prettig bedrijf

wij hebben onze eriba touring 550 gt in geruild voor een feeling 470 van 2015 ons eerste bezoek met een goede ontvangst en goede uitleg door rob onze keuze was al snel gemaakt 6 feb de caravan omgeruild en ter plaatse spullen over geladen en een goede uit leg gekregen voor gebruik na onze eerste vacantie wat gebreken geconstateerd en opmerkingen o.a schoonmaak, (inmiddels zelf goed schoon gemaakt en in de was gezet en hij ziet als nieuw uit) een onderdeel van afvaltank was niet goed een spanstok van luifel was niet aanwezig de stop van de water tank lekte (deze tijdens vacantie naar de camping opgestuurd) de andere onderdelen heb ik later opgehaald ook nog wat kleine onder deeltje,s werden opgestuurd ik ben dan ook zeer tevreden hoe dit is afgehandeld de feeling 470 voel doet dan ook volledig aan mij wensen een prima bedrijf neemt de tijd voor de klanten en een goede service na verkoop

We hebben een 2ehands Eriba troll 550gt hier gekocht wat een vriendelijk bedrijf is dit ze nemen goed de tijd voor je leggen alles goed uit echt super

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Nieuwe caravan gekocht, Eriba Nova augustus 2018. In april 2019 gebeld voor 2 kleine ongemakken. Zonder problemen werd er snel tijd voor mij vrij gemaakt, en de ongemakken snel en doeltreffend verholpen. Werd vriendelijk ontvangen, en de reparaties snel verholpen. zodat ik kort daarna op vakantie kon. Hulde .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Eerste ervaring van 4 jaar geleden was positief. We zochten een andere Eriba en hier stond een Troll die we zochten. Gesprek was nu ook weer aangenaam, echter bij inruil- en verkoop ook reëel zakelijk. Natuurlijk willen we allemaal voor weinig het allerbeste. We zijn tevreden over de gemaakte afspraken. Bij de wissel van de caravans hebben we hele goede en uitvoerige uitleg gekregen. Ondanks onze lange ervaring toch weer nieuwe dingen vernomen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Even een kort berichtje. U heeft bij mij echt hoog gescoord. Een onderneming die (zonder herinneringen te hoeven te sturen) ook doet wat is afgesproken, erg fijn om te ervaren! Wij komen voor onderhoud aan de caravan zeker bij u terug!

Marietje en Toon Gemert 30-01-2018 Al enige tijd aan het zoeken geweest naar een 2de hands caravan met cassetteluifel , mover en 1500kg as,uiteindelijk gevonden bij Jan van Schaffelaar,een Eriba Nova 435 ,met inruil van onze eigen caravan hebben we een deal kunnen sluiten met Rob, een kundig en plezierige man om zaken mee te doen, heeft bij vertrek alles netjes uitgelegd zijn zeer tevreden naar brabant afgereisd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Donderdagmiddag 25 januari jl. een mail met 2 duidelijke foto\'s gestuurd met de vraag of het kunststof houdertje voorradig was. \"Ja, op voorraad, € 4,95\" was het antwoord van dhr. M. \"Mooi dan kom ik morgen er 1 halen, is het wel dezelfde?\" was mijn reactie. (totale mailwisseling was binnen 5 min.) Daarop geen reactie en vrijdag maar daarheen getogen, een rit van 50 km. vice versa. Dhr. M. was niet aanwezig wel een verkoopster die mij te woord stond. Ik laat haar de mailwisseling mét foto\'s zien, helaas dát onderdeel was er niet eens..... Wel kwam men met een gebruikt incompleet onderdeel wat ik van \'arremoede\' maar heb meegenomen na betaling van € 2,50..... Ik zei op een nette manier dat ik me erg teleurgesteld voelde na de onjuiste informatie van dhr. M. Het werd laconiek met: \'we zijn druk\', en schouderophalend weggewuifd of dat het míjn schuld was.... Hieruit maak ik op de ongeïnteresseerdheid van bepaald personeel naar de klant door niet serieus met een (mail)vraag én een klacht om te gaan... Zelf heb ik bijna 50 jaar een bedrijf dus weet hoe je met klanten behoort om te gaan...

