Prettige rijschool een aanrader!

- Goede communicatie. - Fijne rij instructeurs zowel in omgang en in het leerproces. - Leuke en goede sfeer. - Komen de afspraken na. - Materiaal is prima in orde. Kortom een aanrader en ik kom zeker terug als ik nog een volgend rijbewijs wil halen.

Prettige rijschool een aanrader!

Topservice

Ze doen meer dan hun best om jou te helpen

Beste Rafael, Bedankt voor je leuke reactie. Zelf moet ik ook zeggen trots te zijn op het team. Van kantoormedewerkster , instructeurs en onze docenten zie ik hun positieve inzet voor een kandidaat. Het doet iedereen dan ook goed om te horen dat dit ook zo voelt voor de kandidaat.

Top!!

Fijne dag gehad met zowel Gerard als Guido, beide erg fijne instructeurs!

Beste Richard, Dank je wel voor je reactie! Je was een prettige kandidaat en wij wensen heel veel plezier met je BE rijbewijs.

1 woord genoeg t was top

Heb hier mijn theorie gehaald en nu mijn ce goede ervaring rustige instructeur met ruimte voor een grapje. Ook kon alles snel ingevuld worden en met juiste aanpak gerealiseerd! Coen ,remco personeel van bloemzaad bedankt voor alles

Beste Klaas, Bedankt voor je positieve reactie! Wij streven naar een snelle aanpak en de kandidaat zo goed mogelijk te helpen. Fijn dat je een prettige ervaring hebt gehad bij zowel Remco als Coen.

Heel erg goed!

De prijs is wat duur maar wel zeer goed

Beste Wouter, Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je ons een goede rijschool vindt. Wij wensen je heel veel rijplezier toe.

Super rijschool

Ik heb bij bloemzaad mijn c plus ce behaald vol angst voor de theorie waren het super leuke lessen,duidelijk uitgelegd waardoor het bijna geen moeite meer was en de rijlessen werden verzorgd door een kundige instructeur die ook alles goed en duidelijk uitlegde en mij persoonlijk ook heel veel vertrouwen gaf en dit alles resulteerde in dat ik alles in 1x behaald heb

Beste Remco, Leuk om te horen dat je genoten hebt van de lessen die hebt gehad en dat je vertrouwen daar ook door groeide. Wij wensen je heel veel plezier met je rijbewijs en hopen je nog eens terug te zien voor de nascholing. :)

Fijne gemoedelijke rijschool

Het scooter rijbewijs halen was voor mijn dochter erg spannend. Faalangst heeft er voor gezorgd dat ze een aantal maal voor theorie is gezakt. De dag van het afrijden was dus weer een zeer spannende ervaring maar door de gemoedelijke sfeer en de geruststellende wijze van communiceren en oppeppen vooraf is zij met gezonde spanning het afrijden tegemoet gegaan. En geslaagd! De mensen van Bloemzaad zijn laagdrempelig en voelen mee met het de persoon die af moet rijden. Halen het ‘enge’ eraf. Mijn dochter is blij!

Beste Kim, Bedankt voor dit fijne bericht. Het is inderdaad voor ons als team ook naar om te zien als iemand faalangst heeft. Wij proberen de kandidaat zoveel mogelijk gerust te stellen en de angst weg te nemen. Wij zijn dan ook onwijs blij als zo'n kandidaat met een stralend gezicht terugkomt van haar examen en geslaagd is.

Super rijschool!!!

Super rijschool!! Denkt met je mee, leuke rij-instructeur!!! Alles mooi en netjes voor elkaar. Een aanrader voor iedereen!

Beste Bart, Bedankt voor je leuke reactie. Wat hebben wij genoten van je positieve inzet! Wij zijn ook erg blij dat je geslaagd bent voor je B examen en wie weet tot de volgende keer voor je lessen BE :)

Top rijschool en geweldige instructeur

Ik heb een hele goeie ervaring gehad met Bloemzaad Rijopleidingen en mijn instructeur Herman. Herman was altijd geduldig en bleef altijd vriendelijk (hij was ook altijd vrolijk). Zijn professionaliteit als instructeur en het overbrengen van de juiste technieken stond erg hoog. De rijschool kon je altijd bellen om een afspraak te verzetten wanneer dit niet kon. Het systeem wat zij hanteren is erg overzichtelijk en helder voor de ingeplande lessen en examens. Bloemzaad, en in het bijzonder Herman, bedankt!!

Beste Imre, Bedankt voor je positieve reactie. Wij doen als team graag ons best om de klanttevredenheid hoog te houden. En zijn dan ook blij als wij horen dat de klant inderdaad tevreden blijkt te zijn :)

Helemaal goed, zeer zeker aan te raden.

Scooterrijbewijs er gehaald en in 1 x afrijden m'n autorijbewijs. Zeer tevreden en altijd vriendelijk.

Beste Storm, Wat was het leuk om je weer terug te zien voor je autorijbewijs en die haalde in niet al te veel lessen in 1 keer. Ik weet dat wij je weer terug gaan zien voor de motor, maar tot die tijd heel veel plezier met je auto rijbewijs!

