Bij Jan van Schaffelaar een Eriba Nova 465 SL gekocht uit 2009. Een zeer gastvrij bedrijf waar er naar de klant geluisterd wordt en waar vooral geen gevoel heerst van haast en opdringerigheid. Tijdens de aflevering van de caravan werd overal uitgebreid bij stilgestaan. De gehele caravan is uitstekend uitgelegd en vragen die wij hadden werden vakkundig beantwoord. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en gaven je het gevoel echt voor de klant bezig te zijn en direct met oplossingen te komen. Of je nu uit de buurt van Barneveld komt of van ver weg dit bedrijf wil er voor zorgen dat je graag nog eens terugkomt. Voor ons betreft is dat zeker gelukt.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wat een top bedrijf,wij hebben al een paar caravans gekocht afgelopen jaren,dus ook stukje ervaring maar....dit was werkelijk een super ervaring.Wat en geweldige verkopers Martijn en Jeroen,wij zijn mede door hun inzet super gelukkig met onze aankoop,ook het inruilen van onze caravan was super,de jongens van de werkplaats hebben ons in onze nieuwe caravan met geduld wegwijs gemaakt,een top team Van ons heeft dit bedrijf een hele dikke 10 verdiend.TOP

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben in 2007 een Eriba Puck bij JvS gekocht. Daar hebben we 7 jaar naar volle tevredenheid mee gereisd. In 2013 kochten we voor een Troll 555GT een Unico voortent bij JvS en pas geleden hebben we deze combinatie aan JvS verkocht wegens gezondheidsproblemen. Bij al deze transacties hebben we JvS als betrouwbaar, snel, deskundig en vriendelijk ervaren. We zullen zeker JvS aanbevelen bij onze vrienden.

• Reden bezoek Andere reden

Vrijdag voor het pinksterweekend begaf de spoelpomp van het toilet het; een heel lastig moment! We hebben contact opgenomen met onze caravandealer Jan van Schaffelaar, die aanbood als we direct aan zouden komen, het defect verholpen zou worden; op naar Barneveld! Binnen 15 minuten was het probleem door Marco opgelost. De reparatie gebeurde, in overleg met de directie, geheel gratis! Caravanbedrijf JvS: HEEL HARTELIJK BEDANKT! Familie Stoffelsen

2 sterren: slechter dan verwacht

Niet te vreden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Na een eerste prettig telefonisch contact met Martijn over de mogelijkheden van inruil van onze caravan, zijn wij naar Barneveld gereden. Daar gekeken naar de caravan die we op hun site hadden gezien. We waren er al snel uit dat dit hem zou worden. Onder het genot van een kopje koffie werd alles in alle rust besproken. Ze nemen de tijd voor je! Afspraken gemaakt over de aflevering en toen duidelijk werd dat we er graag met Pasen een paar dagen mee weg wilden, werd dat ook nog geregeld, ondanks dat ze het heel druk hadden. Super. We hebben een fijne caravan gekocht bij een bedrijf dat zich echt inzet voor zijn klanten!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In juli 2013 een Hymer Nova bij Van Schaffelaar gekocht.Reeds tijdens het verkoopgesprek gaf men blijk van grote betrokkenheid en deskundigheid. Gedurende de afgelopen vier jaren vertoonde de caravan nog weleens verschijnselen van productiefouten. Verantwoordelijk hiervoor was de producent, maar Van Schaffelaar heeft tot nu toe altijd de problemen opgelost. En dit tot volle tevredenheid van ons. De ontvangst is altijd prima en het is een geweldig team, waarin elk teamlid zijn eigenaardigheden heeft, net zo als elke klant.....

• Reden bezoek Onderhoud

Dit bedrijf is zeer servicebewust, komt de afspraken altijd na. Kortom een betrouwbare dealer.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij zijn bijna met pensioen, kochten bij Jan Schaffelaar een Swift Mondial 490 SE. Nadat wij vorig seizoen een camper hadden getest. Wij zijn geen camper mensen, willen woonruimte, en rust. Dus niet steeds verkassen. De hulp, die wij kregen, van het personeel bij Jan Schaffelaar, hebben wij ervaren als, heel positief! Niets is te veel, of gek! Wij zijn ten slotte totaal onervaren. Technisch is onze z.g. sleurhut, keurig in orde gemaakt, wat wij bestelde is keurig uitgevoerd. De sfeer bij Jan Schaffelaar is er een van: fijn, hulpvaardig en zeer service gericht! Hartelijk dank mannen voir al jullie hulp en goede tips! Ad en Net de Jong.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Uitstekende adviezen, luisterende oren en lekkere koffie. Prettig zaken doen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

We hadden al verschillende caravanbedrijven bezocht en kwamen toevallig terecht in Barneveld, al was dat wel 100 kilometer van onze woonplaats. We zochten een hele nette caravan voor een redelijke prijs. Onze verwachtingen waren niet hoog gespannen toen we bij Jan van Schaffelaar naar binnen stapten. Of we koffie wilden en of we zin hadden in stukje Limburgse vlaai, zo begon het. Daarna gingen we naar buiten. Het sneeuwde een beetje, maar daar vonden we de caravan van onze dromen. Rob Vincent had wel door wat we wilden en voordat we het wisten hadden we een prima deal. Een nieuwe fase in ons leven kan beginnen. Rob en je collega\'s bedankt. Daan en Els

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Dit bedtijf via advertentie op marktplaats leren kennen en na bezichtiging de caravan meteen gekocht. Eerlijk en vriendelijk advies en de prijs is scherp. Kortom zeer tevreden en zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Goede service, goede prijzen, goede kwaliteit en bovenal vriendelijk en eerlijk geholpen

