Wat een service!

Beter kan bijna niet, 100% betrouwbaar en erg betrokken!

Goede service en zeer klantvriendelijk

Vakkundig-professioneel

Plaatsen trekhaak, zonder bestaande formele instructies, perfect uitgevoerd. Andere bedrijven zouden hier wellicht niet eens aan beginnen, maar volhardend om deze "uitdaging " succesvol af te ronden wat uiteindelijk is gelukt. Top gedaan

Snel en vakkundig een nieuwe trekhaak

Goed en snel geholpen aan een nieuwe trekhaak. Goed advies over wat er wel en niet hoeft gedaan te worden. Vriendelijk personeel. Aangeraden!

goed en snel geholpen

Vriendelijk personeel,snel en netjes

'smorgens om 8 uur auto gebracht voor montage trekhaak en om 14.00h werd ik gebeld dat ik hem weer kon ophalen. Alles zag er keurig uit

hele goede service

ik ben bij automobiel bedrijf Jan Groot geweest voor een trekhaak. afspraak werd keurig bevestigd. op dag van de afspraak de auto gebracht en met een leenauto doorgegaan naar mijn werk. na mijn werk de auto weer opgehaald. deze stond al weer klaar. bij ophalen werd er alle tijd genomen om uitleg te geven over de afneembare trekhaak. mocht ik in de toekomst ooit weer een trekhaak moeten laten monteren onder een auto zal ik zeker opnieuw naar automobielbedrijf Jan Groot gaan.

Snelle service en keurig een leenauto meegekregen

Snelle service en keurig een leenauto meegekregen

Zeer goede garage

Trekhaak laten monteren,keurig alle afspraken nagekomen,goed geadviseerd, alle tijd genomen om alles uit te leggen en te demonstreren. Kortom geweldig.

Trekhaak laten monteren

Na installatie uitgebreide uitleg gekregen over de werking en esthetisch prima resultaat.

Prima, service :)

No nonsense bedrijf - denken mee en geven goed advies en uitleg.

Geweldig bedrijf,afneembare trekhaak laten monteren.

Vakmanschap,en zeer vriendelijk en attent,komt de afspraken na

Boven verwachting

Mooi op tijd klaar. Ervangende auto stond klaar. Alles lijkt perfekt te werken.

Alles op tijd goed geregeld

Afspraak precies gegaan zo als het moest.

Super vriendelijk geholpen

Goed geholpen met mijn auto.

Klantvriendelijkheid en zeer goeide klantgerichtheid.

Scherpe offerte monteren trekhaak / goeie uitleg, toelichting aan telefoon / klantvriendelijk / klantgericht / snelle en vakkundige montage. Samengevat : Een goed bedrijf, een aanrader.

Prima!

Uitstekende garage

Al bijna 40 jaar ben ik klant bij garage Jan Groot. Al die jaren heb ik zeer goede ervaring met Iedereen die daar werkt. Fijne persoonlijke contacten met iedereen. Onderhoudsbeurten worden prima afgewerkt. Bij het zoeken naar andere auto's biedt Jan altijd hulp. Met andere woorden zeer klantvriendelijk allemaal.

Super geholpen bij afspraak en afhandeling

Keurige uitleg gekregen ook na installatie trekhaak

Flexibel en Service gericht

Nieuwe trekhaak onder de auto laten plaatsen , leenauto stond keurig klaar. Bedankt voor de snelle service zodat we met de fietsen op vakantie kunnen!

Prima, afspraak wordt goed opgevolgd.

Korte en duidelijke communicatie.

Uitstekend geholpen

Service, zoals service hoort te zijn. Naar alle tevredenheid een trekhaak laten plaatsen onder onze mitsubishi outlander.

Goede servise alles goed geregeld zeer klantvriendelijk

Het persoonlijke contact en hun liefde voor hun vak van automonteur, maakt deze garage buitengewoon goed, betrouwbaar en fijn.

Prima geholpen

Trekhaak laten monteren goed geholpen en prima service je kan altijd terug Komen als er wat mis is bedrijf is een aanrader