Aandacht en goede zorg voor de leerling

Oosterpoort is zeker een aanrader je krijgt een duidelijke uitleg men neemt de tijd voor je ik had Johan ten berge als instructeur veel mee gelachen maar hij is ook zeker streng maar rechtvaardig ik heb daar naast ook nog een paar lessen gehad van marco vorige week dinsdag ben ik geslaagd yeahhh Johan en Marco thanks heren

Beste Daniël, Wat goed om te horen, wij wensen je veel plezier met je rijbewijs!

Bedankt voor de goeie service alles was 100%verzorgt. Ook de docenten

Erg fijne en goede rijschool

Heb bij oosterpoort mijn C rijbewijs gehaald mijn CE rijbewijs gehaald en vandaag ben ik geslaagd voor mijn motor rijbewijs. Ik heb erg fijne en leerzame lessen gehad van zeer kundige instructeurs. Marcel Beishuizen en Corrinne erg bedankt voor de fijne lessen op de weg ik heb veel van jullie kunnen leren...

Beste Stephan, wat fijn dat het goed bevalt. Wij wensen je veel veilige kilometers toe!

Supergoed klaargestoomd voor veilig en verantwoord de weg op!

Het is natuurlijk een feit dat je hartstikke kwetsbaar bent als je op een motor de weg op gaat. Maar met de juiste les leer je hoe je dit zo goed mogelijk kan doen. Dit is wat Oosterpoort biedt. Verantwoord en veilig de weg op. Bedankt Gaby, Corinne, Arnold en in het bijzonder Marcel! Ik hoop jullie te zien op de weg!

Als je eenmaal bij de goede instructeur zit is het een fijne rijschool.

Ik heb ben veel geswitcht van rij-instructeuren en de planning was lastig maar toen ik eenmaal een fijne instructeur had ging alles vlotjes. Eigenlijk moet je standaard elke week een uur/2 uur lessen maar door de planning gaat dat bij deze rijschool lastig.

Niet prettig

Met praktijk oefenen was het helemaal niet op mij gericht ik reed voor het eerst op een scooter dus wist nog niks en bij de lessen ging het zo genaamd heel goed en bij het examen deed ik hetzelfde en was ineens van alles fout wat nooit gezegt is tegen mij.

een leerzame dag gehad

Mede dankzij de goede trucjes en tips en begeleiding heb ik me B.E Aanhanger rijbewijs in 1 keer behaald .

Bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier met je BE rijbewijs.

Oosterpoort kan zich met recht een opleidingscentrum noemen.

Opleidingscentrum omdat Marko 3 x 7 uur de gang erin houdt en prima kennis kan overbrengen. Verkeerseducatie vond ik minder interessant. Qua rijschool kan het wel wat aantrekkelijker worden gemaakt door het een beetje verbeteren van de kennisoverdracht tijdens het lessen. Een vrouwelijke instructrice lijkt mij een goede toevoeging.

Bedankt voor de tip Bart!

Goede online cursus

Snel, no nonsens

Duidelijke instructies, veel geduld bij praktische gedeeltes

Instructeur dacht mee met de cursisten en wist de nadruk te leggen op onderdelen die we in onze individuele loopbanen zouden tegen komen

Wat een super beoordeling, dankjewel Daan!

De AVB lessen worden gegeven op een fijn en geasfalteerd oefenterrein in Assen waar alle oefeningen standaard klaarstaan. Voor de AVD lessen heeft Oosterpoort de perfecte locatie naast het CBR waardoor je de verkeerssituaties rondom het CBR al goed kent. Bovendien zijn de instructeurs aardig en relaxed en geven goed uitleg.

Wat fijn om te horen Iris, veel plezier met je rijbewijs!

In 1 keer rijbewijs gehaald

Door Oosterpoort heb ik in 1 keer mijn theorie met een dagcursus gehaald en vandaag met dank aan Menko Schuitema ook in 1 keer mijn praktijk gehaald! Bij Oosterpoort draait het om jou te leren rijden en dat kunnen ze als de beste!

Bedankt voor de goede beoordeling Milano, veel plezier met je rijbewijs!

Goede lessen i.p.v. snel trucjes leren

Ik heb mijn rijlessen ervaren als duidelijk met voldoende sturing, waardoor ik in 1 keer mijn rijbewijs kon halen. Zeker aan te raden

Na AM (2011) en A2 (2017) heb ik in 2019 weer gekozen voor Rijschool Oosterpoort, om mijn A-rijbewijs te halen. Ik ben zeer tevreden over de Oosterpoort. De Oosterpoort is erg flexibel bij het inplannen van lessen. De lessen waren leerzaam en vooral ook erg leuk! Ik ben voor alle rijbewijzen in één keer geslaagd, met dank aan de Oosterpoort en in het bijzonder de goede lessen van Marcel! De Oosterpoort is absoluut een aanrader!

Bedankt voor je goede beoordeling, veel veilige kilometers gewenst.

Goed en duidelijk.

Goede uitleg

Leuke leerzame dag

Vrijheid om uiteenlopende vragen te stellen, uitgebreid antwoord. Leuke discussie en weer nieuwe dingen geleerd :-)

Goede uitleg en het eten was prima.

oke

Professioneel en goede samenwerking

Goede ervaring waarbij alles duidelijk uitgelegd en behandelt werd. Erg leuk gehad en niet alleen maar het serieuze, maar zeker de hele tijd professioneel.

Het heeft me heel erg geholpen

Ik vond het echt heel fijn en het heeft me zeker weten geholpen! Helaas niet gehaald maar het heeft zeker wat betekent

Goed geregeld

De dagcursus voor theorie was goed geregeld en goed te begrijpen alleen soms wat snel

Was goed

Zeer goede begeleiding

• Planning van de cursus / opleiding

leuke informatieve cursus geweest
  • Planning van de cursus / opleiding

Over Oosterpoort Opleidingen

Oosterpoort Opleidingen is een trots, Gronings bedrijf! We geven sinds 1964 autorijles, motorrijles, bromfietsrijles en we leiden beroepschauffeurs op tot vrachtwagenchauffeur, buschauffeur, taxi-chauffeur of ambulancechauffeur. Maar we doen meer! We verzorgen alle denkbare opleidingen op gebied van transport, logistiek en veiligheid zoals Heftruck, Gevaarlijke Stoffen, EHBO, BHV en VCA. Kom kennismaken met Oosterpoort!