Afgelopen week CE behaald. Instructeurs leggen het goed uit en nemen ook de tijd om het je te leren. Zekker aan te bevelen!!

Hoi Kevin, Bedankt voor je positieve reactie. We wensen je veel veilige kilometers toe met de vrachtwagen met aanhanger. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Geweldige ervaring, erg naar m'n zin gehad.

Heb erg genoten van de lessen. Instructeur is duidelijk en lijdt je goed op. Met veel zin altijd naar de rijschool gekomen en ga hier zeker ook terug komen als ik voor mijn motorrijbewijs ga.

Hoi Bo, Bedankt voor je positieve reactie en fijn om te horen dat je met veel plezier naar de rijschool ging. We verwelkomen je uiteraard voor het halen van je motorrijbewijs. Met vriendelijke groet, Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Als je net begint met auto rijden is Bloemzaad daar DE Rijschool voor. Ze leren je de veiligste manier van het auto rijden. De instructeurs zijn super aardige mensen. Plus als je het krap aan kras heb zijn daar ook mogelijkheden voor. Dus Bloemzaad wordt door mij aangeraden.

Hoi Justin, Bedankt voor je positieve reactie en we zien je graag terug voor de opleiding BE. Bloemzaad Verkeersopleidingen

Een hele goede rijschool!

In één keer geslaagd bij Bloemzaad Verkeerksopleidingen voor theorie en praktijk! Ze bieden een goede theoriecursus aan waarbij ze in vijf avonden alle stof met je doornemen en daarnaast ga je aan de slag met een aantal oude examens, waarbij ze meteen tips geven waar je op moet letten bij het maken van een examen. Tijdens de rijlessen werken ze met een instructiekaart, zodat je een goed overzicht hebt welke onderdelen zijn afgerond en welke nog iets meer aandacht nodig hebben. Oftewel een hele goede rijschool!

Hoi Catharina, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te horen en te lezen hoe jij de theorie en het praktijkgedeelte hebt ervaren bij onze rijschool. Super om jou uitgebreide feedback te lezen. Wij wensen jou nog heel veel veilige kilometers toe. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen.

Super fijne rijschool

Hoi Max, Bedankt voor je positieve reactie, je had het allemaal snel onder de knie. Heel veel veilige kilometers en motorritten gewenst. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Erg goede begeleiding, leuke sfeer, veel mogelijkheden en persoonlijk

Hoi Damian, Bedankt voor de positieve reactie. Leuk om te horen en wij willen jou ook bedanken voor fijne en prettige samenwerking. We wensen je mooie motorritten toe. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Prima rijschool

Fijne rijschool, over het algemeen chille instructeurs. Hebben veel ervaring. Theorie lessen vond ik persoonlijk wat minder. Af en toe wat gedoe gehad met het plannen en de rijschool app. Verder in 1x geslaagd dus tevreden! Had niet het idee dat ze je meer lessen aansmeerde dan nodig was of terughielden op het moment dat je snel progressie maakte.

Beste Sam, Dank je wel voor je reactie en voor je feedback. We zullen kijken wat wij hierin kunnen veranderen. Super dat je in 1x bent geslaagd.

Zeer leer en behulpzaam.

Goede ervaring waar ik goed werd geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs

Hoi tygo, Bedankt voor je positieve reactie. We wensen je nog veel veilige kilometers toe. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Hele leuke lessen en leuke instructeurs en instructrices

Altijd leuke lessen gehad en leuke gesprekken. Luisteren goed naar je wat je lastig vind en helpen je daar goed in. Ik had vooral een vaste instructeur maar af en toe een andere wat fijn was want die zien weer andere dingen. Dus eigelijk een hele fijne ervaring

Dank je wel Brigida voor je reactie. Wij proberen zoveel mogelijk de leerling te laten lessen bij een vaste instructeur. Maar soms door overmacht of dat de leerling een nieuw schoolrooster heeft gekregen kan het zijn dat je bij een andere instructeur wordt ingepland. Super dat je in 1x bent geslaagd.

