Een hele fijne rijschool!

Ik heb de Rijlessen als heel fijn ervaren. Ik had een hele fijne rij instructeur, Berni. Hij was altijd gezellig en kon goed uitleggen. Hij was rustig en geduldig. Ik heb veel aan hem gehad! Echt een aanrader! Ik haalde mijn rijbewijs in 1 keer.

Een geweldige dag gehad met heldere uitleg gehad

Geslaagd

Gezellig, duidelijk en leerzaam, Goede uitleg.

Zeer vriendelijk en duidelijke uitleg

Na een aantal uur rijden waarbij veel oefenen en uitleg ter sprake kwam een aantal proef rondes en examen oefeningen gedaan, zeer leervol!

Spannend, maar erg goed geregeld!

Ondanks dat ikzelf gespannen was, werd ik goed op mijn gemak gesteld en mede door de instructeur heb ik dan toch mijn be gehaald

Fijn en perfect

De lessen waren ontzettend goed, duidelijk en met helder uitleg. Ik kreeg alle ruimte om het te snappen. Mijn instructeur heeft een engelengeduld ;)

Veel geleerd en gezellig

Het was een leerzame dag en mooi kunnen ouwehoeren

Ik heb een super goede ervaring met de rijschool.

Ik heb een hele geslaagde dag gehad met goede uitleg, tips en aandachtspunten. Hierdoor heb ik mijn examen in een keer gehehaald.

Top ervaring!

Ik heb in 1 dag mijn be rijbewijs gehaald en super veel geleerden veel tips gekregen ben blij het be rijbewijs gehaald te hebben Bedankt!

Fijne rijschool en goede instructeur

Heb zelf hier eerst theorie lessen gevolgd en dit heeft positief effect gehad op het behalen van mijn theorie-examen . Verder heb ik met mijn praktijk lessen ook goede ervaringen gehad. Berni, mijn instructeur was geduldig en kon goed uitleggen. Kortom een fijne rijschool die ik zeker aanraad!

Perfecte opleiding!

Goeie instructeur, duidelijke instructies en fijn in de omgang door rustig te reageren. Top!

Leren autorijden en schik hebben!

Het was een altijd lache om weer rijles te hebben van Bernie. Je leert het autorijden terwijl je schik hebt. Samen met Bernie kan het!!

Goede rijschool, en instructeur.

Goede rijschool met vriendelijk personeel.

Zeeer goede begeleiding door meneer Arendsen, top!

Zie boven.

Heel gezellig en heel leerzaam.

Heel gezellig en heel leerzaam en een hele fijne instructeur.

Karrijbewijs in 1x

Ging super.

Goeie rustige sfeer tijdens de les.

Fijne rustige instructeur die het goed kon uitleggen en mij ook op een goede manier mijn fouten leert verbeteren.

Top rijlessen gehad!

Top rijlessen van Berni! Hij gaf duidelijke uitleg en was geduldig als er iets niet goed ging. Fijne manier van lesgeven, flexibel met het inplannen van de lessen en een gezellige sfeer!

Was een leuke en leerzame dag

Heb veel geleerd, en ik ben geslaagd

Vandaag voor mijn aanhanger rijbewijs geslaagd.

Henk bedankt voor de prettige les. Ging mooi zo.

Geen afspraak mee te maken

Heb in januari gebeld voor een T-rijbewijs.Dit zou na een intake les in 2 ochtende les met aansluitend examen gebeuren.Op 19 mei was het zover de intake les deze was goed. Toen kwam de planning voor de vervolg lessen 21 uur en 6 weken later examen.Dit was niet de afspraak. Heb bedank voor deze rijschool.

Top, alles was duidelijk!

Ging goed, alles werd duidelijk gezegd.

Begeleider was top

Niks op aan te merken

Heel veel geleerd, vermoeiend ook.

Henk Arendsen heeft mij op een prettige en functionele manier geleerd achteruit te rijden met mijn caravan, een bocht achteruit te maken, zowel links als rechts, de plaats in het verkeer, aandokken. Zowel in theorie uitleg gegeven als in de praktijk goede aanwijzingen gegeven. Begrippen die ik onthoud verteld b.v. naar het probleem toedragen. Compliment voor deze instructeur.