Zeer goed geholpen en uitstekend geslaagd

Bij onze zoektocht naar een specifieke Eriba dachten ze goed mee. De communicatie is helder en het resultaat is helemaal top! Leuke, vriendelijke mensen die ook nog eens verstand van zaken hebben, wat wil je dan nog meer!

super bedrijf en klant staat daar nummer 1

bij jeroen en rob een 2e hands caravan gekocht, duidelijk uitleg om caravan te bekijken alle tijd , geen gevoel van dat er een verkoper in je nek staat te hijgen en de adviezen die ze geven zijn duidelijk. Bij adviezen bedoel ik dat ze vragen waarvoor je de caravan gaat gebruiken zodat je bij de keuze van een voortent of luifel die je wilt kopen , ze je niet de duurste accessoires willen verkopen maar gewoon je laten nadenken waarvoor gebruik je het . dus hou je zelf geld over het is gemakkelijk om het duurste te verkopen maar dat doen ze niet. Als je binnen komt in de winkel is alles relaxed . bij ophalen caravan was afstandbediening van mover niet meer aanwezig ,ze hadden al nieuwe besteld ,deze werd thuis afgeleverd ik ben blij dat ik bij hun een caravan heb gekocht.

ongedwongen sfeer.

jeroen nam echt de tijd voor me. wat een geduld kan hij opbrengen.gaf me nooit een geirriteerd gevoel.tot slot van onze onderhandelingen zijn we er met een eriba troll van door gegaan. keurige caravan zo wel van binnen als van buiten. jeroen bedankt voor jouw souplesse. ad.

De beoordeling van dit bedrijf. dd 23 06 2017

Hieronder lees je ervaringen. Let eens op de familie met de onstabiele caravan wegens verborgen toespoor. De familie was al bij andere bedrijven geweest, niemand vond het. Dit bedrijf vond het probleem, herstelde het en nam meer dan 1000 euro tot hun laste, buiten garantie. De familie vindt in de waardering van het bedrijf dat alles nog beter kan. Geen enkel criterium behaalde alle sterren. Zij vinden dat het nog 20% beter kan om perfect te zijn. Wat verwachten zij eigenlijk? Dit is schitterend. Hopelijk moeten zij zichzelf nooit beoordelen. Wim Pauwels

prettig bedrijf

wij hebben onze eriba touring 550 gt in geruild voor een feeling 470 van 2015 ons eerste bezoek met een goede ontvangst en goede uitleg door rob onze keuze was al snel gemaakt 6 feb de caravan omgeruild en ter plaatse spullen over geladen en een goede uit leg gekregen voor gebruik na onze eerste vacantie wat gebreken geconstateerd en opmerkingen o.a schoonmaak, (inmiddels zelf goed schoon gemaakt en in de was gezet en hij ziet als nieuw uit) een onderdeel van afvaltank was niet goed een spanstok van luifel was niet aanwezig de stop van de water tank lekte (deze tijdens vacantie naar de camping opgestuurd) de andere onderdelen heb ik later opgehaald ook nog wat kleine onder deeltje,s werden opgestuurd ik ben dan ook zeer tevreden hoe dit is afgehandeld de feeling 470 voel doet dan ook volledig aan mij wensen een prima bedrijf neemt de tijd voor de klanten en een goede service na verkoop

We hebben een 2ehands Eriba troll 550gt hier gekocht wat een vriendelijk bedrijf is dit ze nemen goed de tijd voor je leggen alles goed uit echt super

