We hadden de caravan al in onderhoud bij v Schaffelaar, vinden dat er op prettige wijze wordt meegedacht. Over een hordeur, over de borging van een onderdeeltje, over hoe de fietsen het beste mee te nemen. Bij dat laatste werd niet simpelweg geadviseerd welke drager goed zou bevallen, maar ook hoe de daardoor te hoog oplopende kogeldruk kan worden opgevangen, namelijk door het reservewiel vanuit de disselbak naar achter onder de caravan te verplaatsen. En nadat we over een basismodel mover dat voor de wielas gemonteerd was door een andere dealer ontevreden waren kwam v Schaffelaar met de suggestie van een mover achter de achteras, en dichter tegen de bodem gemonteerd ook. Kortom, heel tevreden.

Wij waren al een tijdje opzoek naar een Eriba familia 320. Bij Jan van Schaffelaar onze caravan gevonden. Wat ons opviel is dat er alle tijd werd genomen bij de aankoop ook al kwamen we tegen sluitingstijd. Geen opdringerige verkoop ervaren. Gisteren hebben wij de caravan opgehaald en wederom alle tijd om ons alles uit te leggen. Prima service, deskundigheid, vriendelijk!!!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

na veel omzwervingen en gegoogle zijn wij uitgekomen bij Jan van Schaffelaar. Verkoper Rob nam alle tijd voor ons en gaf goede adviezen. Het is een Eriba Famila geworden

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Deskundige en plezierig bedrijf met goede en vriendelijke medewerkers. Wij bij de inruil van onze oude caravan zeer plezierig en geholpen. Het gehele proces van informatie, koop en afhandeling ging op een prettige wijze. Ook de after sales is goed, snel en behulpzaam

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Sinds drie maanden hebben wij hier een Eriba Troll 530 gekocht. Wij hadden al diverse caravan zaken bezocht maar hadden nergens een goed gevoel bij. Tevens wilden wij hoe dan ook een Eriba caravan. Wij kwamen op een laat tijdstip binnen in deze zaak en werden goed te woord gestaan. We werden meteen verliefd op een Eriba troll uit 1996. De koop was in een half uur geregeld. Een eerlijke prijs voor een fijne caravan. Na de koop had ik als startende caravanbezitter enorm veel vragen. Alle vragen werden keurig op korte termijn via de mail beantwoord. Ik denk aan kogeldruk, bandenspanning enz enz. Toen we de caravan gingen ophalen kregen we nog eens uitgebreidde instructie over de Eriba. Dit hebben we als zeer prettig ervaren. De caravanaansluiting was omgezet voor \"aanhangwagenstroomkabel\" zoals afspraak. Na overwegen hebben we toch een caravanstroom bedrading voor de trekhaak bij de autogarage laten maken. De stekker van de caravan heb ik zelf omgezet met online hulp van deze zaak. Ook nu weer werden al mijn vragen op korte termijn beantwoord, zelfs \'s avonds. Kort samengevat zijn wij enorm tevreden over de service en kwaliteit van Jan van Schaffelaar Caravans. Wij komen zeker terug!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Probleem netjes op gelost van mijn swift caravan. ik tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Onze zoektocht naar een type caravan bracht ons bij dit bedrijf. Aangezien we uit Friesland komen hoopten we dat de reis niet voor niks zou zijn. Na een plezierig ontvangst en deskundig advies kwamen we tot een overeenkomst. Gisteren de voor ons nieuwe caravan opgehaald. Chapeau!! voor de geweldige service. We komen zeker terug.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Geweldig bedrijf,ik zou het iedereen aanbevelen om hier eens een kijkje te nemen. Prima geholpen, fijne mensen,en komen na wat er beloofd wordt

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben een jaar geleden een Eriba Troll 550 GT, occasion gekocht bij Eriba dealer Jan van Schaffelaar in Barneveld. Vanaf de eerste voorjaarsreis vonden we de wegligging niet \"des Eriba\'s\", de caravan deinde wat onderweg en een vrachtwagen passeerden we met \"het zweet in de handen\". Dit is onze vijfde Eriba Touring en alle voorgaande lagen als de spreekwoordelijke blok op de weg. Bij Jan van Schaffelaar is er een aantal keren serieus naar gekeken maar dit loste het probleem niet op. Buiten de garantie periode is de caravan uiteindelijk gecontroleerd bij onderstel specialist TrioRep in Scherpenzeel. Hierbij kwam een verborgen gebrek aan het licht, een van de zwenkarmen van de as van de caravan was licht verbogen en liet het rechter wiel naar buiten sporen in plaats van de gewenste \"toespoor\", naar binnen dus. Wellicht dat de vorige eigenaren ooit even van de weg zijn geraakt, dat kan een dealer bij inruil niet constateren. Ondanks het verlopen van de garantie heeft dealer Jan van Schaffelaar de schade, € 1.150,=, op zich genomen als zijnde garantie. Men had immers al vaker naar het euvel gekeken zonder een adequate oplossing te kunnen vinden. Een man een man, een woord een woord, Chapeau voor van Schaffelaar!

