Keurig netjes

Zeer net autobedrijf waar je als klant gewoon goed behandeld wordt en er wordt eerlijk advies gegeven door Ronald Groot.

Uitstekend zoals verwacht

Vaste keus, als prima zoals altijd

adequate afhandeling

niet al te lang geleden verhuisd naar dit gebied, afscheid genomen van mijn oude garage i.v.m. de afstand waar we een jarenlange goede verstandhouding mee hadden. voor het eerst bij carteam autoservice Leo Borst geweest, goede adequate afhandeling. tevreden met deze voor ons nieuwe garage!

Top service!

Onwijs fijn dat er bij een storing in de auto meteen actie is ondernomen en hetprobleem binnen 24 uur is opgelost

Altijd goed en snel geholpen

Geweldige service!

Ze staan altijd voor je klaar, niets is te veel, top team en geweldige service.

Goede service en vakkundig personeel

Mijn ervaring is dat men een duidelijk en goed met elkaar communiceerd over het probleem met de auto. Wordt uitvoerig verteld wat men heeft gedaan om het probleem op te lossen. Afhandeling goed en correct.

Top behandeling

Gewoon eerlijke en betrouwbare garage ben al jaren vaste klant daar.

prima service

snelle service en prima te woord gestaan. complimenten

Hier wordt gecommuniceerd met de klant, fijne ervaring!

Technisch zijn ze allemaal wel in die autogarages, maar deze mensen communiceren ook. Prettig contact, vriendelijk en heel duidelijk.

Goede service en fijne communicatie

Ik kan alleen maar zeggen ,,Prima,, en hoop dat het zo ook blijft! Goede service en een fijne communicatie in overleg met de garage en de klant zelf. Ik, en zo ook mijn zoon zijn tevreden klanten van jullie. Ga zo door Groet Joke

prioma

die deuk in deur blijft een dingetje

Goeie service

Staan altijd voor je klaar ! En goeie en snelle service .

OK

Goedebehandeling

Super goed geholpen

Klantvriendelijk, tijd voor de klant, goed advies, alles goed geregeld. Auto laten nakijken door jullie. Heel fijn allemaal

Professioneel en snel geholpen, uitstekend!

Kwaliteit, eerlijkheid en professioneel. Goede service en ze leveren goed werk!

Ouderwets fijn!

Ik kom al járen bij dit bedrijf, eerst bij Leo Borst en nu bij Ronald. De service, de sfeer, de kwaliteit en de professionaliteit zijn tóp. Ik rij liever dertig kilometer om te weten dat ik goed behandeld wordt en de juiste service krijg dan dat ik bij mij om de hoek niet weet waar ik aan toe ben.

Alles keurig geregeld, geen verrassingen, goed geïnformeerd. kort om: ZEER tevreden.

Altijd goed en betrouwbaar

Ik kom hier al jaren en nog nooit klachten. Betrouwbare en loyale garage met vriendelijke gasten!

Top service

Lekker makkelijk en persoonlijk

prima service

we hadden zaterdag pech met de auto, ook dan komen ze helpen.

Professioneel en klantvriendelijk

Ronald van Carteam Autoservice Leo Borst is zeer professioneel en klantvriendelijk in zijn benadering! Goede service!

Top garage!

Alleen maar goede ervaringen!

Mogen blij zijn met zo’n goeie en eerlijke garage👍

Al jaren een zeer dienstbaar en hele vriendelijke medewerkers houden zo👍

Altijd goed geholpen

Word altijd goed geholpen, verschuivingen ( misschien omdat het wat rustiger is ) geen probleem. Vooraf geïnformeerd over de kosten en die kloppen goed