Fantastisch!

Ik heb bij verschillende rijscholen en instructeurs gereden en je bent bij David Hakimi (Rijschool Dam) op het juiste adres! David neemt o.a. al de tijd waardoor jij je ook op je gemak voelt bij hem en het belangrijkste, tijdens het lessen zelf.

• Instructeur: David Hakimi
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Michael is echt een top-instructeur!!

Ik kan Michael absoluut aanbevelen! Misschien klinkt het volgende wat ik ga zeggen als een cliché, maar zonder Michael zou ik 100% zeker niet in één keer mijn rijbewijs hebben gehaald! Voordat ik bij Michael terechtkwam, had ik al bij meerdere rijscholen lessen gevolgd en verkeerde dingen aangeleerd gekregen, wat resulteerde in extreem onrustig rijgedrag. Bovendien ben ik van nature al erg onrustig en had ik extra aandacht nodig tijdens de lessen. Weinig rij-instructeurs kunnen deze extra aandacht naar mijn mening bieden, maar bij Michael merkte ik meteen dat zijn manier van lesgeven veel beter bij mij paste en dat ik daardoor veel rustiger werd. In plaats van dat de instructeur tegen me schreeuwde, was Michael altijd kalm en bereid om de dingen zo vaak als nodig uit te leggen. Eerder vond ik rijlessen nooit leuk, maar voor het eerst genoot ik nu van het rijden en merkte ik al snel dat ik elke week vooruitgang boekte, wat me veel zelfvertrouwen gaf. Daarnaast is Michael erg sociaal en dat vond ik ook fijn. We zaten immers anderhalf uur lang samen in de auto, dus het was gezellig om met elkaar te praten en af en toe een grapje te maken. Aan de andere kant was Michael altijd scherp en had hij een geweldige topsportmentaliteit, waardoor ik snel vooruitging :D . Als ik mijn rijbewijs kan halen, kan iedereen dat, maar daar heb je wel een goede instructeur voor nodig, vooral als je op zoek bent naar iemand die meer naar jou als persoon kijkt of als je moeite hebt met autorijden. Michael, bedankt en ik wens je veel succes in de toekomst! Ik zal de lessen missen.

• Instructeur: Michael

Relaxed en kundig

Prima geregeld, gastvrij en kundig. Zoveel beter dan de rijbewijs stunters online, daar had ik geen goede ervaring mee. En de prijs scheelt bijna niets. En wat fijn dat je gewoon je praktijkexamen van de brommer kunt reserveren op korte termijn. Het was een stukje rijden maar de moeite waard. Super!

• Instructeur: Will

persoonlijk en nauwkeurige lessen

Ik heb met veel plezier gelest bij Edwin. Hij richtte de lessen zo in dat ze passen bij mijn manier van leren. De lat lag soms wat hoog, maar daardoor heb ik uiteindelijk ook echt het gevoel dat ik kan autorijden! Hartelijk dank.

• Instructeur: Edwin Doornkamp

goede rijschool

Erg fijne instructeur, hij bleef altijd rustig en geduldig. De mensen op kantoor ook altijd vriendelijke en altijd alles goed op orde. Prijs van de rijlessen steeg wel fors het afgelopen jaar, dit was het grootste minpuntje. Nu ik mijn rijbewijs heb merk ik dat ik veel dingen niet geleerde heb zoals o.a. links achteruit inparkeren, inparkeren zonder parkeerstrepen, inparkeren op kleine parkeerplekken, het verschil van rijden in een diesel en bezineauto en meer.

• Instructeur: Frank
  • Waar kent u ons van? Google

gewoon supper goed in het geen wat ze doen !

ga zo door

Goede uitleg en begeleiding

• Instructeur: Henk van Bekkum

• Instructeur: John Schuurman en huib kwint
  • Waar kent u ons van? Anders

Top rijschool! En top instructeur iwan hamers!

• Instructeur: Iwan hamers

Relaxed en leuk

Het rijden was erg leuk en de instructeur was leuk, gezellig en wist mij goed te kalmeren voor het examen. Verder was Dam voor mij erg makkelijk in het maken van aanpassingen in bijvoorbeeld data. De site van Dam was ook allemaal erg makkelijk te volgen. Kortom, echt top!

• Instructeur: Ton Warbroek
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Ik ben erg tevreden over de vakbekwaamheid en dienstverlening

Ik kan niet anders dan mijn lof uitspreken over verkeersschool Dam. Ze hebben geheel aan mijn verwachtingen voldaan. De service en vakbekwaamheid van de instructeurs zijn echt goed. Bovenal is de sfeer erg prettig en ontspannen, dat is erg fijn als je (Zoals ikzelf) ineens in een grote wagen de weg moet.

