gelachen en geleerd in de auto

Mijn rij ervaring kon niet beter. Ik heb het geluk gehad om bij de heer Sasja Prins in de auto te komen, een betere match kon niet. Het ging eigenlijk allemaal heel soepel, elke keer als Sasja weer voor de deur stond wist ik dat de komende uren fantastisch zouden worden. We hebben het ook gehad over van alles in auto, alles mag en kan met Sasja. Hoewel het veel praten is in de auto, wordt er natuurlijk ook aandacht besteed aan de serieuzere kant, denk zo aan theorie, verkeerssituaties, etc. Sasja was altijd heel kalm, en hoewel we af en toe in conclaaf gingen of ik, of de andere bestuurder nu de hufter was, hadden we altijd heel veel pret.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. een fijne auto
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk N.v.t.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Afrekening met mijn persoonlijke verleden

Ik ben een beetje een geval apart met rijlessen, omdat ik 8 jaar geleden al rijles heb gevolgd en meerdere keren zonder succes examen heb gedaan toen. Dit is altijd een beetje een trauma voor mij geweest, een rijbewijs voeldde lange tijd voor mij als iets onbereikbaars. Daarom toen ik me bij Nelen aanmeldde specifiek aangegeven dat ik een 'rugzakje' heb wat dit betreft. Het kostte wat meer wachttijd voordat ik kon beginnen, maar uiteindelijk wel heel blij met de begeleiding die ik van mijn instructrice, Lanka, heb gekregen tijdens mijn rijopleiding. Door haar ruime ervaring en systematische en duidelijke manier van lesgeven, heeft ze stapje voor stapje bij mij het zelfvertrouwen doen groeien dat ik het dit keer wel kon en kon afrekenen met die zwarte bladzijde uit mijn verleden. Ik begon daardoor autorijden eindelijk leuk te vinden. Uiteindelijk heb ik het dit keer in 1 keer gehaald, en het voelt ergens als een bevrijding nu dat ik mijn rijbewijs heb gehaald.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorieboek, en lesauto natuurlijk :)

Degelijk geregeld

Bekende naam, niets aan te merken!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Ik ben heel goed opgeleid door de instructeur . Streng maar rechtvaardig is deze rijschool . Ik kom zeker terug voor een groeten rijbewijs .

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Professioneel
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Heel goed bereikbaar

Prima. Een aanrader

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima

Dankjulliewel

nelen was een fijne verkeersschool, professioneel en goed geregeld. ik had rijles bij sasja. een nieuwe vaardigheid leren is altijd een beetje kwetsbaar, maar ik ben blij dat ik het met hem heb kunnen doen. sasja is een erg geduldig persoon, een openminded iemand ook. hij vind niet gauw iets raar. het was fijn om hem naast me te hebben tijdens het rijden, want ik voelde me niet slecht als me iets niet lukte. dat is een van de grootste lessen die ik heb geleerd van hem: hoe meer fouten je maakt, hoe meer leermomenten je hebt, hoe beter je wordt. hij was ook gezellig om mee te rijden, leuk om mee te praten: hij heeft overal wel iets over te vertellen. uiteindelijk ben ik in een keer geslaagd, ik ging het examen in met het gevoel dat ik het kon. het slagen was een heel vrolijk moment, maar ook een beetje bitterzoet: ik ga het rijden met sasja ontzettend missen.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Prima, in het begin een keer van diesel naar benzine geswitcht. Dat was wel moeilijk.

Lang maar goed!

