Heel veel geleerd, vermoeiend ook.

Henk Arendsen heeft mij op een prettige en functionele manier geleerd achteruit te rijden met mijn caravan, een bocht achteruit te maken, zowel links als rechts, de plaats in het verkeer, aandokken. Zowel in theorie uitleg gegeven als in de praktijk goede aanwijzingen gegeven. Begrippen die ik onthoud verteld b.v. naar het probleem toedragen. Compliment voor deze instructeur.

Professioneel en keurige opleiding

Henk is a competent and great instructeur. Thank YouTube.

Helemaal top

Duidelijke uitleg, en mooi in keer gehaald. Het was een erg leuke dag en veel geleerd. Bedankt,

Goed, leerzaam en prettige samenwerking met instructeur

Zie hierboven

Super toko aanhanger en trekker gedaan

Iedereeen aan te bevelen

Ik heb een fantastische tijd gehad in de auto!

Ik heb les gehad van Berni. Sinds het begin had ik gelijk een goede klik. Alles was heel flexibel ik kon gewoon altijd een appje sturen en er was altijd ruimte voor verandering. Alles wordt optijd voor je geregeld daardoor had ik ook super snel mijn rijbewijs binnen. Heel blij mee! Wel jammer dat ik niet meer met Berni kan lullen in de auto maar goed dat is niet anders. Maar echt een top tijd gehad en heel tevreden over alles. Over de gezelligheid maar ook de manier van les en de duidelijke manier van uitleggen! Ik heb in een mum van tijd leren rijden en wil Berni daar super erg voor bedanken!

Prima geregeld en een duidelijke uitleg gehad

Goede en makkelijke uitleg

Goede ervaring, de instructeur legt het goed en rustig uit. En ben je zelf niet te vrede, dan kan je eventueel zelf aangeven of je bepaalde verrichtingen nog wilt oefenen. Een prima dag verder gehad!

Goede instructeur, duidelijke lessen, heel flexibel en denken mee.

Ik vond de kwaliteit van de lessen goed, de instructeur gaf duidelijke uitleg, en draaide er niet om heen. Hij zei wat ik fout deed en legde duidelijk uit wat ik anders moest doen. Ook werd ik goed geadviseerd over welk rijbewijs te gaan halen. Ik wou mijn A2 rijbewijs halen maar omdat ik al snel 21 zou worden hebben ze mij geadviseerd om te wachten en voor A code 80 tegaan omdat dit mij een hoop geld scheelt. De planning die ze voor mij bedacht hadden was perfect, ze hadden precies genoeg les uren in gepland. En met het plannen van de les datums was erg flexibel de lessen konden ingepland worden op tijden dat mij dat het beste uit kwam. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van Speelziek en zou ze daarom zeker aanraden.

Rustig rijinstructeur

Rustig rijden rustige instructeur

Heerlijke dag

Heel fijn gereden, goede en duidelijke uitleg! Henk bedankt

Fijne en goede rijschool

Omdat mijn camper van zichzelf al tegen de 3200 kg. weegt besloot ik om te proberen mijn C1 rijbewijs te halen. Dan hoef je onderweg geen angst te hebben voor overbelading en/of politiecontroles. In mijn woonomgeving kon ik niet op korte termijn terecht voor een 1 daags cursus met examen, via internet kwam ik bij Jaap Speelziek uit. Op vrijdag de 31e maart om 07.00 uur maakte ik kennis met mijn instructeur voor die dag, Joël Speelziek, een rustige en duidelijke persoonlijkheid. Hij heeft mij die dag een aantal zaken geleerd maar ook afgeleerd. Met name het te veel en te vroeg willen schakelen leerde hij mij af. Eén van de dingen die hij mij leerde was "rustig doen", relaxt rijden. En dat heeft hij goed gdaan want aan het einde van de dag slaagde ik voor mijn C1, Joël bedankt!!

Super top

Super fijne rijinstructeur legt het rustig uit en neemt de tijd voor je om het duidelijk uit te leggen

Top ervaring motorrijbewijs!

Via via ben ik bij Jaap Speelziek terrecht gekomen. Zij gaven aan dat het een fijne rijschool is. Hier kan ik me inmiddels bij aansluiten. Mijn ervaring: Eerste rijles, best spannend. Eric mijn rijinstructeur legde me kort wat dingen uit over wat me te wachten stond en wilde mij leren kennen zodat hij mij op z'n best mogelijk alles kon leren. Eric is een toegankelijke, vriendelijke maar ook een duidelijke instructeur. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. De rijlessen waren soms heel koud, het voordeel hiervan was volgens Eric: In de winter lessen en examens doen en in de lente/zomer lekker genieten van je rijbewijs. Zo gezegd zo gedaan, alles in 1x gehaald. Dit mede omdat Eric zo goed mogelijk heeft geprobeerd in te schatten/ mee te denken hoeveel lessen je nodig hebt. Ik ben woonzaam in Dinxperlo, maar de afstand naar Varsseveld is goed te doen voor de lessen, prima locatie! Met de planning denken ze ook met je mee, mijn vrije dag is op maandag en Eric was bereid om hier zijn planning op aan te passen, of terwijl zijn vrije maandag op te offeren! Echt top! Eric (Jaap Speelziek) bedankt voor de mooie en leerzame lessen! Dus mocht je nog twijfelen over je motorrijbewijs, bij Jaap Speelziek moet je zijn.

Fijne Rijschool

Prettige ervaring met de rijschool. Ivm met mijn werk kon ik alleen maar het weekend lessen dat was totaal geen probleem. Dus de planning erg goed. Lessen die gegeven werden waren duidelijk en leerzaam. Persoonlijk vond ik het erg fijn dat de Eric ( instructeur) zelf op de motor mee rijd bij uitleggen wordt het voor gedaan waar nodig. Mijn ervaring met speelziek is uitstekend. Team speelziek en Eric bedankt voor het lessen en de gezelligheid

Fijne ervaringen en duidelijke instructies

Fijne instructeur en een hele duidelijke uitleg.

Prettige rijlessen,aanrader

Prima, gehaald

Vertrouwd met kwaliteit

Vanaf binnenkomst al een geruststellend gevoel, rustige en geduldige rijcouch. En geslaagd natuurlijk. Ps. Mooi busje

Gezellige rijlessen

Ik heb een hele goeie ervaring met de lessen van Mathew. Duidelijke uitleg met humor en positiviteit. Daardoor voelde het voor mij als rustgevende en gezellige lessen waar ik veel van heb geleerd!

Duidelijk en leerzaam

Instructeur is duidelijk in zijn uitleg. Goede communicatie en weet waar hij over praat. Aanhanger halen doe je bij speelziek :)

Geweldige service

Henk heeft me door de dag heengeloodst, met humor en gastvrijheid. Gewoon top

Goede rijschool

Fijne rijschool, die ook flexibel waren. Fijne instructeur die het mij gelijk met het pakket heeft geleerd. Ook in een keer geslaagd dus helemaal top!

Prima begeleid door Henk: rustig, duidelijk en met een beetje humor!

Prachtig

Ik vond het een goede en leerzame dag. Met dank van de goede tips en aanwijzingen van de instructeur de dag met goed 0succes afgerond.

Frankeneng 104 6716AA Ede