• Instructeur: John

Geweldig, snel en betrouwbaar

Alles word voor je geregeld als je het aan geeft. Ze gaan eerlijk om met het lesgeld en houden alles netjes voor je bij in de app!

• Instructeur: Frank v.Dort + Onno

Vakkundig mensen

Hele fijne ervaring goede instructeur en uitleg gehad in een keer geslaagd

• Waar kent u ons van? Eerder andere opleiding bij Dam gevolgd

Fijne lessen

• Instructeur: Remco Root

Erg aangenaam

Ik kreeg les op de manier hoe ik maar wilde en ik kon altijd aangeven als iets niet fijn was. Erg gezelig ook in de auto en ben mooi in 1 keer geslaagd.

• Instructeur: Mark geutjes
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Duidelijk op de krant gericht

Tijdens de lessen extra aandacht geven aan de zwakke punten.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Instructeur: Henk
  • Waar kent u ons van? Anders

Fijne rijschool houden je goed op de hoogte en je kunt er altijd terecht voor vragen

Fijne ervaring instructeur altijd op tijd en als het later word laat hij dat altijd weten. Ook als je Van Dam mail voor vragen beantwoorden ze die altijd snel en correct.

• Instructeur: Fabian Speijers
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Prettig rijles gevolgd met zeer ervaren instructeur en in één keer AVD gehaald!

Prettige instructeurs die duidelijke aanwijzingen en tips geven.

• Service N.v.t.
  • Instructeur: Ton
  • Ervaring met opleiding: Motor
  • Waar kent u ons van? Bekende naam

Beter dan mijn vorige rijschool.

Perfecte locatie bij Gelredome. Instructeur heeft bij mij de puntjes op de I gezet.

• Instructeur: Iwan Hamers

Geen energie

Er word geen echte energie in de lessen gestopt. De leraar heeft er niet zo veel zin in.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Bekende naam

Prettige rijschool, al kan voorbereiding wat strakker

Instructies waren prima, prettige instructeur. Ik ging voor BE middels een eendaagse cursus. Achteraf had ik liever de theorie al van tevoren toegezonden gehad, zodat je je daarop kon voorbereiden. Nu moest je dat op de dag zelf stampen, en was onnodige extra ballast op al een intensieve dag. Ook de instructiematerialen kunnen professioneler; een auto en aanhanger werden nu terplaatse op een kladje getekend (i.p.v. bijvoorbeeld gelamineerde afgedrukte exemplaren die vaker gebruikt kunnen worden).

• Instructeur
  • Instructeur: Naam even kwijt (fan van Pink Floyd)
  • Waar kent u ons van? Google

Prima rijschool (motorrijles gehad)

Ik heb uitstekend les gehad op motoren die technisch in orde waren. Tip voor het aanvragen van rijexamen: wacht niet te lang want de wachttijden zijn nog steeds bijna 3 maanden op moment van schrijven. Ik heb wel een opmerking over de portofoons die gebruikt worden bij motorrijles: Wellicht zijn portofoons niet meer het juiste middel voor de communicatie tussen instructeur en cursist. Zelf gebruik ik met mijn rij-maatje een bluetooth systeem en het lijkt of hij naast mij staat in plaats van dat hij 600 meter verderop rijdt

• Instructeur
  • Instructeur: beide instructeurs waren top
  • Ervaring met opleiding: Motor
  • Waar kent u ons van? Eerder andere opleiding bij Dam gevolgd

Prima geregeld

Scooterexamen kom snel ingepland worden. De lesdag was prima geregeld en geslaagd. Dus dat sowieso positief;-)

Dubbel gevoel

De intest had ik met wil adams een aardige man die je op je gemak stelt . Wouter weijmarshausen is echt een topgozer waar je les voorbij vliegt . Ton warbroek tja daar wordt je niet blij van alleen maar zeiken en niks gezelligs aan met die man . John schuurman had ik 1 les van en dat ging nog wel maar die paar uur lessen voor het examen waren vreselijk ga wat anders doen zou ik zeggen je ben totaal ongeschikt als rijinstructeur chagrijnig en stelde me totaal niet op me gemak heb het examen gewoon zelf gehaald die john maakt je zenuwachtig alleen die uitstraling al .en na het halen van het rijexamen kon nog geen felicitatie vanaf.

• Instructeur: Wil adams wouter weijmarshausen john schuurman ton warbroek

Kerkhoflaan 1 6718ZH Ede gld