Super georganiseerde en professionele rijschool!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Hele goede en gezellige les van een ervaren instructeur

Ik heb heel erg genoten van mijn rijlessen bij Nelen. Ik kreeg les van een enorm ervaren instructeur die met veel humor en geduld alles bijbracht wat ik nodig had. Ook als ik iets heel specifieks vroeg had hij altijd een antwoord klaar. Daardoor ging ik met veel vetrouwen het examen in. En ben ik geslaagd! De enige reden dat ik een 9 geef ipv een 10 is dat ik ook vaak les kreeg van stagiairs. Deze deden een instructeursopleiding bij mijn instructeur. Ik heb ongeveer een kwart van de tijd gereden met een stagair naast me, en de instructeur achterin. Dat vond ik te veel, het had iets minder gemogen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Prettige auto, niks op aan te merken
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Staan klaar om naar passend oplossing te vinden

Gastvrijheid ,ik krijg de steun de goed bij me past. Mijn instructeur(s) staan altijd klaar om te help ook buiten werk uren Ik ben altijd welkom op de zaak ook als ik geen afspraak heb. Dank jullie wel

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima

Fijn!

Na een hele goede begeleiding van Lanka als docent heb ik mijn B rijbewijs gehaald. Zij als docent heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik goed kan rijden en dat ik op mijzelf kan vetrouwen. Dd medewerkers aan de telefoon zijn altijd heel behulpzaam en geduldig in het uitleggen hoe allesin rlkaar ziet. Ik raad Nelen zeker aan om bij lanka op les te gaan!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Videos, doc met tekst en afbeeldingen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

professionele rijschool met goede instructeurs

Binnen 1 maand ben ik opgeleid tot een beroeps chauffeur. Door goede begeleiding en hele vriendelijke team van nelen, van cursussen tot het inplannen van mijn rijlessen TOP!!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Boeken
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed bereikbaarheid en parkeerplaats genoeg

Vakmensen

Uitstekende instructeurs, goeie wagen, en planning denkt goed mee helpt waar kan!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Fijne rijschool en hele goede persoonlijke aanpak

Om te beginnen: Nelen is een superfijne en betrouwbare rijschool. Ik werd altijd goed en snel geholpen, zowel via telefoon als mail. De mensen op kantoor zijn geduldig en denken met je mee. Ook de app voor het plannen van de lessen werkte goed. Dan het lessen zelf. Nadat mijn rijinstructeur met pensioen ging (ik was toen 1x gezakt), ben ik gaan lessen bij Sasja Prins. Dit bleek een gouden wissel. In korte tijd heb ik ontzettend veel geleerd bij Sasja en ik voelde me meteen op mijn plek. Omdat hij gewoon een hele goede rijinstructeur is die zijn vak serieus neemt. Hij is duidelijk, toegewijd en houdt je altijd scherp. En heel belangrijk: hij ziet goed wie hij voor zich heeft en zoekt van daaruit een benadering die bij je past. Dat werkte bij mij uitstekend! Naast skills, wist hij mij juist ook het vertrouwen te geven dat ik nodig had om de tweede keer wél te kunnen slagen :-) Daarbij is Sasja ook nog eens hele leuke gast waarmee je over van alles kunt praten. Ik heb me nooit verveeld en het was altijd gezellig tijdens de les. Heel erg bedankt voor alles Sasja!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Beste rij-instructeur van de hoofdstad!

Heel erg bedankt Sasha. Voordat ik bij jou zat, was ik bang in de auto en had ik het gevoel dat ik het nooit zou halen. Ik was na een half uur kapot en zat trillend in de auto. Toen ik naar jou ging was het een wereld van verschil, in plaats van angst kreeg ik plezier in rijles en keek ik ernaar uit. Het voelde alsof ik met een vriend in de auto zat. Heel erg bedankt voor je hulp.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

hele fijne school met hele fijne instructeurs

goed geregeld en fijne lesopbouwen, wel jammer dat er via de administratie even moeite was om een examendatum te vinden maar dat lag ook aan de gebrekkige roosters van het cbr. verder alleen maar positieve dingen over te zeggen!

