Heb een hele prettige tijd gedag

Ondanks het wegvallen van mijn eerste instructeur, heb ik een top tijd gehad tijdens mijn lessen. Ik hierbij daarom mijn beide instructeurs heel erg bedanken voor hun geduld met mij want makelijk ging het helaas niet.

Heel veel geleerd

Ik heb hier heel veel geleerd.

Subliem

Gewoon , zoals ik het graag zou willen, een serieuze, vrolijke, en humoristische instructeur had ik.

Grote tevredenheid

Motorrijlessen op maat. Geen overhaaste beslissingen, maar precies zoals bij mij paste. Van niks begonnen tot in 1x slagen voor AVD. Iets langer erover gedaan vanwege mijn spanningsboog, dus in het begin veel lessen van 1 uur bij AVB, maar op de weg kon ik gewoon de 2 uren rijden. Persoonlijke benadering.

Dikke prima

Ondanks de Corona toestand netjes ontvangen.

Goed begeleid naar m'n rij examen en in 1 keer geslaagd

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt de lessen waren goed geregeld en goed begeleid met mijn faalangst. In 1 keer geslaagd.

Zeer goede begeleiding en gezellige instructeurs

Alles kundig en duidelijk

Klantgericht

Al mijn rijbewijzen en vaarbewijs bij Tilstra gehaald. Vakkundig, duidelijk, klantgericht en positieve club mensen.

Kleine voldoende.

Heb de indruk dat ik niet genoeg heb gereden om te slagen voor het be rijbewijs. Had al vroeg examen (en gezakt). Maar toch ruim een uur lunchpauze. GA binnenkort weer eens proberen maar zal dat waarschijnlijk bij een andere rijschool doen.

Zelf niet goed opgelet; perfecte coulance

Een cadeaubon besteld maar daarbij niet goed opgelet. Dit aangekaart waarna Verkeerschool Tilstra een perfecte oplossing bedacht waarbij ze alleen aan mijn belang dachten. Daar was ik erg blij mee. Complimenten voor de vriendelijkheid, de oplossing en de razendsnelle afwikkeling. Aanrader!

Zeer slecht

Niet communiceren, onbereikbaar, onjuiste info op de website. Erg slechte ervaringen mee.

Slechte communicatie

Na mijn proefles duurde het meer dan twee weken vóórdat er contact werd opgenomen. Verder zeer lastig om afspraken te maken over wanneer er gereden kon worden.

Hoi Rubin, Allereerst dankjewel voor je reactie. Wij vinden het jammer om te horen dat je de communicatie met ons zo slecht hebt ervaren. Wij doen er alles aan om dit in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Verkeersschool Tilstra

Kritisch maar nodig

Aardige instructeur en de rijschool was altijd goed te bereiken.

Positief

Goede rijschool!

Ik heb een goede ervaring gehad bij Tilstra. De instructeur was duidelijk en legde alles goed uit. Het waren erg leerzame lessen. De roostermakers waren ook top.

Super fijne lessen!

Ik heb mijn rijbewijs in 20 lessen gehaald, de begeleiding was super goed en ik had een hele fijne instructeur.

Prima rijschool

Persoonlijk en Professioneel

Fijne communicatie met zowel de medewerkers als met de rijinstructeur. Ze denken mee, zijn altijd vriendelijk, geduldig en zijn goed bereikbaar. De rijlessen zijn op maat, dus passend bij jou mogelijkheden. Aanrader!

Een geslaagde ervaring.

Een goeie autorijschool die de tijd neemt voor zijn of haar leerlingen.

Leuke rij-instructeur

Fijne gezellige rijlessen met veel duidelijkheid. Ook de planners zijn top, denken met je mee. Top!

Goede begeleiding

Er wordt goed rekening gehouden met mijn beperking. Ik voel mij daarom op mijn gemak tijdens de rijles

Uitstekend lespakket met top instructeur

Voor mijn CE rijbewijs mocht ik een aantal dagen met Bert op pad, een geweldige instructeur. Hele heldere en eerlijke instructies, blijft kritisch maar kan gerust meebewegen bij andere oplossingen. Verder is alles prima verlopen, de communicatie vooraf en het maken van afspraken plus het materieel is goed. Ik ben in een keer geslaagd en kan vol vertrouwen met 18.75 meter de weg op.

Slechtste rijschool ooit

Ik heb hier rijlessen gevolgd van 2018-2019. De rijleraar heeft me ontzettend onzeker gemaakt en in dezelfde week als mijn rijexamen wilde hij me zelfs uit de auto zetten omdat ik slecht reed. Ik raad dus ook NIEMAND deze rijschool aan. Hierna overgestapt naar Albert De Boer, zonder problemen in 1x bij hem geslaagd.

Orionweg 43 43 8938 AG Leeuwarden