Mijn tweede auto gekocht.

7 jaar geleden een mooie Volkswagen Golf gekocht van 6 maand oud. Deze ingeruild voor een Volkswagen t-rock. Helaas was degene verkocht wat wij voor kwamen kijken. Maar aan Joost gevraagd of er nog één binnenkort binnen kwam een dan nog net naar onze keuze wat kleur betrof. De afspraak gemaakt en netjes afgehandeld. Goede prijzen en afspraken waar ze zich aan houden.

Geweldige service

Wij hebben bij Heisterkamp een nieuwe Škoda gekocht . De inruil van onze oude auto was geen probleem. We zijn er gastvrij ontvangen en ze komen hun afspraken na.

professionele mensen, goede aanpak

alles naar wens Doch alleen bleek dat de air conditioning niet werkte. Bij laten checken bij de audi dealer bleek de condensor lek te zijn, reparatie kost mij nu € 850,= Coulance ??

Heb de door mij gekochte auto, door omstandigheden, na 2 maand al weer omgeruild voor een andere auto. Verkopers hebben heel goed meegedacht, ben heel tevreden over hun service.

Vriendelijk en goed geholpen

Zie boven

Heel fijn bedrijf met dito personeel

Wij waren op zoek naar een nieuwe Skoda Kamiq MET trekhaak,maar uiteindelijk werd het een Karoq..wat een heerlijke auto om te rijden!!! We moesten er wel een paar uur voor rijden, maar dat was het absoluut waard,wat een fijne behandeling krijg je bij Heisterkamp!! Iedereen vriendelijke dank hiervoor...

Komen na wat ze afspreken.

Ik heb hier een auto gekocht en we zijn prima behandeld! Alles wat er afgesproken is is prima uitgevoerd.

Fijne auto van een goed autobedrijf

Eerste keer bij dit bedrijf gekocht. Goede eerste indruk bij aankomst van het bedrijf. Vriendelijk ontvangen en rustig de tijd gekregen om proefrit te maken en vragen te stellen. Een redelijke inruilprijs voor mijn auto gekregen en de deal was snel rond.

Prettige ontvangst en deskundige verkoper.

Afspraken zijn nagekomen. Onze verkoper was Lars Spit

Fijn klanten contact gehad .

Ik heb mijn vorige auto hier ingeruild voor een zeer schappelijke prijs. Op de nieuwe auto moest een trekhaak gemonteerd worden dit zou vanwege de drukte in de werkplaats een kleine week duren , maar vanwege onze vakantie is dit na twee dagen al geregeld in een woord top !! Hierdoor konden wij toch nog een paar dagen eerder genieten van de nieuwe auto . Zeer prettig klanten contact gehad met Peter Wiefferink omdat dit een import auto betrof netje per mail op de hoogte gehouden voor de kenteken gegevens .

Uitstekende service waar men luistert naar de klant

Kwamen om te kijken en door de persoonlijke benadering ook Meteen gekocht.

Verkoop verliep prettig, één minpuntje bij aflevering

Alles verliep prima en fijn contact, minpuntje was dat toen we weg wilden de auto nog moest worden gewassen, van binnen was deze ook niet schoongemaakt. Zelf gevraagd of het de gewoonte was bij afhalen te wassen, dit was fout gegaan, kan uiteraard gebeuren, maar hadden ze beter gewoon even eerlijk kunnen aangeven. Kan namelijk overal een keer gebeuren.

Bij de verkoop vlot en behulpzaam.

We zijn vlot en behulpzaam geholpen goede prijs voor de inruil en mooie prijs voor de aankoop. Zeer tevreden.

prima bedrijf. Helder en zakelijk

De verdere afhandeling van onze aankoop werd uiteindelijk zeer correct gedaan. Heldere uitleg over de auto. Aardige medewerkers. Over onze aankoop zijn we zeer enthousiast!!

Goed en netjes geholpen

Geven eerlijke mening over wat je wilt en goed advies

Fijne en persoonlijke benadering

Fijne en persoonlijke benadering. Servicegericht. Verkoop online en telefonische afstemming kan wat accurater en misschien sneller.

Geen verbeterpunten!

Goed meegedacht en keurig geholpen met de inruil van mijn Volkswagen Polo op een Skoda Octavia.

Ik zou zeker een ander durfen aanraden.

Ondanks een kort bezoek volgens afspraak. Auto stond klaar met groene plaat volgens afspraak. Auto netjes thuis afgeleverd ruim 240 km verder, was geen probleem. Vertrouwen aan beide zijden. En een mooie rit er naar toe.

Prima service en persoonlijk contact. Men denkt in oplossingen!

Prima service en persoonlijk contact. Men denkt in oplossingen!

Servece goed

Allers wat ik ontdek aan de auto wordt als nog opgelost dat vind ik wel netjes Dit had wel vermommen als ze voor de tijd allers goed naar hadden gekeken Maar alles komt goed

Goed en netjes behandeld

vriendelijk ontvangst en deskundig advies.

geen opdringerige verkoop door telefonisch contact.

Mijn eerste ervaringen als klant waren goed

Als klant voel je je er snel thuis en heb je snel het gevoel er thuis te zijn want je wordt serieus genomen

Goede en nette behandeling

Goed en net geholpen bij aanschaf andere auto en goede service

Leuk en vriendelijk personeel

Wij zijn fijn geholpen hebben er een mooie auto gekocht