Super!!!!

Tracktor en Auto bij jullie gedaan. Op naar de aanhanger.

Goede begeleiding

Toen ik aangaf dat ik van instructeur wilde wisselen, werd dat direct voor mij geregeld. Ze zitten goed achter de planning aan en geven je altijd een herinnering voor je rijlessen, iets wat voor mij heel fijn was. Vriendelijke klantenservice en goede instructeurs.

Leuke en leerzame lessen

Erg leuke lessen! Je leert veel dingen. Af en toe vond ik de planning wat minder maar uiteindelijk kwam alles weer goed.

Professionele en prettige ervaring

Aanvankelijk verschillende instructeurs gehad wat niet altijd prettig was met lessen. Uiteindelijk een goede instructeur vast gehad. Duidelijke, ontspannen en eerlijke manier van les geven.

Ontvangst was hartelijk, de instructeur was erg goed en de uitslag natuurlijk ook van het examen. Ik heb een enorm leuke dag gehad.

Goede rijschool!

Profi!

Zeer professionele rijschool met een ruim scala aan mogelijkheden. Zeer kundige instructeurs!

Heel fijne motor lessen gehad.

Het lessen was heel fijn. Rustige en kundige instructeur met gevoel voor humor.

Was fantastisch!

Heb veel geleerd zowel praktijk als theorie! Wil Arjan super bedanken voor de fijne en gezellige lessen! Ook telefonisch was het altijd super goed geregeld! Bedankt!

Ik vond het kort maar krachtig

In korte tijd veel geleerd met een uitstekende instructeur die rustig blijft en de juiste dingen zegt, fijne ervaring.

Duidelijke en rustige dagopleiding

Tijdens de BE dagopleiding heb ik een rustige en duidelijke instructeur gehad. Daarnaast vertelde hij me praktijkvoorbeelden waarmee je te maken kunt krijgen of waarop iemand kan zakken. Fijn om te weten zodat je dit tips en tricks mee kunt nemen tijdens het examen.

Gezellige lessen gevolgd en altijd leerzaam

Super fijne en goede opleidingsdag gehad, was top!

Het was een zeer leuke dag, in de ochtend veel geleerd. Rustig en duidelijke instructies gekregen van René Wieleman. Mooie positieve insteek! Was klaar daarna voor mijn examen en geslaagd!

Een aanrader!

Speelziek was een erg fijne rijschool. Als ik nog een keertje zou moeten lessen, zou ik weer Speelziek kiezen. Het contact met kantoor verliep altijd soepel, tijdens rijles was mijn rijinstructrice ook altijd op de hoogte als er wat werd besproken over de telefoon. Tijdens de lessen ook volle aandacht voor de leerling, niet dat er constant gebeld werd of dat ze op haar telefoon/tablet zat. Ik heb prettige rijlessen ervaren en raad Speelziek zeker aan!

super les gehad op mooi materiaal en een fijne rij instructeur

super en een goede planning!!

zeer goede rij school

ad is een goede ad is een goede rijinstructeur geeft heel goed les legt alles goed uit en andere is ook zeker een goede rijinstructeur 2 goed mensen die er door heen helpen laten ook alles zien en ze stellen je gerust mijn grote complimenten aan deze 2 mensen ze kijken hoe je bent met het rijden ze zeggen zo als het is ik heb hele goede ervaring met deze 2 mensen en ja eerlijk is eerlijk ik heb zeker veel van ad geleerd hij heeft me er ook door heen geholpen een man die recht door zee is en zegt hoe het is. en ook naar andere hele grote complimenten

Hele leuke en gezellige lessen!

De lessen waren erg leuk en gezellig maar naast de gezelligheid waren ze ook heel leerzaam! Ik heb veel geleerd en ben blij dat ik heb gekozen voor deze rijschool!

Geweldig.

Ik vond de hele opleiding een leuke, ontspannen en leerzame ervaring. Er wordt goed gekeken naar wat je punten van aandacht zijn. Veel geleerd, maar ook veel gelachen

Super goed geregeld

De instructeur (berry) gaf heel erg goed les voor de rest was alles bij speelziek ook goed geregeld, gewoon5 sterren waard dus.

Geweldig en leerzaam

Rene is een aardige rustige en duidelijke rijinstructeur.

de theorie en praktijk was goed geregelg

Het was een goede ervaring.alles kon in goed overleg..

Top les

Goede uitleg en alles gedaan wat er in de examen voor komt

Geweldig!!!

Opleiding op maat, goede contacten.

Fijne rijschool met net dat ietsje meer

Ik heb mijn karrijbewijs gehaald bij rijschool jaap speelziek in een dagopleiding Mijn rij instructeur was rene! Super kerel. Zeker aan te bevelen. Aardig en duidelijk.

Wisselend

Het eerste deel liep lang niet soepel maar later toen de juiste instructeur ingezet werd liep het super!!