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. prettige autos, al is de dode hoek wel erg groot
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen zeer praktisch

Beste rijschool van Amsterdam

Heel veel geleerd van Hugo! Niet alleen leerzaam maar ook gezellige lessen. Bedankt voor alles!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorieboek

Fantastisch leren rijden bij Sasja

Na voor mijn eerste examen te zijn gezakt ben ik bij Sasja gaan rijden. Niet alleen was dat erg leuk en vooral ook gezellig met Sasja maar eigenlijk zonder dat ik het erg door had ging het rijden steeds beter. Sasja is niet bang om je te vertellen wat goed en fout gaat, voor mij werkt dat erg goed. Het autorijden is leuk geworden en met een fijn gevoel geslaagd. Mijn dank gaat uit naar Sasja en Nelen.

Ontwikkeling

Hoi ik heb in 3x mijn rijbewijs gehaald bij Sasja Prins. De reden waarom ik zeg ontwikkeling is omdat rijen mij niet alleen de vaardigheden heeft gegeven in het bedienen van een auto, het heeft mij ook meer vaardigheden aan mijzelf gegeven, Sasja Prins was in dit proces super help vol. De sfeer die ik met hem heb gehad in de auto was altijd gezellig en ook serieus. Sasja neemt de uiterste moeite om het zo licht en luchtig in de auto te houden. Hygiëne en ook in de relatie. Hij heeft verstand van het proces van beginneling naar meester en helpte mij hier tot het uiterste! Hij leert je alles. Super dankbaar dat ik dit heb mogen doen. Ik moet zeggen ik ben er echt klaar voor om het te hebben en Sasja heeft me hier bij geholpen, tegelijkertijd moet je het ook zelf doen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Bronnen op YouTube doorverwezen van Sasja
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Goede instructie, dingen die moeizamer gingen uitgebreid geoefend

Vorige week heb ik mijn rijbewijs BE gehaald, het examen verliep soepel. Geen enkel commentaar van de examinator. Dit dankzij de aangeleverde documentatie en de uitleg van de instructeur. Daarom een dikke 9. Geen 10, omdat de documentatie hier en daar wat te wensen overliet, op sommige punten verschilde de gegevens daarin met de documentatie die de instructeur bij zich droeg. De maten van de aanhanger weken bijvoorbeeld af. Bij mij ontstond er daardoor enige verwarring en dat is onprettig als je iets aan het leren bent. Zeker geen halszaak, maar het zou prettig zijn als men de documentatie even nauwgezet naliep om dit in de toekomst te voorkomen. Mocht je je rijbewijs BE (aanhangerrijbewijs) willen halen, dan beveel ik Verkeersschool Neelen kan harte aan.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Op kleine punten voor verbetering vatbaar, zie review
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Perfect
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Zeer goed bereikbaar, met alle soorten vervoer.

Great experience with good teachers.

In all my lessons the instructor gave me the necessary knowledge to pass the exam. They take you to different routes to be acquintance with the routes that might be included in the exam. They make sure you are confident on the day of the exam.

Een hele fijne rijschool

Goede opleiding, goede instructeurs, en in een keer geslaagd,

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Prettige rijlessen gehad en goed begeleid tot het halen van mijn rijbewijs.

Ik heb zeer prettig les gehad en ben goed voorbereid om veilig aan het verkeer deel te gaan nemen. Mijn instructrice was altijd goed bereikbaar.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Fijne lesauto en handige uitlegvideo's.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk De rijlessen hebben mij goed voorbereid om op een veilige manier aan het verkeer deel te nemen.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Ik werd altijd op tijd thuis opgehaald voor de les en daar na de les ook weer afgezet, dat was heel fijn.

Top ervaring

Top ervaring

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Top
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Super goede rij-instructeur gehad! Dankzij Werner in één keer geslaagd. Ook altijd goed bereikbaar om lessen in te plannen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Seat
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Super fijne rijschool

Ik heb met veel plezier rijlessen gehad bij Lanka en Samantha. Ik raad deze rijschool voor iedereen aan!

H.J.E. Wenckebachweg 53 A

1096 AK Amsterdam