goede service

Aardige mensen en een goede service.

Goed en betrouwbaar

Kom hier al jaren, men weet wat je als klant ongeveer wil en daar wordt dan ook naar tevredenheid gehoor aangegeven.

Ben tevreden

Een professioneel bedrijf met fijne mensen

Een professioneel bedrijf met fijne mensen

Prima tussentijds overleg

Tussentijds overleg over een te bestellen onderdeel en dus hogere kosten. Dat is fijn om van te voren te weten, prima gedaan.

Top geregeld!

Voor de zoveelste keer een auto gehuurd en de afhandeling is makkelijk, goed geregeld en nette Auto’s!

Auto is goed onderhouden door Dunnewind

Personeel was vriendelijk en had een positieve ervaring bij Dunnewind

Gewoon uitstekend

Prettig zoals ik dat al jaren gewoon en gewend ben!

Flexibel en klantgericht met perfecte service!

Keurige service, keurige autos.

Kundig en klantvriendelijkheid

Kom hier al sinds onze verhuizing een zeer tevreden over de service hier. Altijd vriendelijk en kunstig personeel.

Te duur

Goeie service, maar veelste duur

Top bedrijf

Super netjes, wissel van wielen en banden, ze was vergeten velgen schoon te maken. Geen probleem doen wij wel effe top bedrijf

Klantgericht en goede service

Als klant van Autobedrijf Dunnewind ervaar ik altijd goede service en klantbetrokkenheid.

Fijne auto, vlotte en goede service!

Door pech met mijn eigen auto, had ik voor een weekend een auto nodig. Bellen en 30 minuten later ophalen. Terug brengen en een paar dagen later netjes de factuur in de mail. Nette schone auto en de prijs kun je niets van zeggen. Ik hoop het niet meer nodig te hebben, maar mocht het toch zo zijn, dan kom ik zeker terug.

Uitstekende service, verschil tussen een dealer en familiebedrijf

Ik ben recentelijk zeer goed geholpen door Tom. Hij is kundig, vriendelijk en zeer professioneel. Van proefrit tot het uiteindelijk afnemen van de auto heeft hij zich buitengewoon flexibel opgesteld, wat als zeer prettig werd ervaren. Zowel de persoonlijke benadering als de uitstekende service is wat dit familiebedrijf onderscheidt van andere voornamelijk merkdealers. Daarnaast zijn de auto’s van Dunnewind van een hoge kwaliteit en tegen concurrerende prijzen. Ben zeer tevreden met het verloop en de uiteindelijke koop. Veel dank Tom!

De vlotte en vriendelijke hulp is heel fijn!

Elke keer als wij een afspraak hebben worden we zo goed geholpen! Wij hebben al 17 jaar dezelfde auto van deze garage, het liefst blijven we er nog jaren in rijden. Al die jaren heeft Dunnewind al geweldige service geleverd!

prima service

prima service

Sneller klaar dan verwacht

Ging hierheen alleen voor APK en ik ben gewend dat je dan eind van de dag terug kan komen. Maar ik kon erop wachten en het was binnen een uurtje klaar. Heel handig. Ook een nette wachtruimte, met koffie, stoelen en nette toilet. Daarna had ik nog een paar vragen en daar namen ze echt even de tijd voor.

Goed geholpen.

Goed en vriendelijk personeel.

klantvriendelijk , goede afspraken nakomenZ

Fijn en eerlijk familiebedrijf

Je merkt echt dat het een familiebedrijf is. Geen gladde verkopers met een hoop bla bla. Alle tijd gekregen goed na te denken over mijn aankoop (Een prachtige RAM) en een eerlijke inruilprijs gekregen voor mijn andere auto. Echt een aanrader om hun mooie showroom eens te bezoeken!

uitstekend

één woiord is genoeg. Uitstekend!

goede service

Goede service en klantvriendelijk. Mijn auto werd netjes weer thuisgebracht.

Veldkampweg 29 7731 HL Ommen

529451 960