De leukste mensen werken hier

Ze waren aardig en kunnen je veel bij brengen

Betrokken en je bent geen nummer

Zie hiervoor

Zeer ervaren, rustige en met wat humor instruteurs.

Ik heb tijdens de coronaperiode motorrijlessen gehad bij Tilstra. Dit is mij zeer goed bevallen. Ik zou het iedereen aanraden hier te gaan lessen. De instructeurs zijn zeer ervaren, rustig en met een dosis humor krijg je les. Op eigen terrein kan je rustig wennen aan de motor en je AVB halen. Daarna op de weg ook erg fijn les gehad. Kortom voor een ieder een aanrader.

Mijn keuze voor deze rijschool was de beste keuze die ik kon maken

Na vier verschillende rijscholen en meer dan 20 lessen met bibberende knieën weer in een lesauto gestapt en dankzij de ontzettend lieve instructeur Arjan met engelengeduld, heb ik toch snel mijn rijbewijs kunnen bemachtigen. Hij geeft op een hele heldere manier les waardoor auto rijden opeens niet meer zo ingewikkeld lijkt. Hij heeft veel geduld en hij legt alles super goed uit.

Positieve benadering

Administratief kan het beter, qua rijopleiding prima, niks op aan te merken.

Goeie instructeur die duidelijk uitleg gaf

Bij mijn dagcursus voor e achter b ben ik in 1 keer geslaagt.

Vriendelijk en duidelijk

Prettige bromfiets dagopleiding ervaren.

Was gewoon leuk en ook geslaagd.

Zeer goed.

Leuke en leerzame motor rijlessen gehad met Danny. Met professionele en duidelijke adviezen mijn rijbewijs gehaald!

Ondanks de drukte toch mee denken en ruimte gevonden om tijdig het C1 rijbewijs te halen. Daarnaast was de instructeur ontzettend vriendelijk en kundig. Hij heeft mij goed voorbereid op het examen waardoor ik in 1x ben geslaagd.

Uitstekende rijschool

Goeie instructeurs met veel ervaring

een goede rijschool

ik ga er met veel plezier er naar toe

Uitstekend geschikt voor rijlessen

Goeie rijschool met expertise, en geduldige en aardige instructeurs

Geslaagd

Leo heeft ervoor gezorgd dat ik mijn les traject vlot kon doorlopen!

fantastisch

Ik heb het lessen als zeer goed ervaren evenals de communicatie. een zeer goed bedrijf.

Uitstekende rijschool

Prima begeleiding en vakkundige instructeurs (rijbewijs C en CE gehaald met code 95) die de tijd voor je nemen en duidelijke uitleg geven. Meer dan tevreden.

Heel fijn persoonlijk contact.

Alle instructeurs zijn zeer betrokken.

Zeer content

Ondanks de problematiek rondom corona hebben Jellie en Harnt mij prima naar C1 gebracht.

Vak mensen

Super bedrijf! Alles goed voor elkaar. Vak mensen die je les geven. Zeker een aanrader:)

Dik tevreden

Door toeval (corona) heb ik voor 4 lessen 3 verschillende rijinstructeurs meegekregen. Bij de één leer en hoor je dit, bij de ander dat. Als ik Tilstra heette zou ik die variatie standaard toepassen.

Fijne rijschool

Ik heb daar als een wat oudere leerling goed les gehad voor C en CE. Rustige instructeurs die luisteren naar feedback en lessen aanpassen aan de leerling.

Duidelijk en snel geregeld.

Ivm werk had ik E achter B nodig. Ondanks de drukte bij het CBR kon ik vrij snel een dagcursus volgen dank hier voor! Tip voor de mensen die ook E achter B willen ga alleen door met een dagcursus als je al ervaring met een kar hebt!

Goede begeleiding

2 instructeurs gehad 2 verschillende stijlen. maar beiden geduldig en duidelijk, ben de 2e keer geslaagd!

Voor een goede prijs mijn E achter B rijbewijs

Top. Deskundig en met een vleugje humor.

Vriendelijke/ kundige mensen

Heel snel mijn C1 kunnen halen dankzij kundige instructeur! Bert Kamminga bedankt!