Aanrader!

Ik heb met veel plezier gelest bij Ton en Will, met als kers op de taart mijn rijbewijs in 1x. Voor mijn gevoel was er altijd veel oog voor de leerling en kreeg ik goede nuttige feedback. Erg tevreden en kan het iedereen aanraden!

• Instructeur: Ton en Will
  • Ervaring met opleiding: Motor
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Persoonlijk goed georganiseerd fijne lessen

Duidelijke communicatie, goed bereikbaar Fijne instructeurs voor scooter, duidelijke uitleg, vriendelijk. Snelle examendatum in vergelijking met andere rijscholen. Vriendelijk

• Instructeur: Scooter

Prima rijschool!

Alles perfect geregeld.

• Instructeur: Adams

Werken met resultaat

Ik heb beleefd dat rijschool dam er alles aan doet in het proces naar je examen toe om je te laten slagen. Ze bijten zich op een leuke gezellige manier in je vast waardoor jij met een top gevoel naar het cbr gaat

• Instructeur: Edwin
  • Waar kent u ons van? Bekende naam

Hier konden wij snel terecht!

Goed begeleid!

• Instructeur: Goed gedaan

Slecht

Ondanks alle postieve reactie slecht geen waar voor je geld en remco root van ede moet je al helmaal niet hebben geld kloppenrij en geen goede lessen klacht word totaal niet serieus genomen waccht na 1 jaar nog op antwoord van het hoofdkantoor om het al slecht bedrijf die zeker van goed na slecht is gegaan mischien ervaren instresteurs aannemen plaats van zzprs geld wolfen

• Instructeur: Remco root
  • Waar kent u ons van? Bekende naam

Met een deskundige instructeur de touringcar onder controle

Na de proefrit en het advies over het lespakket de lessen begonnen conform het advies. De instructeur geeft op een prettige manier de instructies en laat je fouten maken om van te leren. Het was elke keer een inspannende les waar je aan het eind weer kon zeggen dat je veel geleerd had. Hoe verder je in de lessen kwam hoe minder de instructies werden en dat was ook erg prettig. Kortom een aanbeveling om met instructeur Huib Kwint op pad te gaan om het D rijbewijs te gaan halen. Een punt van verbetering voor de organisatie is om beter te communiceren op de website welke onderdelen allemaal binnen dit rijbewijs horen. Met name rondom de kosten.

• Instructeur: Huib Kwint
  • Ervaring met opleiding: Touringcar

Mijn beste rijinstructeur.

Dankzij het geduld van Gerrit kon ik de nervositeit overwinnen die lessen altijd bij me opriepen en kon ik leren van mijn fouten.

• Instructeur: Gerrit
  • Waar kent u ons van? Google

Hele prettige ervaring, met mensen die je op je gemak stellen.

Er werd overal duidelijk uitgelegd. De mensen namen de tijd en gaven vaak leerzame tips. Een hele fijne ervaring!

• Instructeur: Naam vergeten
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Duidelijke instructeur en fijne route om examen af te leggen

• Instructeur: Will

Duidelijke taal en instructie

Henk van Dijk heeft me uitleg gegeven op een simpele en duidelijke manier. Daarom kon ik gelukkig als snel oppakken en snel afrijden.

• Instructeur: Henk van dijk
  • Waar kent u ons van? Anders

Super tevreden.

Instructeurs die goed lesgeven en een berg aan ervaring hebben, maar ook nog eens heel prettig zijn in de omgang. Planning van lessen, examens en alle papierwerk er omheen goed georganiseerd. Lesvoertuigen schoon en modern. Lunch prima verzorgd met lekkere broodjes. Prijs/kwaliteit is prima competitief. Al met al een bijzonder prettige ervaring bij het in 1 keer halen van mijn C-rijbewijs en Code 95.

• Instructeur: Henri, Wouter, Henk, Hans
  • Waar kent u ons van? Eerder andere opleiding bij Dam gevolgd

Prima rijschool

Fijne rijschool, goede begeleiding en instructies tijdens de lessen voor scooter rijbewijs. Er is ruimte om fouten te maken en direct van te leren. De instructeur kon goed omgaan met tieners, een geintje tussendoor maakte het wat ontspannender. Scooterrijbewijs lessen en examen op 1 dag is zeker aan te bevelen.

• Instructeur: Ton Warbroek

Kundige en vriendelijke instructeurs

Ik ben in februari 2023 voor een intest naar Dam gegaan. Ik had er gelijk een goed gevoel bij. Uit de intest bleek 12 uur rijles het meest passend. Na zelfstandig de medische verklaring en theorie gedaan te hebben ben ik in juli 2023 weer ingestapt om rijlessen te volgen. Door de lange wachttijden bij het CBR zat er een behoorlijk gat tussen het halen van mijn theorie examen en het geplande praktijkexamen. Dam kon hier verder niks aan doen. Het heeft me doen besluiten om pas in juli te starten met lessen en zoveel mogelijk, zo kort mogelijk voor het examen. Ik reed telkens blokken van 2 uur, 2 keer per week en met het rijexamen kort op de laatste les gepland. Dit gaf het uiteindelijk het meeste rendement en ik kan het zeker aanraden. Ik heb rijles gehad van zowel Huib, als van Henk. Aanvankelijk dacht ik meer de voorkeur te hebben voor lessen met één instructeur, maar beiden bleken elkaar heel goed aan te vullen. Allebei rustige en vriendelijke instructeurs, die duidelijk kennis hebben en vaardig zijn als het gaat om rijden met een vrachtwagen. Kritisch wanneer nodig en bemoedigend wanneer het goed gaat. De 12 uur les die ik van beiden heb gehad gaven me bij het examen het gevoel dat ik competent genoeg was om te slagen voor het C1 rijbewijs en dat bleek ook het geval. Bedankt heren voor jullie wijze lessen en wie weet tot in de toekomst mocht ik er nog een rijbewijscategorie bij willen hebben.

