Hele fijne tijd beleefd bij Nelen!

Mijn ervaring bij Nelen was heel positief! Het systeem waarmee je werkt is goed en overzichtelijk, de mensen van Nelen zijn ook makkelijk te bereiken en vooral extra kudos naar mijn rijinstructeur Frans. Ik heb een hele fijne periode beleefd en goed les gekregen waardoor ik in 1 keer ben geslaagd!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk N.v.t.

Geweldige rijschool

Ondersteund met alles, blijft rustig onder de omstandigheden, legt alles rustig uit. Bedankt John!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorieboek
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Persoonsauto
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Amsterdam

Geslaagd!!

Na een keer gezakt te zijn voor mijn rijexamen kwam ik per geluk bij een les van rij-instructeur Sasja terecht. Hierna besloot ik ook bij hem te blijven. Hij is een erg aandachtige en ervaren rij-instructeur die met iedereen rekening kan houden. Ook vindt hij het erg gezellig om te kletsen tijdens het rijden wat een prettige en gezellige sfeer geeft. Ik keek altijd uit naar de rijlessen en zal ze ook erg missen!! Verder heb ik gemerkt dat de klantenservice van Nelen erg fijn en behulpzaam is. Uiteindelijk geslaagd met grote dank aan Sasja Prins!!

Zeer goede rijschool

Ik heb er lang over gedaan om mijn rijbewijs te halen maar dat lag zeker niet aan Nelen! Hele fijne rijschool die ik zeer aan kan bevelen. Erg betrouwbaar, flexibel en altijd bereid met je mee te denken en je te helpen. Ik heb met verschillende instructeurs gereden en vond ze allemaal erg goed. Het meest heb ik met Sasja Prins gereden en daar ook mee geslaagd! Fijne, betrokken leraar, stelt je op je gemak en heeft oog voor wat jij nodig hebt in de auto (+ alles is in en op de auto is altijd blinkend schoon en fris, heel prettig!)

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Goed les gegeven, je krijgt de aandacht die je nodig hebt.

Ja zeker goed les gekregen.

Toppers!

Ik ben erg tevreden geweest van de manier van opleiding geven tot rijinstructeur. Toppe deskundigen!!!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Perfect
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Gratis parkeren op zijn eigen parkeer ruimte

Goede ervaring

Mehmet is een hele goede instructeur!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Vriendelijk, deskundig en professioneel!

Een prachtig mooie rijschool! Met deskundige instructeurs en uitstekend materieel! Alles is echt van de A-klasse! Een plezier om te lessen!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Motor + Vito met aanhanger
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Uitstekend!
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Super!

Prestige, persoonlijke rijschool

Hele fijne ervaring bij rijschool Nelen. Rij-instructeur Hugo is top en zijn jarenlange ervaring in de dienstverlende sector is te merken. Hij weet zijn kennis goed over te brengen en geeft je vertouwen achter het stuur.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Auto is prima
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Goed toepasbaar
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Altijd optijd, tijd en plek bespreekbaar.

Top rijschool!

Echt een fijne rijschool! Veel geleerd en een prettige tijd gehad. Met heel veel dank en chiel en sasja.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Fijne rijschool en de mensen denken met je mee

De rijlessen waren prima, instructeurs zijn kundig en soms kritisch en dat is fijn. Minder fijn vond ik het dat we de lessen vaak te laat begonnen, en omdat een les voor C1 84 euro per uur kost is elke 10 minuten later beginnen gewoon 15 euro, zonde dus.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed materiaal
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Heel praktijk gericht
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima

Prettige sfeer, toegankelijk en professioneel

De app geeft zeer duidelijk overzicht, de rij instructeurs (met name Roel en Detlef) zijn zeer vriendelijk, behulpzaam, kundig en professioneel.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Prima
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima bereikbaar

Had een goeie rijinstructeur Werner Smith. Hij had geduld met mij en wist precies wat ik nodig had om te slagen. Vind het alleen k*t van Nelen dat ik zou lang moest wachten voor een examen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Ja
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Heb iets meer dan een jaar gelest bij Jeffrey en heb een hele leuke tijd gehad. Ik ben erg goed geholpen en begeleid tot echte wegpiraat (grapje natuurlijk). Als je opzoekt bent naar een rijschool is Nelen zeker een aanrader :) erg bedankt voor de leuke tijden :)

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Duivendrecht

Fijne ervaring gehad met deze rijschool

Ik heb afgelopen jaar rijlessen bij Jeffrey gevolgd en ben er erg tevreden mee! Nelen denkt goed mee over het beste rijpakket en hoe je zo snel mogelijk kan afrijden. Omdat Jeffrey goed les geeft kon ik uiteindelijk 6 weken eerder afrijden dan gepland en heb ik het in 1 keer gehaald

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Rijlessen, TTT, theorie examen, en cbr afrijden
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed bereikbaar en werd thuis opgehaald

Deskundigheid en gezelligheid gegarandeerd!

