Super goede service

Wat een TOP bedrijf super goede service. We hebben van een particulier een Eriba gekocht deze was wel afkomstig van Jan van Schaffelaar. Wij hebben deze caravan reeds 5 jaar in ons bezit.Komen er nu achter dat we om de zithoek om te bouwen extra kussens nodig hebben. Na telefonisch contact en een mailtje binnen 2 uur een berichtje van dit bedrijf. Ze hebben het voor ons uitgezocht en ons de benodigde informatie gegeven zonder eigenbelang. Grote klasse en nogmaals bedankt.

Prima caravan dealer

20 jaar geleden hebben wij bij de firma van Schaffelaar een Eriba Troll gekocht. Gedurende al die jaren hebben zij tot onze volle tevredenheid de caravan in onderhoud gehad. Mocht er tussendoor een klein reparatie nodig zijn dan werd dat prima uitgevoerd. Kortom een prima service.

Na 10 jaar en 3 caravans verder komt er een eind aan het Camperen bij van schaffelaar en in het bijzonder dank aan Hr Rob Vincent wij hebben altijd goed zaken met elkaar kunnen doen(beetje geven beetje laten)het adres in Barneveld is zeker aan te bevelen ook als er is iets niet goed is het is tenslotte maar een huisje op wielen groet G de Bruin Hilversum

Sinds 2007 vaste klant bij JvS.

Prima team, altijd meedenkend, zij weten waarover zij praten en dat geeft veel vertrouwen

Heel goed

Wordt prettig geholpen

Hier word ik blij van!

Enige tijde gelden gebeld naar dit bedrijf met de vraag of ze de rood/bruine uitblaasmondjes van een Eriba 542 op voorraad habben. "Helaas" zei de man aan de telefoon, "maar kom even langs als het weer kan". Vandaag, op afspraak, bij de firma langs gegaan, en wat schetste mijn verbazing, er lagen keurig 4 uitblaasmondjes in de juiste kleur voor mij klaar! Ook vroeg ik of ze de mooie chromen "Moonwieldoppen" op voorraad hadden. En ook deze waren er! De lach onder mijn mondkapje werd steeds breder! Ook nog naar een originele set Eriba koudschuimtopmatrassen gevraagd, maar helaas deze moest de, lieve jonge, dame achter de balie voor mij bestellen. Ik word blij van deze service!

Vriendelijk, kundig en open minded.

Prettig om zaken mee te doen. Goede benadering door juiste vragen te stellen en mensen te laten nadenken. Goed advies.

Geen aanrader, ronduit onbeschoft

De baas gaat voor de snelle verkoop. Een aantal personeelsleden zijn wel OK. Al lopen ook die niet over van vriendelijkheid. Nadat je getekend hebt ben je niet interessant meer en wordt je genegeerd, enz. Als het niet nodig is, zien ze mij niet meer terug in Barneveld.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Komt afspraken onder normale omstandigheden altijd na perfecte service.

Fantastische begeleiding bij schade.

Mijn mover was doorgebrand. In de veronderstelling dat het rekening man zou worden, heb ik een nieuwe besteld. Martijn heeft bij de verzekering een claim ingediend en verdedigd. Proficiat!

Uitstekend bedrijf, prettige contacten en goede service.

Al 2x een nieuwe caravan gekocht. Ook bij schade. Een vakbekwame afhandeling

Waardeloos, geen excuus, eerder verwijten naar “klant”

Zolang het om een caravan gaat komt het wel goed. Zodra het om een kleiner onderdeel gaat stopt alle service en moet je vooral niet zeuren. Zeer zelf ingenomen en veel smoezen. Onderdeel inmiddels elders besteld, wat een verademing.

Prima.

Snelle reactie op mijn vraag.

Afraffel werk bij montage extra’s door monteurs Jan Schaffelaar.

Bij aankoop van onze nieuwe caravan diverse extra’s Die gemonteerd moesten worden erbij gekocht. Monteurs hebben er ronduit een rommeltje van gemaakt. Buitenstopcontact scheef gemonteerd. Airmix en ultraheat laten monteren. Achterkant kachel bleek Daarna niet door monteur te zijn vastgezet schroeven lagen tussen het zaagsel op de grond. Slangen zaten niet aangesloten op de ringverwarming en er zat een groot gat in van de slangen. Daar kom je dus pas achter als je op vakantie bent. Zelf dus alles op vakantie moeten repareren en vastzetten. Na Vakantie hier mail overgestuurd. Schaffelaar is totaal niet ingegaan over de slechte inbouw en slordige oplevering. Hebben Wel een onderdeel nagestuurd die fout van geleverd. Onze ervaring: Schaffelaar gaat voor het snelle geld en niet voor kwaliteit. Gelukkig zijn er meer Eriba dealers.

