Deskundig, professioneel en altijd klantvriendelijk.

zie boven.

Top garage!

Ik wordt hier altijd erg goed en vriendelijk geholpen.

Al meer dan 35 jaar uitstekende ervaring, zowel met de occasions als met het onderhoud

- altijd meedenkend - altijd service gericht - is een probleem niet opgelost, dan wordt het probleemloos opnieuw bekeken - ook bij ongebruikelijke pech in staat hulp te bieden

Zeer goede service!!!

De storing van mijn auto was zeer moeilijk te traceren, bedrading van een sensor zat een draadbreuk. Heeft veel tijd gekost voor de garage en ik heb deze dagen dat ik geen gebruik kon maken van mijn auto als service gratis een leenauto mee gekregen, topservice Ronald! Vriendelijk en behulpzame monteurs.

Goed geregeld .

Snel en goed geholpen met samenspraak over de op lossing .we zijn hier zeer blij mee . Maar dat zijn we al jaren over dit bedrijf .!!! Groetjes ; N Smal .

Staan altijd voor je klaar

Onze ervaring met dit autobedrijf is zeer positief. Personeel is altijd vriendelijk en (indien mogelijk) worden wij snel geholpen. Fijne communicatie; altijd netjes vooraf (na controle) geïnformeerd over de nodige reparatie/zorg en de verwachte kosten. Goede service; laatst in haast op weg naar werk in het donker een koplamp stuk. Garage was nog maar net open, maar ze stonden direct paraat om te helpen met snel inzetten van een nieuw lampje. Scheelde ons weer 'klungelen' in het donker :) Leuk om 'trouwe klant' te zijn; Een kleine attentie in de vorm van wasstraatkaart als bedankje na een onderhoudsbeurt gekregen. Deze onlangs weer gebruikt om de auto extra schoon neer te zetten voor de volgende beurt ;)

Positief met een goede service

Positief met een goede service

zie hierna

Ik ervaar het contact met dit bedrijf als heel plezierig, persoonlijk en klantgericht. De hoogte van de rekening valt wel hoger uit dan ik had verwacht, maar de uitleg omtrent het uitgevoerde werk geeft wel voldoende inzicht in de opbouw van de nota.

Prima service.

Goede uitleg bij aanschaf nieuwe auto, ook voor een leek duidelijk!

Vriendelijk personeel Goede behandeld

Geweldig bedrijf.

Al zeker 10 jaar ben ik vaste klant van Autoservice Leo Borst en ben erg tevreden over hun diensten. Dit is een bedrijf dat ik iedereen kan aanraden!

Top service

Mijn auto rijdt weer als een zonnetje. Probleem was zo gevonden.

👍

Fijne mensen vriendelijk , ze helpen goed

Klantvriendelijkheid en goede service staan hoog in het vaandel

De afgelopen 1,5 jr veel problemen gehad met mijn vorige auto. Altijd overleg als er iets gemaakt moest worden en of er financieel ruimte voor was. En anders mocht ik het altijd gespreid betalen! Geen enkele vraag is gek, ze hebben heel veel geduld gehad met me de afgelopen 1,5 jr hahahaha Al met al een top bedrijf waar klantvriendelijkheid en goede service hoog in het vaandel staan!!!

Zoals altijd; goed

Deskundig, nieuwe banden zaten er zo op, altijd goed geholpen.

Fantastisch mensen

Altijd klaar voor de klant, vriendelijk en goed advies gevend, en ervaring.

Goede service en proberen altijd een oplossing te vinden

Ik voel me prettig en gewaardeerd als klant. Een vraag is nooit teveel en het is een laagdrempelig bedrijf. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Uitstekend afgehandeld

Prima geholpen, uitstekende service.

goede en snelle service

Heel klantvriendelijk

servicegericht

je komt nooit voor verassingen te staan

Ik heb het gevoel, dat ik bij een goed bedrijf ben geweest!

Klantvriendelijk bedrijf. Goede uitleg over de reparatie. Goede uitleg over de nota.

snel en vakkundig geholpen

auto gekocht. geweldige service en geen onzin

auto gekocht. geweldige service en geen onzin

vakkundige garage, vriendelijk personeel

gewoon een top garage en zeer vriendelijk personeel

Prettig contact en betrouwbaar!

Ca 7 jaar naar volle tevredenheid een fijne relatie met zowel de garage als het autoschadebedrijf.