Met verkeersschool nelen heb ik ongetwijfeld een prettige ervaring gehad. De medewerkers van de receptie stonden altijd voor me klaar en waren erg vriendelijk en behulpzaam. De grootste aanwinst voor verkeersschool Nelen is echter mijn rijinstructeur, Sasja Prins. Hij weet zijn vergaande kennis op het gebied van autorijden op een duidelijke, maar vooral leuke manier over te brengen. Tussen de serieuze uitleg door kon ik met hem daadwerkelijk over alles praten, we raakten dan ook nooit uitgekletst. Iedereen wil natuurlijk het liefst in 1x slagen, maar dat lukt niet altijd. Zelf ondervond ik erg veel stress aan het rijexamen, waardoor dit niet meteen goed ging. De ervaring, mensenkennis en persoonlijke aandacht van Sasja hebben ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk toch met een vrijwel foutloze, stressloze rit ben geslaagd. Ik had me geen betere begeleiding kunnen wensen en ga de gezellige ritjes op zaterdagmiddag dan ook stiekem best missen. Hopelijk blijft hij dit werk nog lang doen, want ik stuur al mijn familie en vrienden zonder rijbewijs zijn kant op!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Excellent

My experience with VERKEERSSCHOOL NELEN was a great experience especially with the man (Cheil) although I was already a driver but he pertinently helped me to get more experienced than I already had, l would be glad to recommend VERKEERSSCHOOL NELEN to anyone who is willing to learn driving skills in Netherlands, and please don't forget to ask for Cheil as your instructor.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Auto practical

Aangenaam

Goed advies en met goed uitgebreid materieel

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Materieel
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Bereikbaar

Behulpzaam en meedenkend

Toen het niet matchte met mijn eerste instructeur heb ik gebeld en toen kreeg ik Paul. Paul was super fijn, hij heeft me super veel geleerd, ik kon aangeven wat ik extra wilde oefenen, en het was ook nog eens gezellig!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Heel professionele hulp

Heel fijne motorles. Roel en team hebben uitstekend les gegeven

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Suzuki SV650
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Top
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima. Wel auto nodig.

gelachen en geleerd in de auto

Mijn rij ervaring kon niet beter. Ik heb het geluk gehad om bij de heer Sasja Prins in de auto te komen, een betere match kon niet. Het ging eigenlijk allemaal heel soepel, elke keer als Sasja weer voor de deur stond wist ik dat de komende uren fantastisch zouden worden. We hebben het ook gehad over van alles in auto, alles mag en kan met Sasja. Hoewel het veel praten is in de auto, wordt er natuurlijk ook aandacht besteed aan de serieuzere kant, denk zo aan theorie, verkeerssituaties, etc. Sasja was altijd heel kalm, en hoewel we af en toe in conclaaf gingen of ik, of de andere bestuurder nu de hufter was, hadden we altijd heel veel pret.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. een fijne auto
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Afrekening met mijn persoonlijke verleden

Ik ben een beetje een geval apart met rijlessen, omdat ik 8 jaar geleden al rijles heb gevolgd en meerdere keren zonder succes examen heb gedaan toen. Dit is altijd een beetje een trauma voor mij geweest, een rijbewijs voeldde lange tijd voor mij als iets onbereikbaars. Daarom toen ik me bij Nelen aanmeldde specifiek aangegeven dat ik een 'rugzakje' heb wat dit betreft. Het kostte wat meer wachttijd voordat ik kon beginnen, maar uiteindelijk wel heel blij met de begeleiding die ik van mijn instructrice, Lanka, heb gekregen tijdens mijn rijopleiding. Door haar ruime ervaring en systematische en duidelijke manier van lesgeven, heeft ze stapje voor stapje bij mij het zelfvertrouwen doen groeien dat ik het dit keer wel kon en kon afrekenen met die zwarte bladzijde uit mijn verleden. Ik begon daardoor autorijden eindelijk leuk te vinden. Uiteindelijk heb ik het dit keer in 1 keer gehaald, en het voelt ergens als een bevrijding nu dat ik mijn rijbewijs heb gehaald.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorieboek, en lesauto natuurlijk :)

Degelijk geregeld

Bekende naam, niets aan te merken!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Ik ben heel goed opgeleid door de instructeur . Streng maar rechtvaardig is deze rijschool . Ik kom zeker terug voor een groeten rijbewijs .

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Professioneel
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Heel goed bereikbaar

Prima. Een aanrader

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima