!

Gewoon super! Nette service, goede en snelle communicatie!

prima service

prima service en correcte afhandeling

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Ik heb mijn tweede auto er nu al gekocht zeer betrouwbaar eerlijk en fijn om mee te onderhandelen. Altijd met een kopje koffie.

Komen kijken naar een auto en door de hulp van de verkoper ook meteen gekocht.

We kwamen kijken naar een auto, die we hadden gezien op internet en toen we bij Heisterkamp kwamen werden we zo goed geholpen, dat we besloten de auto te kopen. Goede hulp gekregen.

duidelijk en klantgericht

prettige samenwerking

Zeer behulpzaam en goed gearriveerd

Over het algemeen goede ervaringen..

Goede service en uitleg. Beloofd terugbellen wordt wel eens vergeten.

Tevreden.

Ben tevreden hoe ik ben geholpen. Alles verliep volgens afspraak, en werd tijd genoeg voor genomen om de klant te helpen.

Geweldig, no nonsense

Heel net en amicaal bedrijf met uitstekende service.

Wat een servicekanon!!

Onze vw T4 camper schakelde niet meer goed tijdens onze vakantie in Ootmarsum. Garage Heisterkamp hielp ons direct en zorgde dat het defecte onderderdeel, binnen enkele uren, vervangen werd. Wat een topservice! Grote klasse.

Super goed geholpen

We waren op zoek naar een nieuwe auto en ze kwamen met de perfect oplossing

top bedrijf

Goed geholpen, eerlijk advies. Leuk dat er ook vrouwen werken.

prima geholpen

Ben prima en vol vertrouwen geholpen

Uitstekende service en vriendelijk contact. Hier worden afspraken echt nagekomen!

Vanaf de eerste seconde een goed gevoel gehad bij Heisterkamp en dat is continu terecht gebleken. Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken, goed advies en met name betrouwbaar in de afspraken die gemaakt worden. Absolute aanrader!

Deskundig, zeer behulpzaam, betrouwbaar en klantvriendelijk

Zie boven.

prima voorgelicht en nette verkoper niet te opdringerig

door een kennis getipt over de aanbiedingen ,vervolgens een kijkje genomen en dit leidde tot aankoop van een skoda kamiq mooie auto die voldoet aan onze wensen en bevalt tot nu toe prima

Correcte levering van auto. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Zeer plezierige ontvangst en goede hulp.

Op vakantie in Ootmarsum bemerkten we dat de achterbanden van onze camperbus in zeer slechte staat waren. Bij de garage hebben ze vlot een paar nieuwe banden besteld en konden we op de dag van onze terugreis langskomen om de banden te laten monteren. Vlot geregeld. Ze denken goed mee en waren aan de balie allervriendelijkst

Wat een GEWELDIGE service.

Ik heb mijn camper uitgeleend aan twee oudere dames en het dompelpompje deed het ineens niet meer. Ik zit in Arnhem en zij in Ootmarsum. Wat nu. Dit autobedrijf gebeld en legde het probleem voor. Dezelfde middag nog geholpen. Ik ben voor dit bedrijf een vreemde en dan zo'n service. Geen rekening ongelofelijk. Ik begrijp nu wat ze bedoelen met noaberschop. Ik hoop dat ik het woord goed schrijf. GEWELDIG.

Fijne garage

We hadden een mooie Skoda Rapid op internet gezien en kwamen zo bij Heisterkamp in Ootmarsum uit (wat we alleen kenden van vakantie). We werden erg vriendelijk geholpen en na een proefrit werd op een no nonsense manier de onderhandeling uitgevoerd. Er werden geen onwaarheden verteld, het is gewoon zoals het is. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren want al die verkooppraatjes daar heb je niets aan. Ik ben nu na 4 weken nog steeds heel blij met de aankoop van mijn Skoda Rapid!

Eerste Stegge 8 7631 AE Ootmarsum