Leuke instructeur. Duidelijk, direct.

De lessen waren leuk. Veel van geleerd. Instructies waren duidelijk. Goede instructeur. Snel mijn E gehaald.

Beste Peter, Bedankt voor de positieve reactie wij hebben gedreven instructeurs.

Opleiding op maat

Een rijopleiding op maat. Er is goed gekeken naar mijn wensen en hoe de rijlessen voor mij het beste konden worden ingedeeld. Uiteraard zal dit per rijinstructeur anders zijn, maar voor mij was dit heel goed ingeschat.

Beste nick, Bedankt voor je reactie we proberen zoveel mogelijk rekening te houden van de wensen van de kandidaat. Je hebt het super gedaan.

Echt Top!

Fijne en goede lessen gehad en in 1x geslaagd!!

Beste nino, Bedankt voor je reactie je hebt het super gedaan.

Geweldige rijschool die instructeurs hebben goed weten om met verschillende leerling om te ga

Een geruime tijd motorrijles gehad op deze rijschool. Van te voren wist ik dat ik meer lessen nodig zou hebben als een gemiddelde leerling. De lessen die ik had waren duidelijk en ik werd met respect behandeld. Ook de dame die de planning maakte stond altijd voor me klaar je kon met haar alles bespreken ivm de planning. Kortom ik zou deze rijschool zeker adviseren bij anderen.

Beste Rina, Bedankt voor je leuke en positieve reactie. Wij willen dat de leerlingen met plezier en met respect hun lessen volgen. Alle leerlingen zijn niet het zelfde en de één heeft meer lessen nodig dan de ander maar het doel blijft het zelfde je motorrijbewijs. Wij zijn super trots dat jij je motorrijbewijs hebt behaald en we wensen je dan ook nog veel plezier met het motorrijden. Groetjes namens Team Bloemzaad.

zeer goed

Goed en zeer professioneel

Hoi Mike, Bedankt voor je positieve reactie.

Door de juiste rijinstructeur met succes geslaagd!

Aan het begin had ik een rijinstructeur die weinig vertrouwen in mij had en mij veel lessen wou geven. Toen heb ik aangegeven dat ik geen vertouwen meer had in de samenwerking en ben ik geruild van rijinstructeur. In de tussentijd verschillende rijinstructeurs gehad, en veel progressie gemaakt, tot ik weer een vaste rijinstructeur had. Hij heeft mij les gegeven tot mijn examen en met zijn hulp in 1 keer geslaagd!

Hartelijk dank voor je reactie. Wij vinden het heel erg belangrijk dat er tussen de instructeur en de leerling vertrouwen is en dat er een klik is met elkaar. Dat is heel belangrijk voor je lessen en als dat er niet is kun je altijd contact opnemen met de rijschool en dan gaan wij zoeken naar een oplossing. Het is super dat je in 1x bent geslaagd en we wensen je nog veel veilige kilometers toe.

Supper rijschool veel geleerd je word begrepen

Goed opgevangen veel geleerd in een korte tijd lieve rij instructeurs in 1 keer gelaagd

Hoi Danique, Bedankt voor je leuke en positieve reactie. Wij zijn ook erg blij dat je in 1x geslaagd bent voor je B examen en in korte tijd veel van ons hebt geleerd. Wie weet tot de volgende keer voor een andere categorie. Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel rijplezier gewenst.

Een hele fijne begeleiding

Mijn zoon heeft laatst zijn scooterrijbewijs gehaald. Na een nare ervaring in Deventer waar de instructeur alleen maar negatief schreeuwde tegen mijn zoon, op zoek naar een andere rijschool. Hij was zijn vertrouwen kwijt, we zijn dus overgestapt naar deze rijschool. Met frisse tegenzin ging hij naar zijn rijles, er kwam echter een ander kind terug. Hij vond het leuk en vond de begeleiding zo fijn dat hij er weer veel zin in had en nog belangrijker misschien ook zijn vertrouwen terug. Ook het telefonisch contact heb ik als prettig en meedenkend ervaren. Bedankt Herman en de dame(s) aan de telefoon. Mijn zoon wil over een aantal maanden starten met autorijlessen, we hopen dat hij dat ook bij jullie kan doen.

een goede ervaring duurde alleen wel lang

Beste Margriet, Wat fijn dat je met onze rijschool een goede ervaring hebt gehad.

