goede service en vriendelijk ontvangst

goede ervaring

Een prachtig bedrijf dat altijd voor je klaar staat

Als er wat onverwachts gebeurd ,proberen ze je toch te helpen. Zoals laatst: ik had een afspraak voor een beurt en apk, echter 2 dagen voordien brak ik mijn hand en kon dus niet autorijden. Mijn apk verliep ook, dus er was geen tijd voor een nieuwe afspraak. Nu is het zo geregeld, dat een medewerker mijn auto kwam ophalen en s'avonds weer terug bracht. Geweldig.

Klant vriendelijk

Denken mee

vriendelijk en punctueel

correcte bediening

Prettig persoonlijk contact. Deskundige monteurs die meedenken over onderhoud van mijn ( oudere ) auto.

Top bedrijf

Netjes snel en goed geholpen

Zeer klantvriendelijk

Ik werd snel accuraat geholpen bij vaststelling een probleem. Auto werd door monteur die gelukkig in dezelfde buurt woont, bij mij thuis opgehaald en na reparatie weer thuisgebracht. Dit alles door vriendelijke medewerkers. Top dus Goed gerepareerd voor een nette prijs!!!

Correcte ondernemer met goede service

Hier wordt een klant gewaardeerd met snelle service en goed onderhoud met redelijke prijzen,

Vriendelijk en doeltreffend

Vriendelijk en doeltreffend

Online afspraak geregeld voor grote beurt, vlot ingepland, prima service

Korte wachttijd om beurt te regelen voor mijn Skoda. Dit heb ik als zeer positief ervaren! Daarnaast is de service prettig en correct en de beurt is naar wens uitgevoerd.

Word altijd vrolijk ontvangen!

Altijd keurig volgens afspraak

Kundig, betrouwbaar, vriendelijk

...

Geheel volgens afspraak

Mijn eigen dealer had geen tijd om vóór verstrijken APK te keuren. Bij garage Vruggink geen probleem, goed en vakkundig geoordeeld over de conditie van mijn auto. PERFECT een 9 is het zeker waard.

Had goede verhalen gehoord en dat blijkt zo te zijn.

Prima ervaring,ben een nieuwe klant,ben goed geholpen. Ben overgestapt van de officiële dealer naar Vruggink. Ik werd telefonisch goed op de hoogte gehouden door Danielle.

Geweldige Service, steeds weer!

Ze denken met je mee. Voeren werk goed uit. En het zijn ook nog ‘ns erg leuke mensen!

Goede communicatie bij bijzondere extra bijkomende kosten buiten het geplande onderhoud. In ons geval nieuwe banden.

Klantvriendelijk en meedenkend

Ik ben erg tevreden over de service.

gewoon goed zoals alttijd

op afgesproken tijdstip aan de beurt. Koffie kan ik zelf pakken

Administratie niet goed op orde

Verleden prima bedrijf, kwalitatief ervaar ik het de laatste jaren minder. Ik vind dat het bedrijf waar ik het onderhoud doe, mij vooraf moet aangeven welke beurt er moet plaatsvinden.

vriendelijk en behulpzaam.

Een kleine garage. Ik heb hier mijn auto 12 jaar geleden gekocht en ben hier gebleven voor het onderhoud en de keuringen, ondanks het feit dat de garage op ruim een half uur rijden ligt.

Vriendelijk personeel

Top service!

Zodra je belt kan je vrijwel direct terecht. Je kan er op wachten en krijgt lekkere koffie of je krijgt een leenauto mee. Snelle service en ontzettend vriendelijke en bekwame mensen!

Bekwaam en klantvriendelijk

Mijn ervaring met autobedrijf Vruggink is prima,

Goede service en klantgerichtheid.

Het onderhoud wordt goed en deskundig gepleegd, waarbij evt. reparatie en de kosten eerst met de klant worden besproken.

Prima service. Attent en meedenkend

Prima service. Attent en meedenkend.