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Persoonlijke aandacht en goed advies bij aanschaf caravan. En met een mooie prijs een goede occasion gekocht. De levering in overleg en met uitvoerige uitleg.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Na aankoop gebruikte Eriba deze gisteren opgehaald. Uitgebreide informatie gekregen waar alle tijd voor genomen werd. Een klein probleem wat er was werd direct opgelost. Prima service.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bij de aankoop van onze nieuwe Eriba kregen we hier uitstekende informatie in een no-nonsense sfeer. We zijn dik tevreden. Ook de aandachtspunten na het eerste gebruik werden goed en vakkundig verholpen. Ga zo door!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bij het aankoppelen van onze Eriba caravan bleek het niet meer mogelijk om het neuswiel vast te zetten. Nadat ik het neuswiel verwijderd had, zijn we naar Jan van Schaffelaar gereden. We waren op weg naar ons vakantieadres. We zijn daar ondanks grote drukte in de werkplaats prima geholpen. Compliment aan de service van dit bedrijf. Gelukkig kon onze vakantie toch beginnen. 👍

We hadden de caravan al in onderhoud bij v Schaffelaar, vinden dat er op prettige wijze wordt meegedacht. Over een hordeur, over de borging van een onderdeeltje, over hoe de fietsen het beste mee te nemen. Bij dat laatste werd niet simpelweg geadviseerd welke drager goed zou bevallen, maar ook hoe de daardoor te hoog oplopende kogeldruk kan worden opgevangen, namelijk door het reservewiel vanuit de disselbak naar achter onder de caravan te verplaatsen. En nadat we over een basismodel mover dat voor de wielas gemonteerd was door een andere dealer ontevreden waren kwam v Schaffelaar met de suggestie van een mover achter de achteras, en dichter tegen de bodem gemonteerd ook. Kortom, heel tevreden.

Wij waren al een tijdje opzoek naar een Eriba familia 320. Bij Jan van Schaffelaar onze caravan gevonden. Wat ons opviel is dat er alle tijd werd genomen bij de aankoop ook al kwamen we tegen sluitingstijd. Geen opdringerige verkoop ervaren. Gisteren hebben wij de caravan opgehaald en wederom alle tijd om ons alles uit te leggen. Prima service, deskundigheid, vriendelijk!!!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

na veel omzwervingen en gegoogle zijn wij uitgekomen bij Jan van Schaffelaar. Verkoper Rob nam alle tijd voor ons en gaf goede adviezen. Het is een Eriba Famila geworden

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Deskundige en plezierig bedrijf met goede en vriendelijke medewerkers. Wij bij de inruil van onze oude caravan zeer plezierig en geholpen. Het gehele proces van informatie, koop en afhandeling ging op een prettige wijze. Ook de after sales is goed, snel en behulpzaam

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Sinds drie maanden hebben wij hier een Eriba Troll 530 gekocht. Wij hadden al diverse caravan zaken bezocht maar hadden nergens een goed gevoel bij. Tevens wilden wij hoe dan ook een Eriba caravan. Wij kwamen op een laat tijdstip binnen in deze zaak en werden goed te woord gestaan. We werden meteen verliefd op een Eriba troll uit 1996. De koop was in een half uur geregeld. Een eerlijke prijs voor een fijne caravan. Na de koop had ik als startende caravanbezitter enorm veel vragen. Alle vragen werden keurig op korte termijn via de mail beantwoord. Ik denk aan kogeldruk, bandenspanning enz enz. Toen we de caravan gingen ophalen kregen we nog eens uitgebreidde instructie over de Eriba. Dit hebben we als zeer prettig ervaren. De caravanaansluiting was omgezet voor \"aanhangwagenstroomkabel\" zoals afspraak. Na overwegen hebben we toch een caravanstroom bedrading voor de trekhaak bij de autogarage laten maken. De stekker van de caravan heb ik zelf omgezet met online hulp van deze zaak. Ook nu weer werden al mijn vragen op korte termijn beantwoord, zelfs \'s avonds. Kort samengevat zijn wij enorm tevreden over de service en kwaliteit van Jan van Schaffelaar Caravans. Wij komen zeker terug!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Probleem netjes op gelost van mijn swift caravan. ik tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Onze zoektocht naar een type caravan bracht ons bij dit bedrijf. Aangezien we uit Friesland komen hoopten we dat de reis niet voor niks zou zijn. Na een plezierig ontvangst en deskundig advies kwamen we tot een overeenkomst. Gisteren de voor ons nieuwe caravan opgehaald. Chapeau!! voor de geweldige service. We komen zeker terug.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Geweldig bedrijf,ik zou het iedereen aanbevelen om hier eens een kijkje te nemen. Prima geholpen, fijne mensen,en komen na wat er beloofd wordt

