Goed, duidelijk en leuk.

Ik vond de lessen leuk. Mijn instructeur was een duidelijke en amusant persoon. Ik zou deze rijschool zekers aanbevelen.

Slechte planning

Slecht contact over de planning

Goeie rijschool

Het is een hele fijne rijschool , heeft ook ervaring met faalganst en een hele goeie begleiding bij faalangst en hele fijne rijschool leert op een leuke manier van rijden en ook in theorie een fijne en leuke leerzamen lessen.

Aandacht voor de leerlingen

Er wordt gekeken welke rijles en begeleiding bij je past! Enorm met mij meegedacht, top!

Gezellige en zeer leerzame rijlessen!

Ik heb de lessen als zeer leerzaam beschouwd en het erg naar mijn zin gehad, mede dankzij mijn rijinstructeur.

Dank aan Arnold in 5 uur praktijk les 6 nov me c1 rijbewijs gehaald Vrgr Cees van Suylekom

Super leuke instructeurs

Echt een aanrader

Top rijschool en instructeur

Hele rustige uitleg van een vriendelijke instructeur. Tijdens rijlessen kunnen lachen en veel complimenten gekregen, wanneer dingen minder goed gingen altijd eerst zelf reflecteren, erg fijn. Organisatorisch werd alles prima geregeld. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

goed bedrijf!

Aan arnold beumer heeft iedereen een fijne en ervaren man! duidelijk en eerlijk examinator was wel een aparte ervaring/ hoe die man het examen afnam kan qua sfeer in cabine zeker anders. Uiteindelijk waar het om gaat is het rijbewijs en dat is gelukt na goede scholing Arnold ook 5 sterren! bedankt firma Speelziek

Super fijne en deskundige mensen

Van receptie tot instructeur enorm betrokken mensen, ik was in 1x geslaagd!

Een top rijschool!

Jan en berry zijn beide top rijinstructeurs, veel van hun twee geleerd. Ze leggen alles duidelijk uit. En nemen de punten door wat je lastig vindt en helpen met het verbeteren ervan. Jaap spielziek is een aanrader!

Goede instructies en altijd gezellig

Zie hierboven

Super fijne tijd gehad bij Rijschool Speelziek!

Het Speelziek-Team staan altijd voor je klaar om je op alle mogelijke manieren te ondersteunen in je proces. Super! Kijk erg positief op deze tijd terug. Een echte aanrader voor iedereen die zijn of haar rijbewijs wilt halen op een goede en vlotte manier.

Fijne Rijschool!!

Mijn rij-instructeur was John Wenneker, hij had een hele fijne manier van lesgeven. Hij heeft mij goed geleerd hoe ik met een auto overweg moest en het was daarnaast altijd gezellig. Rijles was voor mij altijd een pretje! Speelziek zelf was ook altijd duidelijk en liet altijd op tijd weten als er iets was veranderd in de planning! Bedankt voor alles!

Uitstekend!

Ik heb Henk Arentsen als rij-instructeur gehad. De lessen waren niet alleen gezellig, maar ook heel leerzaam! Zelfs als het even niet goed ging, werd ik gerustgesteld, waardoor ik de volgende les er weer met volle moed tegenaan kon gaan. Al met al, kan ik Jaap Speelziek aan iedereen aanbevelen!

leuk en meedenkend bedrijf

ik heb altijd plezier gehad tijdens het rijden ook als er iets tussen was gekomen dat een les niet door kan gaan wordt het netjes opgelost kort om een heel goed en professioneel opleidings bedrijf een echte aanrader om je rijbewijs bij te halen

Tevreden

Kon niet beter !!!

In 1 dag het scooterrijbewijs gehaald. De gemoedelijke sfeer, goede uitleg en rijles heeft onze dochter als zeer prettig ervaren. Alles was dus tot volle tevredenheid. Wellicht tot over een paar jaar voor het volgende rijbewijs !

Aangename en leerzame ervaring.

Alleen de planning is af en toe zeer veranderlijk.

Erg goed leuk en prima

prima!

Les gehad van Jhon altijd gezelligen rijlessen, af en toe streng maar gepast waardoor je scherp werd gehouden.

Zeer bekwaam en vakkundig!

Voor een omscholingstraject voor vrachtwagenchauffeur bij Speelziek terecht gekomen. Hun theorielessen zijn zeer leerzaam en helpen enorm bij het maken van de CBR examens! Alles in 1 keer gehaald en dat is mede tot stand gekomen door hun leer- en lesmethode!

Hele goede rijschool

Ik werd vriendelijk ontvangen en voelde me gelijk op mijn gemak. Een hele fijne en vriendelijke instructeur

Goed en duidelijk

Goede rijschool met goede rijinstructeurs, neemt de tijd en legt goed uit. Een aanrader!

Aardige mensen, goede instructeur, gezellig en lekkere koffie