Goed en duidelijk uitgelegd les gekregen.

Theorie duidelijk uitgelegd met voorbeelden en proefexamens gemaakt. Voor de praktijk ook duidelijk uitgelegd en goede en vriendelijke instructeurs. In het begin werd er wel af en toe gewisseld van rijinstructeur.

Super vriendelijk!

Echt super goeie communicatie daar!

Goede en fijne instructeurs

Altijd met veel plezier gelest en goede begeleiding gehad

Ik heb heel prettig gereden bij Speelziek!

Ik heb echt elke les met plezier in de auto gezeten en wanneer het iets minder ging werd ik altijd opgebeurd door mijn instructeur. De leraren stellen je echt op je gemak en hebben het beste met je voor! Inhoudelijk hebben de instructeurs ook goede tips om toe te passen tijdens de lessen/het examen. Het was altijd leuk om te rijden en ik kan mezelf nu alleen nog maar beter maken! Ik ga met veel vertrouwen de weg op :)

Goede motor opleiding!

Op alle fronten goed begeleid bij het behalen van mijn motor rijbewijs.

Goede en duidelijk aanwijzingen van mijn instructeur

De dagopleiding voor het BE rijbewijs gedaan bij Speelziek. Zowel de theorie als het praktijkdeel werden duidelijk uitgelegd. Sowieso leerzaam om ca 25 jaar na het behalen van mijn B-rijbewijs weer naast een instructeur te zitten.

Altijd erg fijn les gehad

niet best

jammer van de eerste 10 lessen zou nog geld terug krijgen maar nooit meer van gehoord

Dik tevreden

Ik ben zeer positief over de manier van lesgeven en begeleiding. Theorie was duidelijk. Er was altijd de gelegenheid voor vragen. Bij intest duidelijke uitleg waarom ik dat aantal uren nodig had. En goede tips aangereikt met betrekking tot achteruit rijden. En bij praktijk kreeg je de ruimte voor fouten. Goede uitleg en ook waarom iets is. En gerust stellende voorbereiding op het examen. En je had het gevoel dat ze alle tijd hadden. Kortom zeer tevreden.

Zeer tevreden hoe de dag verlopen is

Super rijschool

Goeie leuke rijschool waar je goed behandeld word door de receptie en leuke rijinstructeurs hebt

Gezellig en toch veel geleerd.

De dag cursus was erg gezellig en leuk. Ik heb veel van aad mogen leren onder leuke en leerzame omstandigheden.

super

Prima rijschool iedereen aan te bevelen.

ik ben goed begeleid

Ik ben goed begeleid als zowel praktijk als theorie. Heb me altijd fijn en begrepen gevoelt. Ze hebben me veel geleerd.

Super rijschool

Goede instructeurs, vriendelijk personeel en ze nemen de tijd voor je.

Super goede begeleiding tijdens de lessen.

Je word goed klaargestoomd voor het exemen door een goede instructeur!

Doeltreffend en zeer bekwaam

Fijne rijschool met bekwame instructeurs. Prettig en doeltreffend, maar ook gezellig. In 1x geslaagd voor het rijden met de aanhanger. Bedankt!

Super goed

Ik op een zeer goede manier uitleg en kritiek gekregen tijdens mij rijlessen voor mijn motor. Berry bedankt

Goed geregeld allemaal

Spullen goed voor mekaar

het was een geslaagde cursus

Ik heb veel geleerd van de curcus en ben hierdoor in een keer geslaagd !

Complimenten aan berrie

Er word de tijd voor je genomen die jij nodig hebt. Ze zijn heel vriendelijk met prima materiaal. Niks dan lof. Top bedrijf van kantoor tot de instructeurs

Erg vriendelijk en geduldig

Erg vriendelijk en geduldig

Een goede rijschool met de tijd om het je goed uit te leggen.

Het was een goede rijschool waar ik goede uitleg kreeg. We namen de tijd om me fouten eruit te halen.

Door de prima begeleiding was ik goed voorbereid voor het examen

De lessen waren goed en gericht op de leerpunten en het weer afleren van de aangeleerde verkeerde zaken. De lessen waren ook gezellig. Klein verbeterpunt is de communicatie en afstemming vooraf rond het het lespakket.

Goeie rijschool

Alles tot in de puntjes geregeld fijne instructeurs En goeie service