Klasse

Goeie service wordt gedaan wat er gezegd word.

Vriendelijk, kent het vak. Betrouwbaar.

Eerste indruk is erg goed. Zeer netjes geholpen waar ik voor kwam. En tips gegeven hoe om te gaan met product en auto. Echt bovag waardig, en heeft aangegeven om paraat te staan, mocht ik met de dealer er niet uit te komen.

Goede service, trekhaak zit er mooi onder , alles top geregeld.

Zeer betrouwbare automobielbedrijf waarbij je met een gerust hart op afstand kan kopen.

Op marktplaats stond een mooie Panda 0.9 twinair Lounge automaat te koop bij autobedrijf Jan Groot V.O.F. Na de advertentie en de foto's bekeken te hebben dacht ik één ding: die wil ik kopen. Het bedrijf een mailtje gestuurd dat ik interesse had en eventueel een in te ruilen auto. Een werkdag daarna werd ik gebeld door de eigenaar zelf en met hem besproken wat er allemaal mogelijk was en een prijs afgesproken. Vandaag, vrijdag 20-05-2022 de auto opgehaald. Auto stond er pico bello bij, er waren 2 nieuwe banden er onder gezet omdat deze hele kleine droogtescheurtjes vertoonde, een parkeersensor vervangen, motorisch nagelopen, de tank vol afgevuld en een verse apk. Na afgerekend te hebben weer bijna 150 km terug naar huis gereden. Ik moet zeggen dat de auto en bovenal de vakkundigheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid mijn verwachtingen hebben overtroffen. Ik dank daarom het bedrijf voor de mooie deal.

Zeer goed, lekker duidelijk....

Zeer goed, lekker duidelijk.... Aardige menesen. Zoals afgesproken ook gedaan.

Klantvriendelijke garage

Probleemloos verlopen montage van trekhaak. Fijn dat er een vervangende auto mogelijk is.

zeer goed geholpen

goede uitleg over wat er is gedaan aan mijn auto.

Erg vertrouwd en eerlijk

Heel prettige ervaring met deze garage

Zeer prettige service. Wij hadden problemen met onze auto. Het garagebedrijf waar wij klant zijn zit in Zaandam, maar omdat de auto niks meer deed hebben we hem deze keer door garage Groot laten nakijken. De auto werd weggesleept. De communicatie was erg prettig en duidelijk. Goed overleg, waardoor we de juiste beslissing konden nemen!

.zeer professioneel en klantvriendelijk. Aardige en behulpzaam

Top bedrijf dat zeer klantvriendelijk en professioneel met klanten op een behulpzame manier omgaat. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer zeker een aanrader

Goede service, vakmensen

Trekhaak aanvraag en plaatsing. Goede informatie en vriendelijk personeel.

Top bedrijf klantvriendelijk en goede service

Zeer goede service en uitleg na het plaatsen van mijn trekhaak en ook een eerlijk bedrijf . Zeer te vrede.

Zeer klantgericht

Afneembare trekhaak laten monteren onder mijn Nissan qashqai..kreeg leen auto mee en werd netjes eerder gebeld dat hij gereed was….kreeg nog duidelijk een privé instructie hoe en waar je op moet letten bij trekhaak vastzetten en afhalen.. zeer tevreden en vriendelijk personeel

Vriendelijk en accuraat.

Het begon al met het afspreken. Goede begeleiding ivm wensen. Daarna bij de afspraak vriendelijk ontvangen . Na de montage een goede uitleg omtrent produkt en werking. Al met al zeer goed.

Ik werd snel en goed geholpen

Bij Jan Groot doen ze wat ze zeggen. Ik had mijn auto om 15.30 uur weer nodig en zij zouden mij om 15 uur bellen als mijn auto klaar was. Stipt 15.00 werd ik gebeld én mijn auto kan er een tijd tegenaan!

Probleenloos

Auto gebracht om 8 uur met vraag of hij om 3 uur klaar kon.zijn. Geen probleem. Keurig om die tijd gebeld dat ie klaar stond.

Al bijna 40 jaar zeer goede ervaring bij Jan Groot

Al bijna 40 jaar kom ik bij Jan Groot voor een onderhoudsbeurt met diverse auto's. Dit wordt altijd keurig afgehandeld Ook voor het zoeken naar een andere auto vinden we altijd ondersteuning. De klantvriendelijkheid staat bij Jan, Karin en alle collega's hoog in het vaandel. Onze zoon, dochter en schoonzoon komen ook al weer wat jaartjes bij Jan Groot. Nogmaals een topgarage

Duidelijke communicatie en goed service

Een goed bedrijf waar duidelijke afspraken mee te zijn die dan ook worden nagekomen. Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd!

top garage!

Ontzettend lieve en hardwerkende mensen, die een zeer professionele dienstverlening leveren. Deze kwaliteit kan alleen als je ergens voor staat. En dat doen ze

Snelle accurate en klantvriendelijke benadering

Bij vragen en verzoeken om in oplossingen mee te denken heb ik ervaren hoe fijn dit overkomt. De uitleg en snelle manier van reageren is, zoals aangegeven, plezierig en klantvriendelijk.

keurig geregeld!

Alles was keurig geregeld, werkzaamheden netjes afgerond.

Keurig geholpen.

Alles goed geregeld.

Netjes geholpen en alles volgens de afspraak

Netjes geholpen en alles volgens de afspraak

Betrouwbaar adres voor montage trekhaak

Duidelijke uitleg, persoonlijke benadering, goede kwaliteit/prijsverhouding. Helaas geen leenauto beschikbaar.

Vakmensen

Bij Automobielbedrijf Jan Groot weten ze wat ze doen. Echte vakmensen met hun hart voor de zaak en hun klanten. Vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen, duidelijk advies en uiteindelijk een goede auto gekocht.

Papiermakerstraat 5

1531 NA Wormer