Zeer onbeschoft

Kom daar binnen om wat te vragen wordt van uit het kantoor goedemiddag geroepen hij is te beroerd om ven kantoor te komen vraagt wat ik wil gelukkig hadden ze het niet want hij had het mogen houden dan als je zo met je klanten omgaat

in een woord geweldig!

Vanaf 2008 vaste kant! Je doet nooit ter vergeefs een beroep op hun. Staan altijd voor je klaar.

Geweldige service

Het eerste tochtje met de caravan, bleek dat wij hem niet goed op de trekhaak hadden bevestigd. Daardoor brak de kabel van de handrem. Wij kregen een nieuwe en ons werd fijne vakantie gewenst.

Na onderhoudsbeurt aanhoudende problemen, geen ruimte of wil om deze op te lossen

Wij hebben onze Eriba Feeling in april voor een onderhoudsbeurt langsgebracht. Met opzet in een periode dat het rustig was. Na een maand pas konden we de caravan weer ophalen, kosten van de beurt 800 euro. Bij het opzetten (gelukkig dichtbij!) bleek dat het dak niet meer omhoog wilde en het spoelmechanisme van het toilet deed het niet. Toen we daarover belden werden we uiterst onvriendelijk te woord gestaan, maar na een discussie konden we dan toch terecht. Dit keer 260 euro afgerekend. Na 2 weken werkt het spoelen van het toilet wéér niet. Wij wilden dit graag met spoed opgelost hebben, namelijk voor we hem op een nieuwe seizoensplek neerzetten volgende week. Maar dit bleek niet mogelijk, we moesten wel begrijpen dat het erg druk is nu. Na de derde keer zo onbehoorlijk behandeld te zijn is het wel klaar met Van Schaffelaar. Jammer en onnodig.

Zeer betrouwbaar en meedenkend.

Al vele jaren ervaring met deze caravandealer. Altijd heel tevreden geweest over de service.

Mankeert NIETS aan!

Bij inruil en nieuwkoop zakelijk uitstekend en bovendien zeer klantvriendelijk behandeld. Bedrijf blinkt uit door extra service, zonder gedoe! Blijf vooral zo doorgaan.

Fantastisch!

Door omstandigheden kunnen wij niet meer caravannen.De Eribafeeling 470 te koop aangeboden en binnen 2dagen was alles geregeld. De caravan werd bij de stalling door Schaffelaar opgehaald bij de staliing en dezelfde dag stond het afgesproken bedrag op onze rekening.

Zeer goed geholpen en uitstekend geslaagd

Bij onze zoektocht naar een specifieke Eriba dachten ze goed mee. De communicatie is helder en het resultaat is helemaal top! Leuke, vriendelijke mensen die ook nog eens verstand van zaken hebben, wat wil je dan nog meer!

super bedrijf en klant staat daar nummer 1

bij jeroen en rob een 2e hands caravan gekocht, duidelijk uitleg om caravan te bekijken alle tijd , geen gevoel van dat er een verkoper in je nek staat te hijgen en de adviezen die ze geven zijn duidelijk. Bij adviezen bedoel ik dat ze vragen waarvoor je de caravan gaat gebruiken zodat je bij de keuze van een voortent of luifel die je wilt kopen , ze je niet de duurste accessoires willen verkopen maar gewoon je laten nadenken waarvoor gebruik je het . dus hou je zelf geld over het is gemakkelijk om het duurste te verkopen maar dat doen ze niet. Als je binnen komt in de winkel is alles relaxed . bij ophalen caravan was afstandbediening van mover niet meer aanwezig ,ze hadden al nieuwe besteld ,deze werd thuis afgeleverd ik ben blij dat ik bij hun een caravan heb gekocht.

ongedwongen sfeer.

jeroen nam echt de tijd voor me. wat een geduld kan hij opbrengen.gaf me nooit een geirriteerd gevoel.tot slot van onze onderhandelingen zijn we er met een eriba troll van door gegaan. keurige caravan zo wel van binnen als van buiten. jeroen bedankt voor jouw souplesse. ad.

De beoordeling van dit bedrijf. dd 23 06 2017

Hieronder lees je ervaringen. Let eens op de familie met de onstabiele caravan wegens verborgen toespoor. De familie was al bij andere bedrijven geweest, niemand vond het. Dit bedrijf vond het probleem, herstelde het en nam meer dan 1000 euro tot hun laste, buiten garantie. De familie vindt in de waardering van het bedrijf dat alles nog beter kan. Geen enkel criterium behaalde alle sterren. Zij vinden dat het nog 20% beter kan om perfect te zijn. Wat verwachten zij eigenlijk? Dit is schitterend. Hopelijk moeten zij zichzelf nooit beoordelen. Wim Pauwels