Het was een intensieve dag en mijn rijinstructeurs hadden veel geduld. Dankzij hen heb ik mijn rijbewijs gehaald.

Beste Kees, Bedankt voor je positieve reactie. De instructeurs zijn er om iemand wat te leren en dan is geduld hebben. heel goed teken. Het is belangrijk dat een kandidaat het vertrouwen krijgt dat hij of zij de ruimte en rust krijgt de technieken op de juiste manier aan te leren. Dan is het mooiste dat de kandidaat en de instructeur beiden beloond worden als de kandidaat zijn rijbewijs behaald. Geniet van je rijbewijs!

Zeer vriendelijke rijschool!

Bij mij ging het allemaal niet altijd even makkelijk, maar de rijschool heeft altijd meegedacht en me heel goed begeleid in het behalen van mijn rijbewijs!

Perfecte rijschool voor het behalen van je motorrijbewijs!

Ik zou Bloemzaad zeker aanbevelen voor het volgen van motorrijlessen. Zeer vaardig en kundig, ze weten waar ze over praten!

Beste Maarten, Bedankt voor deze positieve bericht! Onze motorinstructeurs zijn zelf ook fanatieke motorrijders en willen deze passie graag overbrengen naar de leerling. Wij wensen je heel veel rijplezier op de motor!

Heel erg goed

Ze zijn echt heel goed team! Hele fijne mensen, veel geleerd.

Beste Thirza, Wij zagen je vrij onzeker binnenkomen en wat zijn wij blij dat jij zo bent gegroeid. Je slaagde bij ons in 1 keer met nog niet eens zoveel lessen. Top gedaan en wij wensen je heel veel rijplezier!

Top rijschool

Goede rijschool met fijne begeleiding en instructeurs

Beste Lorenzo, Bedankt voor je reactie. Wij streven naar de juiste begeleiding en zijn ook blij te horen dat jij dit hebt ervaren. Wij wensen je heel veel rijplezier toe!

Echte professionals, goede lessen en snel geslaagd... gewoon top!!

Toppers!!!!

Leuke lessen & vriendelijk personeel

Ik vind dit een hele leuke rijschool & ze hebben daar vriendelijk personeel. Ze helpen je als je ergens mee vast zit & krijgt ook de mogelijkheid om meer lessen in te plannen. Ik ben in 1x geslaagd omdat ze me goed hebben geholpen met alles.

Beste Naomi, Wat een leuke reactie, Wij doen ons best om zoveel mogelijk met de kandidaten mee te denken. En het is alleen maar blijdschap als je dan ook nog met je rijbewijs op zak naar huis kan.

Super netjes en vriendelijke mensen

Beste Jessy, Bedankt voor je leuke reactie:)

Een geweldige ervaring met aardige instructeurs

Beste Milan, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt gehad. Wij streven er ook naar om kandidaten in een fijne sfeer hun lessen te laten volgen.

Fijne en ervaren rijschool

Afgelopen maand mijn E achter B gehaald. De goede en motiverende lessen van de instructeur maakten het dat ik de fijne kneepjes leerde en zelfvertrouwen kreeg en het examen in één keer haalde. De rijschool zelf was erg gastvrij, attent en verstrekte alle benodigde informatie correct en vriendelijk. Er werd meegeleefd. Aanrader !

Beste Caroline, En wat zijn wij ook trots op jou! Het is je gegund en het was ook altijd gezellig als jij binnen kwam in onze rijschool. Wij wensen je heel veel rijplezier met je trailer.

Geweldige Rijschool

Ik heb enorm goede begeleiding gehad van de rijinstructeurs.

Beste Milo, Bedankt voor je leuke reactie. Hier doen de rijinstructeurs het voor!

in 1 dag geslaagd

goed geregeld!

Een fijn bedrijf om te lessen.

Bloemzaad is een heel fijn bedrijf om te lessen. Ze leggen alles goed uit en wordt heel goed begeleid maar het examen toe. Zelf mag je ook input geven over wat je nog zit alleen herhalen of wat je moeilijk vind. Ik dat is super fijn. In het kort gezegd, een top bedrijf.

Beste Marco, Bedankt voor je leuke bericht. De instructeurs zijn allen zeer gedreven en zien wat het kunnen van een kandidaat is en zullen het uiterste er ook uit willen halen en je ook zeker het vertrouwen geven om het fel begeerde papiertje te behalen.

Praktijk was top, theorie minder goed

Praktijk van Marcel gehad en daar een goede ervaring mee opgedaan. Goede uitleg daardoor veel geleerd. Theorieles vond ik een stuk minder. Ik weet door corona dat alles anders is maar vind dat jullie dat beter moeten organiseren. Ik ben uiteindelijk via theorie toppers geslaagd. Zij hebben een super duidelijke en simpele uitleg.

Dank je wel voor je reactie en voor je feedback. We zullen kijken wat wij hierin kunnen veranderen.

Wilmersdorf 20 7327 AC Apeldoorn