• Instructeur: Huib Kwint, Henk van Bekkum

Tevreden over Dam

Ik heb een instructeur wissel gehad die erg lang duurde waardoor het allemaal een paar maanden stil kwam te staan. Verder heb ik nooit klachten gehad en het als prima ervaren. Communicatie is duidelijk en de werknemers zijn zeer vriendelijk.

• Instructeur: Joop Nab
  • Waar kent u ons van? Google

Snelle en goede service!!!

Ik kon sneller terecht dan bij een andere verkeersschool en ben door de uitstekende hulp in een keer geslaagd.

• Instructeur: N.v.t.

• Instructeur: N.v.t.

Hele fijne ervaring!

Vandaag in 1 keer voor mijn praktijk geslaagd. Ik heb hele fijne lessen van David gehad en ook geeft hij op een hele prettige manier les. Tussendoor krijg je hele nuttige en leerzame tips! Ook laat hij merken dat hij vertrouwen in je heeft. Ik heb fijne rijlessen gehad!

• Instructeur: Will Adams

Nette,goede,vriendelijke rijschool

Goede nette rijschool. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Instructeur: Goed
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Mijn ervaring in 1 zin is goed.

Ik heb een goede voorbereiding gehad en daarna afgereden, zeer professioneel. Voor mijn examen een gesprek gehad en na het examen ook.

• Instructeur: Will Adams

Persoonlijke en fijne lessen

Ik heb met heel veel plezier gelest bij David. Hij is gastvrij, gezellig en geduldig. David leert je echt kennen waardoor hij precies weet wat jij nodig hebt tijdens de lessen en het examen. Ik vond het zelf erg spannend om achter het stuur te zitten en ik was ook erg zenuwachtig voor mijn examen. David weet precies wat hij moet doen om je op jouw gemak te laten voelen. Ik raad hem zeker aan!

Goed en geduldig

Raad Remco Root zeker aan. Hij heeft me veel meer geleerd dan ik bij mijn vorige rijschool heb geleerd. Een erg fijne instructeur, die erg geduldig is en je zoveel je op je gemak probeert te stellen. Was elke keer een stukje rijden maar zeker het waard. Heb nu eindelijk mijn rijbewijs.

• Instructeur: Remco Root
  • Waar kent u ons van? Anders

Fantastisch!

Ik heb bij verschillende rijscholen en instructeurs gereden en je bent bij David Hakimi (Rijschool Dam) op het juiste adres! David neemt o.a. al de tijd waardoor jij je ook op je gemak voelt bij hem en het belangrijkste, tijdens het lessen zelf.

• Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Michael is echt een top-instructeur!!

Ik kan Michael absoluut aanbevelen! Misschien klinkt het volgende wat ik ga zeggen als een cliché, maar zonder Michael zou ik 100% zeker niet in één keer mijn rijbewijs hebben gehaald! Voordat ik bij Michael terechtkwam, had ik al bij meerdere rijscholen lessen gevolgd en verkeerde dingen aangeleerd gekregen, wat resulteerde in extreem onrustig rijgedrag. Bovendien ben ik van nature al erg onrustig en had ik extra aandacht nodig tijdens de lessen. Weinig rij-instructeurs kunnen deze extra aandacht naar mijn mening bieden, maar bij Michael merkte ik meteen dat zijn manier van lesgeven veel beter bij mij paste en dat ik daardoor veel rustiger werd. In plaats van dat de instructeur tegen me schreeuwde, was Michael altijd kalm en bereid om de dingen zo vaak als nodig uit te leggen. Eerder vond ik rijlessen nooit leuk, maar voor het eerst genoot ik nu van het rijden en merkte ik al snel dat ik elke week vooruitgang boekte, wat me veel zelfvertrouwen gaf. Daarnaast is Michael erg sociaal en dat vond ik ook fijn. We zaten immers anderhalf uur lang samen in de auto, dus het was gezellig om met elkaar te praten en af en toe een grapje te maken. Aan de andere kant was Michael altijd scherp en had hij een geweldige topsportmentaliteit, waardoor ik snel vooruitging :D . Als ik mijn rijbewijs kan halen, kan iedereen dat, maar daar heb je wel een goede instructeur voor nodig, vooral als je op zoek bent naar iemand die meer naar jou als persoon kijkt of als je moeite hebt met autorijden. Michael, bedankt en ik wens je veel succes in de toekomst! Ik zal de lessen missen.

• Instructeur: Michael