Klantvriendelijk autobedrijf en ruim aanbod.

Zeer ruim aanbod van jonge gebruikte auto's met name Vw, Audi, Skoda en Seat.

Zeer net bedrijf, die klantvriendelijkheid erg belangrijk vind.

Je wordt er goed en correct geholpen, met vriendelijk personeel. Zij vinden het belangrijk dat je goed wordt geholpen, en problemen opgelost worden.

Een vriendelijke ontvangst en contact via telefoon.

Hebben meegedacht over aakoop van onze t roc ik had contact over een duurder type een r line maar Peter zei daar zit geen cruise control op en dat was een must maar wij hebben meerdere uitvoeringen dus toch maar heen gereden en geslaagd voor een style automaat de overschrijving werd prima geregeld en ook voor onze zwager die de sportsvan van ons overnam en daarna nog een uitleg over de auto.

Correct en duidelijk gecommuniceerd

De kontakten met verkoper Martin Bruggink waren plezierig, correct en duidelijk.

Fijne verkoper en ontzettend veel keus

Voor de tweede keer hier een auto gekocht Dat doe je niet zo maar Alle vertrouwen in dit bedrijf en natuurlijk Joost

Gastvrij ontvangen grote keuze hybrides

Meedenkend eerlijke voorlichting prettig kunnen onderhandelen

Fantastisch en betrouwbaar autobedrijf

Ik heb mijn autos daar gekocht en in onderhoud en alles gaat zeer professioneel en eerlijk. Geen verrassingen een mooie mensen aan het werk. Ik ga altijd naar hem voor advies etc.

GOED

Service en klant gericht

We kwamen ‘vrijblijvend’ voor een auto kijken, met enige twijfel over de missende sportiviteit van de wagen, werden opnieuw de wensen geïnventariseerd. Gezien de ruime keuze op het terrein was het mogelijk wat auto’s van binnen te bekijken. Zelfs een extra proefrit in een sportievere wagen was direct mogelijk. Uiteindelijk is deze ook aangekocht. Aflevering binnen 3 dagen.

Je word er goed en serieus geholpen

Vlot geholpen bij de aankoop, snelle levering en goede service achteraf.

Wederom tevreden met mooie aankoop!

Vriendelijk en betrouwbaar team van medewerkers

klantvriendelijk en een gedegen ervaring.

De wijze waarop men je benadert, is de moeite waard.Niet opdringerig en echt klantgericht. Ook bij de aflevering van de auto,was de auto keurig in orde. Overal wordt men bij geholpen en dat is tegenwoordig maar zelden!

Voor de eerste keer een auto gekocht bij Heisterkamp. We werden goed geholpen bij de verkoop en bij de aflevering. Bedankt en tot de volgende auto.

Uitstekend service

Heel erg fijn en correct geholpen door het personeel. Zeker een aanrader.

Zeer goede service

Vriendelijke en nette behandeling

Niet te best

Niet te best wat betreft aflevering auto

Geweldige service! 10/10 aan te raden

Zelf kom ik uit Friesland. Echter, toch een super mooie auto in de lease aangeschaft via Peter. Uiteindelijk bleek er wat met de betreffende auto te zijn die was geimporteerd uit Duitsland. Gelijk werd er een oplossing gezocht en uiteindelijk is de auto omgeruild voor een andere. Super tevreden mee en ook respect voor de goede service. Voor mooie kortgebruikte bijna nieuwe auto’s: Autobedrijf Heijsterkamp.

Auto hier gekocht en geen moment spijt van.

Meedenken en service is hier vanzelfsprekend.

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Na een lekke band tijdens een weekend weg in Ootmarsum zeer professioneel en meedenkend geholpen om weer op weg te kunnen gaan. Hartelijk dank!

Zeer tevreden over de service!

Wij zijn vanaf het begin tot het einde keurig geholpen en zijn zeer tevreden met onze nieuwe aankoop!

Plezierige ervaring met een uitermate klantvriendelijk bedrijf!

Onze eerste kennismaking met Autobedrijf Heisterkamp in Ootmarsum. Oude auto ingeruild en een fijne, nieuwe auto gekocht bij Joost Averesch die ons vakbekwaam, correct en klantvriendelijk heeft geholpen. Chapeau!

Auto gekocht. Bleek niet helemaal de uitvoering te zijn die wij zochten. Werd daarna goed meegedacht voor een passende oplossing.

No nonsense, klantgericht met kennis van zaken.

No nonsense, klantgericht met kennis van zaken.

Goede ervaring met dit bedrijf. Klantvriendelijk

Prima geholpen. Klein bespreekpuntje werd door het bedrijf goed opgelost.