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe caravan gekocht, Eriba Nova augustus 2018. In april 2019 gebeld voor 2 kleine ongemakken.\r\nZonder problemen werd er snel tijd voor mij vrij gemaakt, en de ongemakken snel en doeltreffend verholpen. \r\nWerd vriendelijk ontvangen, en de reparaties snel verholpen. zodat ik kort daarna op vakantie kon.\r\nHulde .\r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste ervaring van 4 jaar geleden was positief. We zochten een andere Eriba en hier stond een Troll die we zochten. Gesprek was nu ook weer aangenaam, echter bij inruil- en verkoop ook reëel zakelijk. Natuurlijk willen we allemaal voor weinig het allerbeste. We zijn tevreden over de gemaakte afspraken.\r\nBij de wissel van de caravans hebben we hele goede en uitvoerige uitleg gekregen. Ondanks onze lange ervaring toch weer nieuwe dingen vernomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Even een kort berichtje.\r\nU heeft bij mij echt hoog gescoord. \r\nEen onderneming die (zonder herinneringen te hoeven te sturen) ook doet wat is afgesproken, erg fijn om te ervaren!\r\nWij komen voor onderhoud aan de caravan zeker bij u terug!\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marietje en Toon Gemert 30-01-2018\r\n\r\n\r\nAl enige tijd aan het zoeken geweest naar een 2de hands caravan met cassetteluifel , mover en 1500kg as,uiteindelijk gevonden bij Jan van Schaffelaar,een Eriba Nova 435 ,met inruil van onze eigen caravan hebben we een deal kunnen sluiten met Rob, een kundig en plezierige man om zaken mee te doen, heeft bij vertrek alles netjes uitgelegd zijn zeer tevreden naar brabant afgereisd.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Donderdagmiddag 25 januari jl. een mail met 2 duidelijke foto\'s gestuurd met de vraag of het kunststof houdertje voorradig was. \"Ja, op voorraad, € 4,95\" was het antwoord van dhr. M.\r\n\"Mooi dan kom ik morgen er 1 halen, is het wel dezelfde?\" was mijn reactie. (totale mailwisseling was binnen 5 min.)\r\nDaarop geen reactie en vrijdag maar daarheen getogen, een rit van 50 km. vice versa.\r\nDhr. M. was niet aanwezig wel een verkoopster die mij te woord stond. Ik laat haar de mailwisseling mét foto\'s zien, helaas dát onderdeel was er niet eens.....\r\nWel kwam men met een gebruikt incompleet onderdeel wat ik van \'arremoede\' maar heb meegenomen na betaling van € 2,50.....\r\nIk zei op een nette manier dat ik me erg teleurgesteld voelde na de onjuiste informatie van dhr. M. Het werd laconiek met: \'we zijn druk\', en schouderophalend weggewuifd of dat het míjn schuld was....\r\nHieruit maak ik op de ongeïnteresseerdheid van bepaald personeel naar de klant door niet serieus met een (mail)vraag én een klacht om te gaan...\r\nZelf heb ik bijna 50 jaar een bedrijf dus weet hoe je met klanten behoort om te gaan...
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke aandacht en goed advies bij aanschaf caravan. En met een mooie prijs een goede occasion gekocht. De levering in overleg en met uitvoerige uitleg.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aankoop gebruikte Eriba deze gisteren opgehaald. Uitgebreide informatie gekregen waar alle tijd voor genomen werd. Een klein probleem wat er was werd direct opgelost. Prima service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van onze nieuwe Eriba kregen we hier uitstekende informatie in een no-nonsense sfeer. We zijn dik tevreden. Ook de aandachtspunten na het eerste gebruik werden goed en vakkundig verholpen. Ga zo door!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bij het aankoppelen van onze Eriba caravan bleek het niet meer mogelijk om het neuswiel vast te zetten. Nadat ik het neuswiel verwijderd had, zijn we naar Jan van Schaffelaar gereden. We waren op weg naar ons vakantieadres. We zijn daar ondanks grote drukte in de werkplaats prima geholpen. Compliment aan de service van dit bedrijf. Gelukkig kon onze vakantie toch beginnen. 👍

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We hadden de caravan al in onderhoud bij v Schaffelaar, vinden dat er op prettige wijze wordt meegedacht. Over een hordeur, over de borging van een onderdeeltje, over hoe de fietsen het beste mee te nemen. Bij dat laatste werd niet simpelweg geadviseerd welke drager goed zou bevallen, maar ook hoe de daardoor te hoog oplopende kogeldruk kan worden opgevangen, namelijk door het reservewiel vanuit de disselbak naar achter onder de caravan te verplaatsen. En nadat we over een basismodel mover dat voor de wielas gemonteerd was door een andere dealer ontevreden waren kwam v Schaffelaar met de suggestie van een mover achter de achteras, en dichter tegen de bodem gemonteerd ook. Kortom, heel tevreden.

