Hele goede rijschool

Ik werd vriendelijk ontvangen en voelde me gelijk op mijn gemak. Een hele fijne en vriendelijke instructeur

Goed en duidelijk

Goede rijschool met goede rijinstructeurs, neemt de tijd en legt goed uit. Een aanrader!

Aardige mensen, goede instructeur, gezellig en lekkere koffie

Professionele, persoonlijke behandeling

Vanaf moment één heb ik een goed gevoel gehad bij de rijinstructeur. Hij heeft zijn rijlessen goed aan mijn niveau aangepast. Zo heb ik relatief snel en dus ook goedkoop mijn rijbewijs gehaald. Ik geloof dat ik mijn rijbewijs snel heb kunnen halen (heb maar een paar lessen gehad) door de goede instructies van de instructeur. Mocht Speelziek niet de goedkoopste keuze zijn op uurbasis, ze zijn het zeker wel in prijs- kwaliteit.

Fijne rijschool met goede instructeurs!

Mijn lessen heb ik gevolgd bij Maloes, dit waren altijd leerzame en gezellige lessen. Ik was hierdoor erg gemotiveerd om mijn rijbewijs te halen!

Goede opleiding

Goede opleiding en je leert snel door vet vaak te doen. Keline tip: wel alle oefeningen doen. Ik kreeg bij een examen een opdracht wat ik nooit gedaan had met de vrachtauto.

Goede ervaring

Prettige begeleiding en een goed mailcontact

Goeie instructeurs die jou goed begeleiden tijdens de lessen.

Erg goede en aardige medewerkers

Alles was duidelijk en helder uitgelegd voor het examen.

Vriendelijk personeel geeft goede lessen

Super service

Zeer goed bevallen!

De tijd dat is aan het lessen was was zeer nuttig

Vriendelijke mensen en goede begeleiding!

Ik heb weinig aan te merken op alles, vriendelijke mensen en goede begeleiding, uitleg enz. Nogmaals bedankt.

Goed geregeld

Alles goed duidelijk rn snel geregeld

Plezierig lessen met een man die lol heeft in zijn vak.

Naar mijn ervaring is Jaap speelziek erg goed in zijn klantenservice en contact. Genoten van mijn rijlessen met een coach die naast het serieus, goed en duidelijk uitleggen, ook altijd in is voor een geintje. Ik heb me top vermaakt bij Speelziek

Geven goed les

Nemen rustig de tijd om Je lekker telaten rijden

Goed verlopen

Volgende keer weer

Met een maand mijn rijbewijs op zak!

Na een klein maandje hebben gelest heb ik mijn rijbewijs gehaald! Superfijne, leuke, leerzame en vooral gezellige lessen heb ik gehad. In een korte tijd heb ik heel veel kunnen leren en daar ben ik jullie heel dankbaar voor! Groetjes, Rebecca

Erg prettige instructeur

Rustige en vriendelijke instructeur. Ik was angstig om te rijden, maar Arjan Houtman gaf op een prettige manier feedback. Probeerde mee te denken in mijn leerproces en liet me goed reflecteren. Nu enorm blij dat ik heb mogen slagen.

Een prima ervaring!

Theorie lessen goed geregeld, daarbij ook via internet veel opgestoken. Praktijklessen gegeven door Maloes, wat door mij als prettig en deugdelijk ervaren werd. Ben nu geslaagd, bedankt lui!

Fijn en goed les gehad

Hele fijne en leerzame tijd met Arjan Houtman gehad. Zowel met de theorie als de praktijk heeft hij mij enorm geholpen en heb ik uiteindelijk toch mijn rijbewijs gehaald.

Fijne rijschool met goede instructeurs!

Jaap Speelziek Rijopleidingen is een fijne rijschool. Ze nemen de tijd, leggen situaties uit en leren je te letten op alle facetten van het verkeer. Ik heb binnen 10 weken mijn rijbewijs gehaald, dankzij de fijne rijinstructeurs en informatie die je van deze rijschool krijgt.

Goede rijschool met aardige medewerkers

Goede ervaring

Honderd punten!

Super verlopen 👌

Leuke en leerzame opleiding

Ik heb me motorrijbewijs gehaald bij speelziek. Enorm goed en professioneel geholpen en in een keer geslaagd.

Super fijne rijlessen met veel gezelligheid!!