servicegericht

je komt nooit voor verassingen te staan

Ik heb het gevoel, dat ik bij een goed bedrijf ben geweest!

Klantvriendelijk bedrijf. Goede uitleg over de reparatie. Goede uitleg over de nota.

snel en vakkundig geholpen

auto gekocht. geweldige service en geen onzin

auto gekocht. geweldige service en geen onzin

vakkundige garage, vriendelijk personeel

gewoon een top garage en zeer vriendelijk personeel

Prettig contact en betrouwbaar!

Ca 7 jaar naar volle tevredenheid een fijne relatie met zowel de garage als het autoschadebedrijf.

Top geholpen

Door het autobedrijf zelf gebeld om me herinneren aan de aankomende APK. Werkzaamheden uitgevoerd naar wens, voor een goede prijs.

Alles zorgvuldig gecommuniceerd en geregeld

Uitleg van wat er moest gebeuren to the point uitgelegd en me keuzes gelaten. Goede afspraken die ook nagekomen werden.

Zeer goede en betrouwbare behandeling.

Goede service, eerlijk en snel

Transparant over de kosten, eerlijk en snel. Ik kreeg zelfs een leenauto mee om naar mijn werk te kunnen. Gewoon top.

Supersnel geholpen, op de hoogte gehouden en advies

Mijn APK bleek de dag erna te verlopen. Ik kon mijn auto meteen komen brengen. Leenauto kon ook nog lastminute mee. De volgende dag meteen gebeld over vervangingen nav APK en bijkomende kosten. Duidelijk advies over fietsendrager. Ik ben tevreden!

Heel goede service!

Je wordt altijd heel fijn en aardig geholpen. De auto wordt goed gemaakt. Een heel fijn garagebedrijf!

Zoals vooraf afgesproken goed geinfromeerd wat zou worden uitgevoerd.

meedenken en in 2018 werd een groter onderdeel al aangekondigd en dit werd op de display zichtbaar

prettig bedrijf

Hele goede service en super vriendelijk!

Zeer klantvriendelijk en een hele goede service!

Top Service bij betrouwbaar bedrijf

Ik ben nog maar een half jaar bij Carteam Autoservice Leo Borst, maar het voelt heel vertrouwd en betrouwbaar. Voor mij geen ander meer! Dank je wel Ronald 👍🏻

Prima service en transparante dienstverlening

Onderhoudsbeurt aan Volvo V70, prima uitgevoerd en duidelijke communicatie.

Super goede service

Afspraak tijden kloppen perfect de prijs is goed En goed personeel die veel weten!

Goede service met persoonlijke aandacht

Goede service met persoonlijke aandacht

Geweldig bedrijf: Voor iemand zoals mijzelf die totaal geen verstand van autos heeft was dit de perfecte oplossing. Ik ging samen met Ronald opzoek naar een auto die mij interessant leek en haalde die dan op bij e.o.a. dealer. Ronald regelde dan dat ik de auto op kon halen voor een test rit en deze belande dan bij Autobedrijf Leo Borst op de brug ten behoeve van een controle van de status van de auto. Uiteindelijk ben ik bij meerdere dealers geweest en ook al zagen ze er van de buitenkant top uit zodra de mannen van het Carteam de auto op de brug zetten werd mij de eerste keren afgeraden om de auto aan te schaffen vanwege de vele gebreken die van de buitenkant en een autoleek zoals mijzelf niet te zien waren. Momenteel heb ik me auto gekocht bij Leo en ben hier super tevreden mee. Kortom echt een aanrader om hierlangs te gaan:)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede ervaring