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben een jaar geleden een Eriba Troll 550 GT, occasion gekocht bij Eriba dealer Jan van Schaffelaar in Barneveld. Vanaf de eerste voorjaarsreis vonden we de wegligging niet \"des Eriba\'s\", de caravan deinde wat onderweg en een vrachtwagen passeerden we met \"het zweet in de handen\". Dit is onze vijfde Eriba Touring en alle voorgaande lagen als de spreekwoordelijke blok op de weg. Bij Jan van Schaffelaar is er een aantal keren serieus naar gekeken maar dit loste het probleem niet op. Buiten de garantie periode is de caravan uiteindelijk gecontroleerd bij onderstel specialist TrioRep in Scherpenzeel. Hierbij kwam een verborgen gebrek aan het licht, een van de zwenkarmen van de as van de caravan was licht verbogen en liet het rechter wiel naar buiten sporen in plaats van de gewenste \"toespoor\", naar binnen dus. Wellicht dat de vorige eigenaren ooit even van de weg zijn geraakt, dat kan een dealer bij inruil niet constateren. Ondanks het verlopen van de garantie heeft dealer Jan van Schaffelaar de schade, € 1.150,=, op zich genomen als zijnde garantie. Men had immers al vaker naar het euvel gekeken zonder een adequate oplossing te kunnen vinden. Een man een man, een woord een woord, Chapeau voor van Schaffelaar!

• Reden bezoek Onderhoud

Leuk bedrijf, hardwerkende medewerkers. Eriba Nova GL occasion gekocht voor een voor ons geschikte prijs met inruil. Afspraken prompt nagekomen. Ook de later niet goed werkende unit van de vloerverwarming en slot van watertank kosteloos vervangen. Prima verzorging. Bedrijf aan te bevelen!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bij Jan van Schaffelaar een Eriba Nova 465 SL gekocht uit 2009. Een zeer gastvrij bedrijf waar er naar de klant geluisterd wordt en waar vooral geen gevoel heerst van haast en opdringerigheid. Tijdens de aflevering van de caravan werd overal uitgebreid bij stilgestaan. De gehele caravan is uitstekend uitgelegd en vragen die wij hadden werden vakkundig beantwoord. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en gaven je het gevoel echt voor de klant bezig te zijn en direct met oplossingen te komen. Of je nu uit de buurt van Barneveld komt of van ver weg dit bedrijf wil er voor zorgen dat je graag nog eens terugkomt. Voor ons betreft is dat zeker gelukt.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wat een top bedrijf,wij hebben al een paar caravans gekocht afgelopen jaren,dus ook stukje ervaring maar....dit was werkelijk een super ervaring.Wat en geweldige verkopers Martijn en Jeroen,wij zijn mede door hun inzet super gelukkig met onze aankoop,ook het inruilen van onze caravan was super,de jongens van de werkplaats hebben ons in onze nieuwe caravan met geduld wegwijs gemaakt,een top team Van ons heeft dit bedrijf een hele dikke 10 verdiend.TOP

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben in 2007 een Eriba Puck bij JvS gekocht. Daar hebben we 7 jaar naar volle tevredenheid mee gereisd. In 2013 kochten we voor een Troll 555GT een Unico voortent bij JvS en pas geleden hebben we deze combinatie aan JvS verkocht wegens gezondheidsproblemen. Bij al deze transacties hebben we JvS als betrouwbaar, snel, deskundig en vriendelijk ervaren. We zullen zeker JvS aanbevelen bij onze vrienden.

Vrijdag voor het pinksterweekend begaf de spoelpomp van het toilet het; een heel lastig moment! We hebben contact opgenomen met onze caravandealer Jan van Schaffelaar, die aanbood als we direct aan zouden komen, het defect verholpen zou worden; op naar Barneveld! Binnen 15 minuten was het probleem door Marco opgelost. De reparatie gebeurde, in overleg met de directie, geheel gratis! Caravanbedrijf JvS: HEEL HARTELIJK BEDANKT! Familie Stoffelsen