• Reden bezoek Onderhoud

Leuk bedrijf, hardwerkende medewerkers. Eriba Nova GL occasion gekocht voor een voor ons geschikte prijs met inruil. Afspraken prompt nagekomen. Ook de later niet goed werkende unit van de vloerverwarming en slot van watertank kosteloos vervangen. Prima verzorging. Bedrijf aan te bevelen!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bij Jan van Schaffelaar een Eriba Nova 465 SL gekocht uit 2009. Een zeer gastvrij bedrijf waar er naar de klant geluisterd wordt en waar vooral geen gevoel heerst van haast en opdringerigheid. Tijdens de aflevering van de caravan werd overal uitgebreid bij stilgestaan. De gehele caravan is uitstekend uitgelegd en vragen die wij hadden werden vakkundig beantwoord. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en gaven je het gevoel echt voor de klant bezig te zijn en direct met oplossingen te komen. Of je nu uit de buurt van Barneveld komt of van ver weg dit bedrijf wil er voor zorgen dat je graag nog eens terugkomt. Voor ons betreft is dat zeker gelukt.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wat een top bedrijf,wij hebben al een paar caravans gekocht afgelopen jaren,dus ook stukje ervaring maar....dit was werkelijk een super ervaring.Wat en geweldige verkopers Martijn en Jeroen,wij zijn mede door hun inzet super gelukkig met onze aankoop,ook het inruilen van onze caravan was super,de jongens van de werkplaats hebben ons in onze nieuwe caravan met geduld wegwijs gemaakt,een top team Van ons heeft dit bedrijf een hele dikke 10 verdiend.TOP

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben in 2007 een Eriba Puck bij JvS gekocht. Daar hebben we 7 jaar naar volle tevredenheid mee gereisd. In 2013 kochten we voor een Troll 555GT een Unico voortent bij JvS en pas geleden hebben we deze combinatie aan JvS verkocht wegens gezondheidsproblemen. Bij al deze transacties hebben we JvS als betrouwbaar, snel, deskundig en vriendelijk ervaren. We zullen zeker JvS aanbevelen bij onze vrienden.

Vrijdag voor het pinksterweekend begaf de spoelpomp van het toilet het; een heel lastig moment! We hebben contact opgenomen met onze caravandealer Jan van Schaffelaar, die aanbood als we direct aan zouden komen, het defect verholpen zou worden; op naar Barneveld! Binnen 15 minuten was het probleem door Marco opgelost. De reparatie gebeurde, in overleg met de directie, geheel gratis! Caravanbedrijf JvS: HEEL HARTELIJK BEDANKT! Familie Stoffelsen

2 sterren: slechter dan verwacht

Niet te vreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Na een eerste prettig telefonisch contact met Martijn over de mogelijkheden van inruil van onze caravan, zijn wij naar Barneveld gereden. Daar gekeken naar de caravan die we op hun site hadden gezien. We waren er al snel uit dat dit hem zou worden. Onder het genot van een kopje koffie werd alles in alle rust besproken. Ze nemen de tijd voor je! Afspraken gemaakt over de aflevering en toen duidelijk werd dat we er graag met Pasen een paar dagen mee weg wilden, werd dat ook nog geregeld, ondanks dat ze het heel druk hadden. Super. We hebben een fijne caravan gekocht bij een bedrijf dat zich echt inzet voor zijn klanten!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In juli 2013 een Hymer Nova bij Van Schaffelaar gekocht.Reeds tijdens het verkoopgesprek gaf men blijk van grote betrokkenheid en deskundigheid. Gedurende de afgelopen vier jaren vertoonde de caravan nog weleens verschijnselen van productiefouten. Verantwoordelijk hiervoor was de producent, maar Van Schaffelaar heeft tot nu toe altijd de problemen opgelost. En dit tot volle tevredenheid van ons. De ontvangst is altijd prima en het is een geweldig team, waarin elk teamlid zijn eigenaardigheden heeft, net zo als elke klant.....

• Reden bezoek Onderhoud

Dit bedrijf is zeer servicebewust, komt de afspraken altijd na. Kortom een betrouwbare dealer.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij zijn bijna met pensioen, kochten bij Jan Schaffelaar een Swift Mondial 490 SE. Nadat wij vorig seizoen een camper hadden getest. Wij zijn geen camper mensen, willen woonruimte, en rust. Dus niet steeds verkassen. De hulp, die wij kregen, van het personeel bij Jan Schaffelaar, hebben wij ervaren als, heel positief! Niets is te veel, of gek! Wij zijn ten slotte totaal onervaren. Technisch is onze z.g. sleurhut, keurig in orde gemaakt, wat wij bestelde is keurig uitgevoerd. De sfeer bij Jan Schaffelaar is er een van: fijn, hulpvaardig en zeer service gericht! Hartelijk dank mannen voir al jullie hulp en goede tips! Ad en Net de Jong.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Uitstekende adviezen, luisterende oren en lekkere koffie. Prettig zaken doen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

We hadden al verschillende caravanbedrijven bezocht en kwamen toevallig terecht in Barneveld, al was dat wel 100 kilometer van onze woonplaats. We zochten een hele nette caravan voor een redelijke prijs. Onze verwachtingen waren niet hoog gespannen toen we bij Jan van Schaffelaar naar binnen stapten. Of we koffie wilden en of we zin hadden in stukje Limburgse vlaai, zo begon het. Daarna gingen we naar buiten. Het sneeuwde een beetje, maar daar vonden we de caravan van onze dromen. Rob Vincent had wel door wat we wilden en voordat we het wisten hadden we een prima deal. Een nieuwe fase in ons leven kan beginnen. Rob en je collega\'s bedankt. Daan en Els

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Dit bedtijf via advertentie op marktplaats leren kennen en na bezichtiging de caravan meteen gekocht. Eerlijk en vriendelijk advies en de prijs is scherp. Kortom zeer tevreden en zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Goede service, goede prijzen, goede kwaliteit en bovenal vriendelijk en eerlijk geholpen

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Vandaag een garantie reparatie gehad met mijn Eriba Touring defect controle lampje toilet, maar eerst werd er wat bijgepraat met koffie daarna probleem met toilet binnen 15 min opgelost na weer een kopje koffie tevreden naar huis gereden.