Fijne persoonlijke benadering en ze denken altijd fijn met je mee.

Zeer positief, al 10 jaar een zeer tevreden klant. Net als mijn dochter en schoonzoon.

Ik moet er een stukje voor rijden vanuit Deventer, maar dat heb ik er graag voor over, om klant te kunnen zijn bij dit goede garagebedrijf. Mijn auto heb ik daar gekocht, die prima onderhouden wordt. Er wordt gewoon gedaan wat er gebeuren moet, geen onnodige dingen die veel geld kosten. Gastvrije ontvangst, en deskundig personeel. En ik rij al 10 jaar storingsvrij rond, dus ik ben dik tevreden.

Helpen je altijd snel en vakkundig

Prima zaak! Goede service en vriendelijk personeel

Rijdt weer als nieuw!

Perfecte service en nog belangrijker na de grote beurt rijdt mijn auto weer als nieuw! Helemaal blij mee!!!

Vruggink is kleinschalig, Achterhoeks gemoedelijk en klantvriendelijk. Deskundig en betrouwbaar.

Al 13 jaar ben ik een tevreden klant bij Vruggink. Auto nieuw gekocht en inmiddels heel wat keren service gehad, apk's en reparaties. Steeds naar tevredenheid. Tijdens de wachttijd een kopje thee of koffie gedronken en regelmatig ook de e-bike geleend voor een tochtje in de mooie omgeving. Kortom een goed adres voor zowel de auto als de berijder.

Prima autobedrijf.

Als klant word je hier altijd goed geholpen.Hier ben je nog geen nummer.

Service- en klantgericht familiebedrijf

De autogarage waar service en klant op nummer 1 staan. Kwaliteit en vakmanschap in een gemoedelijk familiebedrijf.

Top bedrijf met goede service.

Al 10 jaar klant. Zeer tevreden.

Fijne mensen, goed geholpen en blij met de auto.

Ik was op zoek naar een skoda Fabia combi, hier stond een mooie witte die mij wel aansprak, ik heb een proefrit gemaakt en de auto reed uitstekend.. Een goede afspraak gemaakt over de aflevering en een week later stond de auto gepoetst en wel klaar, met een beurt zodat ik weer een jaar verder kan. bij de aflevering nog een lekkere wijn en een slagroomtaart gekregen, dat heb ik eerder nog nooit meegemaakt. Het is een nette autodealer, de zaak ziet er ook netjes en verzorgd uit.

Super bedrijf!

Klantvriendelijk, service gericht en lekkere koffie!!

Prima bedrijf

Een fijn en goed bedrijf.

Betrouwbaar en correct

Snel afspraak. Nette bediening

uitstekend bedrijf

Vriendelijk, betrokken, deskundig, geen overbodige activiteiten, zoals aansmeren van bepaalde middelen voor de auto enz. Fijn in de omgang klant/bedrijf.

Een heel keurig bedrijf

Als het effe kan wordt je metteen geholpen en ook volgens af spraak en je wordt netjes te woord gestaan prima ga zo door

Prima service en duidelijk advies

Fijne service en het kopje staat inderdaad altijd klaar

Altijd vriendelijk en altijd goede service.

zie boven

Altijd vriendelijk en behulpzaam! Goede service!

Een snelle en adequate oplossing voor een accuut probleem

Het probleem van een plotselinge lekke band werd snel en adequaat verholpen

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Kunt makkelijk en snel afspraken maken

Goed en vlg afspraak uitvoeren van de werkzaamheden

Zie boven

alle reparaties worden snel en vakkundig uitgevoerd

Geweldige service!

Altijd een open en prettige communicatie en aangeven wat de (on)mogelijkheden zijn bij een onverwachte bevinding tijdens service. Geen nare verassingen.

Super, vriendelijk personeel en goede service

Sinds mijn man is overleden, hebben zij mij super geholpen met alle kleine problemen en onderhoud van de auto.

Een super bedrijf. Zeer behulpzaam en prima vaklui!

Een aanrader!

prima service, aardig personeel, lekkere koffie

Personeel is altijd super vriendelijk, wij wonen niet in de buurt dus blijven we wachten tot de auto klaar is, ze hebben een mooie koffiehoek met heerlijke koffie en altijd wat lekkers erbij. De auto wordt altijd prima onderhouden en geen vraag is te veel.