• Reden bezoek Andere reden

Wij waren al een tijdje opzoek naar een Eriba familia 320. Bij Jan van Schaffelaar onze caravan gevonden. Wat ons opviel is dat er alle tijd werd genomen bij de aankoop ook al kwamen we tegen sluitingstijd. Geen opdringerige verkoop ervaren. Gisteren hebben wij de caravan opgehaald en wederom alle tijd om ons alles uit te leggen. Prima service, deskundigheid, vriendelijk!!!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

na veel omzwervingen en gegoogle zijn wij uitgekomen bij Jan van Schaffelaar. Verkoper Rob nam alle tijd voor ons en gaf goede adviezen. Het is een Eriba Famila geworden

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Deskundige en plezierig bedrijf met goede en vriendelijke medewerkers. Wij bij de inruil van onze oude caravan zeer plezierig en geholpen. Het gehele proces van informatie, koop en afhandeling ging op een prettige wijze. Ook de after sales is goed, snel en behulpzaam

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Sinds drie maanden hebben wij hier een Eriba Troll 530 gekocht. Wij hadden al diverse caravan zaken bezocht maar hadden nergens een goed gevoel bij. Tevens wilden wij hoe dan ook een Eriba caravan. Wij kwamen op een laat tijdstip binnen in deze zaak en werden goed te woord gestaan. We werden meteen verliefd op een Eriba troll uit 1996. De koop was in een half uur geregeld. Een eerlijke prijs voor een fijne caravan. Na de koop had ik als startende caravanbezitter enorm veel vragen. Alle vragen werden keurig op korte termijn via de mail beantwoord. Ik denk aan kogeldruk, bandenspanning enz enz. Toen we de caravan gingen ophalen kregen we nog eens uitgebreidde instructie over de Eriba. Dit hebben we als zeer prettig ervaren. De caravanaansluiting was omgezet voor \"aanhangwagenstroomkabel\" zoals afspraak. Na overwegen hebben we toch een caravanstroom bedrading voor de trekhaak bij de autogarage laten maken. De stekker van de caravan heb ik zelf omgezet met online hulp van deze zaak. Ook nu weer werden al mijn vragen op korte termijn beantwoord, zelfs \'s avonds. Kort samengevat zijn wij enorm tevreden over de service en kwaliteit van Jan van Schaffelaar Caravans. Wij komen zeker terug!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Probleem netjes op gelost van mijn swift caravan. ik tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Onze zoektocht naar een type caravan bracht ons bij dit bedrijf. Aangezien we uit Friesland komen hoopten we dat de reis niet voor niks zou zijn. Na een plezierig ontvangst en deskundig advies kwamen we tot een overeenkomst. Gisteren de voor ons nieuwe caravan opgehaald. Chapeau!! voor de geweldige service. We komen zeker terug.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Geweldig bedrijf,ik zou het iedereen aanbevelen om hier eens een kijkje te nemen. Prima geholpen, fijne mensen,en komen na wat er beloofd wordt

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben een jaar geleden een Eriba Troll 550 GT, occasion gekocht bij Eriba dealer Jan van Schaffelaar in Barneveld. Vanaf de eerste voorjaarsreis vonden we de wegligging niet \"des Eriba\'s\", de caravan deinde wat onderweg en een vrachtwagen passeerden we met \"het zweet in de handen\". Dit is onze vijfde Eriba Touring en alle voorgaande lagen als de spreekwoordelijke blok op de weg. Bij Jan van Schaffelaar is er een aantal keren serieus naar gekeken maar dit loste het probleem niet op. Buiten de garantie periode is de caravan uiteindelijk gecontroleerd bij onderstel specialist TrioRep in Scherpenzeel. Hierbij kwam een verborgen gebrek aan het licht, een van de zwenkarmen van de as van de caravan was licht verbogen en liet het rechter wiel naar buiten sporen in plaats van de gewenste \"toespoor\", naar binnen dus. Wellicht dat de vorige eigenaren ooit even van de weg zijn geraakt, dat kan een dealer bij inruil niet constateren. Ondanks het verlopen van de garantie heeft dealer Jan van Schaffelaar de schade, € 1.150,=, op zich genomen als zijnde garantie. Men had immers al vaker naar het euvel gekeken zonder een adequate oplossing te kunnen vinden. Een man een man, een woord een woord, Chapeau voor van Schaffelaar!

• Reden bezoek Onderhoud

Leuk bedrijf, hardwerkende medewerkers. Eriba Nova GL occasion gekocht voor een voor ons geschikte prijs met inruil. Afspraken prompt nagekomen. Ook de later niet goed werkende unit van de vloerverwarming en slot van watertank kosteloos vervangen. Prima verzorging. Bedrijf aan te bevelen!