klantvriendelijk, erg tevreden.

Ik heb bij Speelziek zowel mijn tractor als mijn auto rijbewijs gehaald.Ik ben erg tevreden over hoe alles is verlopen, vriendelijk personeel.Fijne en goed opgeleide rij-instructeurs. Rij- instructeurs gaven mij zelfvertrouwen, waardoor ik met een zeker gevoel kon afrijden. Bedankt hiervoor! Groet Robin

zeer prettig ervaren

Zal het gaan missen. Vooral als ze in de wagen zitten en denken waar zal ik hem nu een uitdaging geven

zeer goed

Goede ervaring,met de uitleg

Goed en sociaal

Goed duidelijk waar je aan toe bent ruim de tijd voor je

Rustgevende en duidelijke uitleg

Mijn ervaring was heel fijn het was duidelijk en rustgevend ondangst de examen stress

Goede duidelijke en volledige instructie

Goede en duidelijke instructie en en goed eb veel doorzeuren over het kijken in despiegels, e.e.a wat zeker welnodig was.

Geduldheid,Openhied en motiverend

Ze geven je de kans om van je fouten te leren en te verbeteren en je voelt de geduldigheid en begrip voor je.Om te weten op welke manier zie je kunnen helpen.

Professionele en leuke verkeersschool

L

Aard bedankt voor de gezellige dag, je hebt het op leuke gezellige manier gebracht! Top gedaan.

Prima rijschool!

Goede rijschool, examen gerichte training

Netjes, duidelijk, goed verzorgt gewoon top!

Fijne instructeur

Een leuke dag

In één dag opleiding BE gedaan. Vooral dankzij de perfecte begeleiding van Aad heb ik het gehaald! Hij heeft mij erg echt doorheen gesleept. Dank!!

Duidelijke uitleg en goede correcties

Als er iets anders moest van René dan ging die daar ook goed op door. En de verdere uitleg en lessen waren leuk en gezellig

Echt leren rijden

In plaats van te leren hoe je de mensen bij het cbr blijmaakt , leer je hier echt motor rijden.

Alles wordt rustig en goed uitgelegd

vrij sterk

vlot brommertje onder mij! hij kon 55 dus dat is heel leuk berry is een aardige persoon ik voelde me ook wel fijn en ik ben geslaagd ik beveel dit bedrijf aan groet van Robin vd S ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Bijzonder positief!

Gisteren geslaagd voor het WRM C Certificaat. Vooral dankzij de enthousiaste (vrolijke) en deskundige praktijkleider van Joël en Jaap. Extra dank voor Monique als leerling. Enorm bedankt!

Super goede begeleiding

Wat een aardige mensen werken hier. Tijdens mijn les werd ik heel goed begeleid. De examinator was heel aardig en goed. Ik was door deze ervaring ook niet erg nerveus om af te rijden. Ik kan iedereen Speelziek aanbevelen. June

Super geholpen!

Ik heb ongeveer een jaar lessen gehad, iedere les goed geholpen en tips gekregen. Rij nu een stuk zelfverzekerder dan 3 maanden terug! Super fijne lestijd gehad met een fijne instructeur!

Vakkundig en persoonlijk

Ik heb de eer gehad om mijn lessen te mogen volgen bij Berry. Vanaf dag 1 was er een klik met passende adviezen, zodat ik mijn vaardigheden verder kon ontwikkelen. Berry heeft duidelijk plezier in zijn werk en er is ook ruimte voor een persoonlijke noot. Enthousiasmerend.

Rommelig in organisatie & fijne instructeur

Van begin af aan aangegeven dat ik ADHD had & een harde deadline om mn examen te halen ivm opleiding. Dit is niet genoteerd of überhaupt iets mee gedaan, moest er last minute op terug komen na verschillende instructeurs gehad te hebben. Ik heb erg veel gedoe met inplannen van lessen ivm onderbezetting/zieke/weinig ruimte ervaren, dit zorgde voor soms weken ruimte tussen elke les. Hierdoor heb ik niet het maximale eruit kunnen halen, gezakt & het heeft me erg veel geld gekost. Organisatie & communicatie kon beter! Verder heb ik vanuit mn instructeurs waar het wel mee ging, hele goede begeleiding gehad en hebben mij erg goed les kunnen geven. Hierdoor ben ik na een jaar en veel uren toch geslaagd met een goed gevoel! Fijne instructeurs, daar valt of staat t mee. Gemengde gevoelens over deze rijschool.

Prima ervaring

Ervaring is prima met Speelziek. Ben er geweest om te informeren naar de prijzen voor een BE rijbewijs. Er werd mij gezegd dat standaard is dat er een intest gedaan zou worden. Op basis van dat werd er bepaald 4 of 6 uur dagopleiding. Vervolgens een intest gedaan waar mij door speelziek niet vermeld was dat er onkosten hiervoor in rekening gebracht zouden worden. Dit had naar mijn idee eerder gedaan moeten worden met het eerste gesprek. Het kwam nu als een vervelend verrassing waardoor de totale onkosten op 715 euro uit kwamen. Mijn conclusie, wees transparant en probeer niet het geen te verkopen voor 599 euro wat in combi met een intest niet mogelijk is. De instructeurs waren beide prima, geen op en aanmerkingen hierover.

Zeer prettige ervaring

In 1 woord, geweldige ervaring

Super goede lessen gehad van een top instructuur, Bedankt Berry van Essen!

Ik kwam zonder ervaring binnen en binnen 4 uur had ik alles geleerd en het in 1x gehaald. Berry is een goede instructuur! Bedankt