Super service duidelijke uitleg

Dat is goed om te horen, dank je wel!

Het duurde even maar dan heb je ook wat!

Dank voor je reactie. De lockdowns werkte niet in jouw voordeel, maar toch in 1 keer geslaagd!

Fijn en uitstekende

Fijne mensen en lijden je goed op voor je rijbewijs

Bedankt voor je fijne reactie!

Zeer goede rijschool

Ben in één keer geslaagd voor mijn code 95, C en CE rijbewijs, dit dankzij zeer goede instructeurs. Op de rijschool heerst een gemoedelijke sfeer waar ze meedenken over planning en mogelijkheden. Bedankt.

Wat fijn om te horen! Bedankt!

Goede ervaring.

Jammer van de online lessen, inplaats van fysiek maar overal goede lessen. Ook praktijk lessen geweldig.

Dankjewel voor je reactie! Wij vinden het inderdaad ook jammer dat het nu online gaat maar vanwege alle maatregelen die op en af spelen hebben we toch gekozen dat het inderdaad voorlopig nog zo blijft! Maar het is je gelukt! Super veel plezier met het rijbewijs!

Top lessen gehad. in een keer geslaagd door jullie!!!

Het was gezellig en leerzaam

Dank je wel voor je reactie!

Ik vond het geruststellend

Ik vond het heel spannend en best wel eng, maar ze stelden mij gerust voor de lessen. En ik had goed geluisterd wat ze zeiden tijdens het rijden.

En dat heb je super gedaan met een super uitslag! Veel plezier ermee!

Ik ben geslaagd

Het was een mooie dag. En goed afgesloten.

Goed om te horen!

Fijne verkeersschool

Bedankt!!

Geweldige instructeurs.

Kwaliteit niet kwantiteit is belangrijk bij Apeldoorn en BloemZaad.

Wat fijn dat dat jou opvalt! Kwaliteit is het beste! Bedankt!

Leuke en goede lessen gehad!

Fijn om te horen, dank voor je reactie!

het is goed.

het is gewoon goed

dankjewel!

Gemoedelijk en goed !

Fijne rijschool, goede uitleg. Meedenkend en gemoedelijk!

Bedankt, goed om te horen!

Goede dagopleiding voor BE

Dagopleiding voor BE gedaan. Dag werd goed begeleid. Heb daardoor dus ook mijn BE gehaald.

Goed om te horen, bedankt!

Zeer goed in de begeleiding

Begonnen met lessen voor rijbewijs C waarbij ik wel even dacht dat ik dat zo zou binnenhalen. Door de instructeur op de voor mij juiste wijze gestuurd en mede daardoor inderdaad het examen met goed gevolg kunnen afronden! Was niet gelukt zonder de juiste begeleiding op het juiste moment. Niet altijd leuk maar wel effectief! TOP

Goed om te horen, en nu op naar CE!! En ook dat gaat gewoon lukken!

Fijne rijschool

Ik heb een hele fijne tijd bij jullie gehad bedankt voor jullie gezellige en leerzame lessen gr sharon

Dank je wel Sharon!

Professioneel & leuk

Ik had nog nooit les gehad en zocht naar een goed aanbevolen rijschool. Bloemzaad Apeldoorn was dit en ik had een proefles genomen. De proefles was bij Herman die ook zelf een fanatieke motorrijden is. De lessen was erg prettig en Herman is een aardige man! Na mijn pakket ben ik in 1x succesvol geslaagd!

Leuk om te horen! Bedankt!

Goede instructeurs en netjes geregeld

De instructeurs die ik heb gehad waren zeker niet verkeerd en verder had ik het gevoel dat de rijschool haar zaken goed op orde heeft.

Dankjewel!

Goed leerzaam

Leuke instructeurs en aardige mensen en een goeie rijschool van zichzelf

Bedankt voor je reactie!

Goede rijschool en rij instructeurs, top!!

Dankjewel!!!

Een zeer goede rijschool

Ik vind het een goede rijschool!

Bedankt!!!

Goede Rijschool en opleiding

Rijles en praktijk scooter. Fijne rijschool en leuke rij instructeur. Met online praktijk vanwege Corona ook goede uitleg gehad. Rijschool om aan te bevelen. Praktijk ook goede communicatie, was top!!!

Leuk om te horen, dankjewel!

Goede lessen!

Over de lessen niets dan lof. Veel geleerd van (vooral) Herman. Een echte motorrijder met veel ervaring, top! Wel een keer heeeel onvriendelijk te woord gestaan toen ik helaas een les moest afzeggen wegens ziekte. Nog voordat ik kon zeggen waarom ik niet kon komen werd er op boze toon gezegd "Dat kan niet kosteloos!". Misschien voortaan eerst eens vragen wat er aan de hand is voordat je dit soort dingen roept. Voor hetzelfde geld is er iemand overleden of zo. De hoorn werd er ook heel snel weer opgegooid en een 'beterschap' kon er ook niet vanaf. Als ik nou veel lessen afzeg snap ik het, maar dit was de enige les die ik helaas moest afzeggen dus dat had best wat vriendelijker gekund.

Beste Bart, Wat vervelend om te horen. Wij kunnen dat hier ook niet echt plaatsen omdat we naar ons idee juist altijd naar de klant luisteren. Dat het binnen een bepaalde periode niet kosteloos is is inderdaad een regel waar we ook zeker wel eens van afwijken bij bijvoorbeeld een crematie/begrafenis. Ik zie in jouw dossier ook dat er een keer kosteloos is geannuleerd vanwege corona met een precieze datum erbij ook. Dat haalt natuurlijk niet een eventueel gevoel bij jou weg maar ik wilde dit wel terugkoppelen naar je. Gelukkig betreft het dan om één telefoontje en niet om de rest van het contact en de opleiding. Veel veilige kilometers gewenst!

Top geregeld

Fijne samenwerking

Bedankt voor je reactie!

Top rijschool

Echt goeie rijles om je praktijk examen te halen, ze hebben alle aandacht tijd geduld met zo dat je zo goed moeilijk kan voorbereid op je examen

Goed om te horen, dankjewel!

Wilmersdorf 20

7327 AC Apeldoorn