Fijn bedrijf nette mensen.

Duidelijke communicatie, staan altijd voor je klaar.

Vriendelijk meedenkend vakkundig

Super goede ervaring

Hele goede ervaring met dit bedrijf. De beste service en goede accasions.

prima ontvangst advies en uitleg

ik kwam voor een trekhaak offerte en mij werd duidelijk advies en mogelijkheden verteld.

Heel erg netjes gewerkt

Aardig personeel en de trekhaak is super netjes gemonteerd

Fijne service

Nieuwe afneembare trekhaak laten installeren door Fa. Jan Groot. Keurig, en goede uitleg, zoals het hoort.

Garage komt afspraken na.

Alles gegaan zoals afgesproken.

Zo wil je 'zakendoen'. Top service, flexibel, meedenken, humor en zeer stipt in de afspraken.

Heb bij garage Jan Groot een trekhaak laten plaatsen. Van een afspraak maken tot het ophalen van auto met trekhaak: top! Met humor en grote flexibiliteit kwamen we tot de afspraken van halen en brengen. Meedenken over de juiste haak, een extra nummerplaat. Je moet zo'n cijfer verdienen, een dikke tien.

Goed geregeld

Auto brengen, leenauto mee in één dag geregeld, super

Perfect geholpen !!

Was mijn eerste keer dat ik bij Firma Groot was. Ben zeer goed geholpen. Dacht dat dit soort bedrijven niet meer bestonden. Maar gelukkig zijn ze er nog. Mijn dank is zeer GROOT !!!

Staan meteen voor je klaar als mogelijk.

Zeer tevreden bij afhandelen van mijn probleem

Eerlijk en goede uitleg

Perfect geregeld!

Vriendelijke medewerkers, alles was prima geregeld!

Goede ervaring

Ik ben zelf woonachtig in Wormer maar nog niet eerder ervaringen opgedaan met de werkplaats. Een trekhaak laten monteren. Deze is vakkundig en tot volle tevredenheid geplaatst.

Alles goed en duidelijk

Keurig netjes gebeld en alles volgens de afspraak.

Excellent

Excellent

Heel klantgericht, fantastische service

Een 2e hands auto gekocht. Toen ik hem ophaalde was hij fantastisch gepoetst en zag er als nieuw uit. Goede service, afspraken nagekomen. Zeker een aanrader

betrouwbaar, vakkundig, snel een afspraak, top!

Wij zijn heel blij met deze garage in Wormer!

Uitstekend!

Goede service, vakbekwaam en goed geregeld..

Topkwaliteit en zeer vriendelijke service

Uitstekende ervaring met heel goede kwaliteit van het gedane werk en in de garage en positieve en gemoedelijke sfeer. Erg plezierig!

Vakmannen!!!

Ervaren vakmannen met een perfecte service !!!

Klasse

Goeie service wordt gedaan wat er gezegd word.

Vriendelijk, kent het vak. Betrouwbaar.

Eerste indruk is erg goed. Zeer netjes geholpen waar ik voor kwam. En tips gegeven hoe om te gaan met product en auto. Echt bovag waardig, en heeft aangegeven om paraat te staan, mocht ik met de dealer er niet uit te komen.

Goede service, trekhaak zit er mooi onder , alles top geregeld.

Zeer betrouwbare automobielbedrijf waarbij je met een gerust hart op afstand kan kopen.

Op marktplaats stond een mooie Panda 0.9 twinair Lounge automaat te koop bij autobedrijf Jan Groot V.O.F. Na de advertentie en de foto's bekeken te hebben dacht ik één ding: die wil ik kopen. Het bedrijf een mailtje gestuurd dat ik interesse had en eventueel een in te ruilen auto. Een werkdag daarna werd ik gebeld door de eigenaar zelf en met hem besproken wat er allemaal mogelijk was en een prijs afgesproken. Vandaag, vrijdag 20-05-2022 de auto opgehaald. Auto stond er pico bello bij, er waren 2 nieuwe banden er onder gezet omdat deze hele kleine droogtescheurtjes vertoonde, een parkeersensor vervangen, motorisch nagelopen, de tank vol afgevuld en een verse apk. Na afgerekend te hebben weer bijna 150 km terug naar huis gereden. Ik moet zeggen dat de auto en bovenal de vakkundigheid, eerlijkheid en betrouwbaarheid mijn verwachtingen hebben overtroffen. Ik dank daarom het bedrijf voor de mooie deal.

Papiermakerstraat 5 1531 NA Wormer

75642 5056