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Vandaag een garantie reparatie gehad met mijn Eriba Touring defect controle lampje toilet, maar eerst werd er wat bijgepraat met koffie daarna probleem met toilet binnen 15 min opgelost na weer een kopje koffie tevreden naar huis gereden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Maart 2016 een Eriba Troll 540 2009 gekocht met een perfecte afhandeling. Daarna heerlijk rondgetoerd en de zomer 2016 beleefd. Na afloop deden zich wat \"ongemakjes\" voor aan de caravan. Een telefoontje voor een afspraak en vervolgens werden de ongemakjes als garantie afgehandeld. En dat zonder dat ik er om heb gevraagd!! Ook wil ik nog melden de vriendelijke sfeer waar, zonder te kort te doen aan andere personen, met name Rob voor zorgde.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fam. uit Hazerswoude. Wij hebben in het voorjaar van 2016 een bezoek gebracht bij Jan van Schaffelaar Caravans in Barneveld. I.v.m. Interesse voor een Eriba Feeling 425. Wij werden hartelijk ontvangen. Vervolgen zijn wij goed door Dhr.Rob Vincent geholpen en hebben daarna de Eriba in alle rust mogen bekijken. De afhandeling van de koop en inruil was, Zeer Deskundig, Prettig, Realistisch en Eerlijk. Ook de prijsverhouding was netjes. In het voorjaar zijn wij met de Eriba Feeling 425 op vakantie geweest. Rob heeft ons juist geinformeerd over het rijgedrag. Dit was Perfect.! Na de vakantie zijn wij weer bij Rob langs geweest. En hebben gevraagd of hij toch voor ons wilde uitzien naar een Feeling 470 met 2 enkele bedden. Ook de 2e keer zijn wij heel netjes en begripvol te woord gestaan en naar tevredenheid geholpen met de aankoop andere caravan met enkele bedden. Wij raden dan ook iedereen aan, voor de aanschaf van een Caravan... Eerst langs Caravanbedrijf Jan van Schaffelaar te gaan. Een Prima Bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Enkele weken geleden hebben wij onze nieuwe Eriba Feeling 425 opgehaald bij Jan van Schaffelaar Caravans. Kort daarvoor hadden wij voor de eerste maal kennis gemaakt met dit bedrijf waarbij de prettige persoonlijke benadering ons was opgevallen. Na een goed gesprek met Rob Vincent kwamen wij een redelijke inruilprijs overeen voor onze oude caravan. Voor ons was belangrijk dat goed werd meegedacht over enkele aanpassingen die nodig waren in verband met lichamelijke beperkingen. Tot op het laatste moment voor de aflevering werden nog oplossingen gezocht en gevonden. Onze wensen werden prima en tegen een schappelijke prijs uitgevoerd. Wij zien door dit alles onze kampeerweken het komend jaar met vertrouwen tegemoet. Bert en Dea

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Eindelijk weer eens een degelijk en betrouwbaar bedrijf getroffen. No-nonsense , zakelijk en heel deskundig. Allemaal heel prettige mensen. Ook in de werkplaats. Eerlijk en een probleem werd heel prettig opgelost. Dank nogmaals !!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Kort geleden hebben we een Eriba Troll gekocht; onze vorige Triton was ook van van Schaffelaar. Het bedrijf is klantvriendelijk en komt afspraken na. Men heeft alle tijd voor je. De aflevering was prima.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij werden heel vriendelijk ontvangen ,door ene meneer Rob, kregen thee aangeboden .Wij kwamen onze andere caravan ophalen en die van ons inleveren. Deze Rob heeft ons heel goed alles uitgelegd en hij was zeer vriendelijk . Wij zeggen ,ga naar van Schaffelaar die staan die vriendlijk voor U klaar.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

wederom is gebleken dat de after sales bij de firma van Schaffelaar in goede handen is .In onze eriba 530 waren wat kleine mankementen ontstaan na een half jaar gebruik . Dit is alles op een voorbeeldige wijze hersteld en hieruit blijkt dat garantie bij de firma ook echt garantie betekent. Dank Hr Vincent voor Uw bemoeienissen Gr G. de Bruin Hilversum

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij hebben hier in augustus onze nieuwe Eriba Feeling 470 gekocht. Dankzij een goed onderbouwd advies van de verkoper Rob, hebben wij gekozen voor de Feeling i.p.v. de Touring. Helaas kwam de kleur van de bekleding niet overeen met onze smaak. Rob heeft dat op een fantastische manier voor ons opgelost. Na een eerste korte ingebruikname hadden wij een aantal kleine defecten/tekortkomingen geconstateerd. Deze werden snel hersteld. Kortom aan al onze wensen, die je zoal hebt bij de aankoop van een nieuwe caravan, is geheel voldaan :-). Over de werkplaats kan ik eigenlijk pas meer zeggen na de eerste onderhoudsbeurt volgend jaar.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Al weer enkele weken geleden een gebruikte Eriba GT Touring 430 gekocht. Had er enkele opties bijgekocht en op de dag van de aflevering was alle pico bello in orde. Men nam ruim de tijd om de nodige uitleg te geven en onder t genot van een lekker kopje koffie werd de papieren rompslomp afgewerkt. Bij thuiskomst was er een draaiknopje niet in orde. Na een belletje lag er de volgende dag al een nieuwe in de brievenbus. Kortom perfecte behandeling door deskundige mensen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

vrydag caravan gekocht merk carado heel mooi van binnen en buiten niet duur goed geholpen en leuk geholpen we zijn er superblij mee saten er s.avons in alle lichtjes aan oh wat is hij mooi bedankt mr van schaffelaar