Goede service maar wel veel jonge monteurs

Wel weinig ervaren monteurs

Vlot, vriendelijk

Vlotte service. Denkt mee over wat nodig is en wat niet en gaat niet irrelevante problemen oplossen voor buitensporige prijzen.

prima garage

prettig geholpen, prijs is goed,

in een woord GOED>

De onderhoudsbeurt is goed en zo snel mogelijk uitgevoerd, ondanks de perikelen na de nachtelijke inbraak. Autobedrijf , Vruggink, BRAVO !

Klantvriendelijkheid erg goed

Ze werken volgens afspraak Kwaliteit leveren ze.

uitstekend!

Ondanks dat we geen recht hadden op mobiele service, kwam tochvter plaatse om een lekke band te vervangen.

Prima.

Aan de auto moesten diverse reparaties worden uitgevoerd.

Prima,

Kan aan de auto merken dat de beurt nodig was.

supergoed

Staan altijd gelijk voor je klaar. Stel je een vraag, zeggen ze: ach, kom moar ff langs , kunnen we ff kieken, echte achterhoekse mentaliteit, gemüdelijk, niks dan lof. Prima garage.

Erg vriendelijk. En vakmanschap.

Zie boven.

Vriendelijke mensen

Zoals altijd weer prima

Klantvriendelijkheid top en kwaliteit prima

Uitstekend!

Uitstekende service, zeer vakkundig en vriendelijk!

Wij gingen voor een auto kijken, hiervoor moesten we een eind rijden. Toen we aankwamen bij vruggink werden we warm verwelkomt en kregen we een bak koffie. Ze nemen echt de tijd voor je. Super leuke en warme mensen en uiteraard hebben we de auto gekocht.

Een garage waar ik met vertrouwen naar toe ga

Ze doen wat nodig is bv bij een APK en er worden geen onnodige zaken gedaan zoals olie verversen terwijl ik daarvoor nog niet aan de kilometerstand van verversen toe was. Heb dit dus anders meegemaakt.

Prima in omgang met klant

Correct en efficiënt

Prima garage. Goede service.

Goed, netjes en correct.

Net als hierboven.

Snel, vriendelijk en meedenkend

Tijdens mijn APK, bleek dat er toch meer kosten bij zouden komen dan gedacht. Hierdoor kon de auto niet die dag klaar zijn. Netjes vervangend vervoer geregeld voor me. Tevens meegedacht over eventuele vervanging van deze auto, wat uiteindelijk werd afgeraden. En de koffie was uiteraard ook heerlijk.

Goede en snelle service

Makkelijk online afspraak inplannen, service uitstekend . Aanrader voor onderhoud van je auto

Vlot en goed geholpen volgens afspraak

Zoals altijd wordt je bus Vruggink goed en gastvrij ontvangen. Werkzaamheden goed uitgevoerd.

Zeer snel geholpen

Bij een onverwachte reparatie zeer snel geholpen. Nog sneller dan ze gezegd hadden. En meedenkend door de beurt direct mee te nemen die eigenlijk een paar weken later zou zijn.

Klantgericht en vakkundig

Zoals altijd gedreven, vriendelijk, klantgericht geholpen. Vakkundig uitgevoerd onderhoud. Geen verrassingen achteraf. Gewoon Top!

Goed ervaring

Nieuw banden en spiegel