Goede begeleiding

Vriendelijk ontvangen en goede instructies van deskundige instructeurs. Het was lekker ontspannend rijden.

Geweldige rijschool met een fijne instr.

Fijne omgang met de rij instr en zeer leerzaam. Ga met een fijn gevoel de les in.

Matig

Jullie als rijschool kunnen er niks aan doen, maar ik had totaal geen vertrouwen meer in Martin, jullie motor rijinstructeur. Hij heeft zich bij mij niet aan meerdere afspraken gehouden. En bij mijn laatste les ben ik helaas onderuit gegleden met de motor. Het gevoel was helemaal weg. Van jullie als nazorg heb ik netjes mijn geld terug gekregen. Hier kan ik niks over zeggen. Ik kan jullie nu wel eerlijk vertellen dat ik overgestapt ben naar Stellinga. Mijn vertrouwen in de motor heb ik weer terug en hoop volgend jaar zomer heerlijke km te kunnen gaan maken met mijn man op de motor.

Super rijschool!

Jan bedankt!

Prettig lessen door vaklui top!!

Met fijne ervaring mijn E achter C gehaald Jan bedankt! En ook de rest van team Hartemink hartelijke dank!!!

Prettige rijlessen gehad

Met dank aan de rijlessen van Jan, geslaagd voor mijn C rijbewijs. Ben super blij.

Zeer klantvriendelijk en professioneel!

In overleg is alles mogelijk. Lessen op het moment dat mij uitkomt en in korte tijd C en CE rijbewijs in 1 keer gehaald door super begeleiding van de instructeur.

Zeer persoonlijk en betrokken

de extra hulp en adviezen, zijn perfect. Goed inlevingsvermogen, betrokken en persoonlijk contact.

geen wettelijke onpartijdige klachtenafhandeling!

Hartemink beloofde de klacht netjes via de klachtencommissie in Eindhoven onpartijdig te laten beoordelen. Nooit meer wat gehoord.

Peter gaf rustig les en gaf mij gelijk het vertrouwen om te rijden. Het was voor mij de eerste keer dat ik in een vrachtwagen reed. Proefles gekregen voor mijn verjaardag. Peter is een gezellige man. Alsof ik hem al jaren ken. Leuke en variërende route gereden. Zeker voor herhaling vatbaar! Graag doorgeven aan Peter. En de hartelijke groeten van mij !

Prima proefles slechte informatie

Proefles gehad. Vooraf email contact gehad. Nooit gesproken over kosten bij deze proefles. Achteraf ineens gewoon volle les gefactureerd. Les zelf was prima erg leuk goede instructeur. Helaas was de informatie vooraf misleidend niet compleet.

goede bus en fijne chauffeur

optijd vertrokken en een snelle rit naar Mannheim

Top rijschool!

Rijbewijs C met code 95 en E achter C hier gehaald. Top instructeur Jan. Serieus als moet ,geintje als het kan! Mooi materiaal!

Super!!

Ik kom van een andere rijschool, Ivm verhuizing en mocht na 2 lessen al examen aanvragen. Alles verloopt heel soepeltjes, zoals contact tussen instructeur en mijzelf.

Goed les gehad

Ervaren mensen , uitstekend !

Geslaagd

Geslaagd in een keer

Zeer prettig!

Goede tips!

Mijn zorgen of ik t wel kan, zijn vrijwel weg!

Ik was best wel zenuwachtig, maar kreeg al snel vertrouwen dat ik t kan! Ik ben echt met een positieve ervaring weer naar huis gegaan. Fijn dat ik al zoveel zelf mocht doen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitstekend, goed materiaal, uitstekende instructeur. Tijd is tijd en een fijne sfeer om te lessen.

vriendelijk mensen voelt goed

prima ,mooie locatie duidelijke uitleg over de cursus

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Alert gereageerd. Ondanks de beperkte tijd kon ik toch nog aan mijn code 95 verplichting voldoen.

Kiefteweg 6 7151 HT Eibergen

545472 010