Prachtig

Ik vond het een goede en leerzame dag. Met dank van de goede tips en aanwijzingen van de instructeur de dag met goed 0succes afgerond.

Fijne lessen gehad

Al jaren niet achteruit kunnen rijden, maar nu toch geslaagd voor het BE examen!

Duidelijk en op een rustige manier uitgelegd

Top dag

Ik was behoorlijk zenuwachtig maar henk was top

Erg leerzame en leuke dag

Uitstekende ervaring en goede rij instructeur

Prettig en vakkundig

Zeer vakkundige rij-instructeur die weet wat hij doet en tijd neemt om het je te leren. Gewoon zoals het hoort.

Gewoon geweldig

Persoonlijke aandacht, geweldige instructeur(s)

Echte Achterhoekse topkwaliteit

Veel dank pensionado Henk voor de zeer plezierige les!

Fantastische rijschool!!

Wat een mooi traject heb ik afgelegd bij Jaap Speelziek in Ede. Eerst de theorie bij Wim: Wim is één grote brok met ervaring in alles wat je maar kunt bedenken. Hij geeft de lessen leuk en zeker niet saai, lunch inbegrepen (en die lunch is niet mis) heel veel geleerd van Wim. Dankjewel Wim Praktijk met Harm Florijn en Bianca Lievers gedaan. Wat een Toppers zeg. Harm en Bianca hebben beide veel ervaring als chauffeur. Niks is teveel. Ze zijn beide rustig, en ook al doe je het 100 keer verkeerd, ze blijven beide rustig, om elke omstandigheid, en aangeven hoe het wel moet. Beiden zijn ze precies en streng. Het is niet snel goed maar zo leer je het beste. Bianca en Harm: enorm bedankt voor jullie fantastische lessen! Jullie hebben me er echt doorheen gesleept. Kortom: een hele goede rijschool (heb alles in één keer gehaald) en alles goed geregeld van het begin tot het eind. Op naar E achter C en vanzelfsprekend bij Speelziek in Ede.

Goede instructeur en duidelijke communicatie

Een leuke rijles

Veel geleerd in een dag hoe je met een aanhanger moet omgaan

Een fijne rijinstructeur en school

Super goed

Hele fijne en relaxte sfeer kunnen leren rijden

Een prettige en deskundige rijschool

Bij Speelziek mijn motor rijbewijs gehaald. Je voelt je er op je gemak, iedereen is vriendelijk. Eric geeft op een hele fijne manier les. Doet een stapje terug waar nodig maar pakt door als je grenzen moet verleggen. Vertelt veel over allerlei verkeerssituaties. Contact met Speelziek is ook prettig. En de Facturatie gaat heel handig via een IDeal link in de mail.

Aanrader voor anderen

Geslaagd