Zeer goede service

Alle opdrachten zijn zeer correct uitgevoerd

Deskundig en klantvriendelijk

Wordt altijd supervgeholpen en zoeken naar goede passende oplossing ook wat kosten wat ik prettig vind goed professioneel bedrijf.

Camper laten keuren. Snel en netjes afgehandeld.

Goed overleg, 100% afspraken nakomen.

Goed en plezierig overleg, de gemaakte afspraken zijn voor 100% nagekomen.

Ben tevreden.

Heb al meer dan 20 jaar mijn camper hier in onderhoud, dus dan hoef ik er niets aan toe te voegen.

The customer service is excellent.

The customer service is excellent.

• Would you recommend us? Yes

Goed en snel geholpen

Prima garage vakundig zeer behulpzaam

Camper een apk en onderhoudsbeurt gehad alles prima voor elkaar gemaakt Opgehaald daarna had ik nog een paar vragen over de camper over de achteruit camera die niet goed functionerende Chef werkplaats ging meteen met me mee ging uitgebreid met de auto radio waar de camera in staat aan de gang Was daar lang mee bezig kon er niet uitkomen .Wat blijkt nu zoals hij veronderstelde de achteruitrijcamera zat er gedraaid in Vele experts hebben er naar gekeken maar hij kwam op het idee om de camera buiten te draaien ,klink simpel maar niemand kwam op dat idee. SUPER BEDANKT Probleem opgelost zomaar even tussen door en klokjes en andere dingen uit zichzelf aangepast. KLASSE SERVICE

Prettig

Prettig

Altijd goeie service

Nvt

Goed en snel geholpen

Onze linker achterband was versleten. Gelukkig hoefden we niet te wachten, een leenauto stond klaar. 's Middags weer opgehaald en auto reed weer zonder problemen.

Snelle service

Staan altijd voor je klaar

Klantgericht

Fijne, klantgerichte service ontvangen. Vriendelijke medewerkers

Prima service. Snelle en adequate actie.

Gevoel van welkom. Koffie aangeboden. Monteur adequaat en behulpzaam. Mooi goed georganiseerd bedrijf.

heel goed

vriendelijk,vlotte service

Altijd correct geholpen

Snelle service staan altijd voor je klaar

betrouwbaar, deskundig en gezellig

Jaren geleden, midden in de vakantie, op een berg in Frankrijk, kregen we telefonisch de juiste hulp toen de auto niet verder wilde. Zwager onder de auto en na even konden we weer veilig de berg af.

Goed autobedrijf

Goed en net autobedrijf. Geen opdringende autoverkoper maar neemt alle tijd en alles wordt goed besproken. De prijs is goed en inruil prijs is ook goed. En wat besproken is wordt ook netjes gedaan. Nog een autobedrijf van de oud stempel.

Prima service en klantvriendelijkheid Top bedrijf

Prima service en klantvriendelijkheid Top bedrijf

Net bedrijf en komt afspraken na.

8 Persoons bus gehuurd voor de wintersport geheel compleet je hoeft nergens aan te denken alles zit erop of lig er wel in.

Goed en klantvriendelijk

We hebben onze auto ingeruild en zijn daarbij goed geholpen zowel door vader als zoon. Tot nu toe tevreden.

Zeer vlot en vriendelijk en gelijk geholpen.

goede service

Aardige mensen en een goede service.

Goed en betrouwbaar

Kom hier al jaren, men weet wat je als klant ongeveer wil en daar wordt dan ook naar tevredenheid gehoor aangegeven.