Goede instructeur! Vriendelijk, rechtvaardig en geeft les zoals het hoort! Echt geweldig!!!

Beste Lars, Bedankt voor deze positieve reactie! Wij hopen dat je nog jaren blijft genieten van je D rijbewijs:)

Buitengewoon goede rijschool

Heb hier Rijbewijs A mogen halen onder instructie van Herman en Paul. Beide twee top instructeurs die hun studenten klaarstomen voor het verkeer en niet alleen voor het pasje!

Beste Leon, Bedankt voor je reactie. Paul en Herman zijn beiden fijne motorinstructeurs die beiden niet anders willen dan de leerling veilig de weg op laten gaan. Ze zijn beiden erg gemotiveerd en het is fijn dit terug te lezen in jouw reactie.

Iedereen bij Bloemzaad is super aardig en staan klaar om jou het beste te helpen! Ondanks de drukte overal hebben ze alles super goed gepland, wat mij als leerling erg veel duidelijkheid heeft gegeven!

Beste Ezry, Dank je wel voor je leuke reactie! Ondanks de drukte willen wij de kandidaat zeker niet uit het oog verliezen. Die staat bij ons op nr. 1! Wij doen dan ook onze uiterste best om dit gevoel over te dragen naar de kandidaat. Nogmaals van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs en heel veel rijplezier gewenst!

Onder de maat

Had niet het idee dat ik rijles kreeg. Eerder rijden onder begeleiding. De feedback die ik kreeg was meestal heel minimaal en simpel. Zonder plan van aanpak of training erbij. Van Herman heb ik wel echte rijles gekregen, ik vind hem vele male beter dan de andere instructeurs waar ik les van heb gehad. Het te huren verkeersboekje is wel een aanrader.

Beste Robbert, Ik ben blij dat wij elkaar ondertussen telefonisch gesproken hebben. Ik schrok wel van je bericht gezien het feit dat wij niet op de hoogte waren van dit verhaal. Na ons telefoontje werd duidelijk dat je bij 1 instructeur geen klik had en zoals wij altijd aangeven kom dit ook melden. Dit heb je ook gedaan en hebt een andere instructeur gekregen. Daar had je ook een goede klik mee. Dit is ook gebleken na ons telefoongesprek. De desbetreffende instructeur liet mij een positieve app verkeer zien tussen jullie beiden op jouw examendag. Je hebt 1x les gehad van Herman die d.m.v. uittekenen je iets heeft uitgebeeld. Dit vond je erg prettig. Zoals ik je telefonisch ook heb verteld zou het in de toekomst prettiger zijn om je gevoel eerst bij het bedrijf te delen i.p.v. gelijk op internet schrijven, dan kunnen zij dit oppakken. Gelukkig hebben wij een positief gesprek gehad en wensen wij je nogmaals veel rijplezier toe!

Betrouwbare rijschool

Nadat ik mijn rijbewijs gehaald had kreeg ik na een paar maand een correctie op de rekening. Ik had het hele pakketbedrag betaald dus dacht het afgerond was. Toen bleek ik nog 3 lessen tegoed te hebben. Het bedrag van deze lessen is terug gestort op mijn rekening. Heel netjes dat ik dit terug kreeg!!

Betrouwbare rijschool

Prettige rijschool een aanrader!

- Goede communicatie. - Fijne rij instructeurs zowel in omgang en in het leerproces. - Leuke en goede sfeer. - Komen de afspraken na. - Materiaal is prima in orde. Kortom een aanrader en ik kom zeker terug als ik nog een volgend rijbewijs wil halen.