Top verkeersschool!

Nelen is een top verkeersschool. De instructeurs zijn allen zeer bekwaam en enthausiast over hun vak. De voertuigen zijn modern en goed onderhouden.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed met auto bereikbaar.

Zeer fijne rijschool

Relaxte en ervaren instructeurs.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Bus
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Opleiding tot buschauffeur
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Vanuit Purmerend goed te doen

Zeer goede rijschool

Zowel theorie als praktijk gevolgd bij Nelen voor mijn bus rijbewijs. Mede door hun alles in 1 keer afgerond! Top rijmelden gehad van Guus en Eri

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Boeken
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk N.v.t.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima locatie

Goede rijschool met informele sfeer

De afgelopen tijd heb ik het hele traject voor mijn D rijbewijs inclusief Code 95 bij Nelen mogen volgen. Over het algemeen zeer positief en redelijk.snel af kunnen ronden. Goede instructeurs waar je snel een klik mee hebt en daardoor ook prettig de rijlessen doorloopt. Vandaag 17-01-2024 positief afgesloten en door naar het volgende stadium bij EBS te Purmerend. Zin an .

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Map met benodigde modules 1, 2 en 3
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Het lesmateriaal was over het algemeen duidelijk , maar de vraagstelling van de oefenopgaven en examen training verschillen wel enigzins. Vergt een klein beetje inlevingsvermogen tijdens het examen, maar is zeker te doen. Tevens zouden de lessen "Techniek" iets beter- uitgebreider kunnen . Voor iemand met weinig kennis hiervan is het best pittig. Verder gewoon leren, dan is er niets aan de hand.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Locatie is top en zeker goed bereikbaar

Veel dank aan iedereen die voor mij heeft gewerkt. Angelo is de geweldige acteur achter de schermen. Soltan, je bent een geweldige leraar! Bedankt voor alles heren! O. Isleyici

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. helemaal tevreden!
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Top!
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Top!

NVT

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Fantastische rijschool met de leukste rij instructeur ooit

Ik ben van een onervaren en nerveuze leerling gegroeid tot iemand die in 1 x haar rijbewijs heeft gehaald en dit alles mede dankzij mijn geweldige rij instructeur. Mehmet geeft je niet alleen ruimte om te leren, maar zorgt ook voor een gezellige en ontspannen sfeer in de auto. Ik keek elke week uit naar mijn rijles zodat we weer konden lachen en leren! Een enorme aanrader om bij Mehmet te gaan rijden en te kiezen voor Nelen!

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Top materiaal!
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Hele fijne theoriecursus + rijlessen gehad
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Fijne locatie en je wordt ook nog eens thuis opgehaald

Perfecte rij opleiding bij Nelen.

Ik werd perfect opgeleid bij Nelen. Ervaring gehad met 2 verschillend rij instructeurs beiden waren heel professioneel en behulpzaam.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Dag cursus en boek
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Locatie was wat lastiger te bereiken, maar gezien ik maar 2 keer tijdens het hele proces moest gaan was het niet vervelend.

Hele leuke mensen Krijg ook goed les van de mensen van nelen Echt een aanrader omhier je rijbewijs te halen

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Professioneel Betrokken, Flexibel en goede communicatie

Erg positieve ervaring. Zeer professionele motorinstructeurs met als enige doel: de leerling fatsoenlijk opleiden en voorbereiden op het examen en daarna aan deelname op de weg.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen prima

Top rijschool

Top rijschool

• Gebruikte leermiddelen/materieel. C1
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Ben zeer blij met de leerschool maar zeker ook me rijinstructeur die heeft me zeker geholpen om zo snel me rijbewijs te halen

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Boekjes en tekeningen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima

Het was behulpzaam en ik leerde veel.

Toen ik begon bij Nelen kreeg ik een rij instructrice die mij niet zo goed lag en nadat ik ben overgestapt naar Bram ging alles beter. Hij leert je echt goed autorijden en heb veel van hem geleerd!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

John Baas is een goede en leuke instructeur

Praktijk was goed. Theoriegedeelte is voor verbetering vatbaar. Te weinig dialoog.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Zeer bekwaamd. Altijd volgens afspraak en heel vriendelijk

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Auto rijlessen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Heel fijn

Fijne rijschool met goede instructeurs!

Ik heb snel en goed auto leren rijden en ik heb altijd met plezier in de auto gezeten!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Een turbulent, leerzaam en bijzonder traject

Het was een turbulent, leerzaam en bijzonder traject voor mij. Ik ben bij Mehmet Payas begonnen en van hem heb ik geleerd de auto goed te besturen. Na twee keer zakken bleek dat ik toch meer last had van presteren onder druk en prikkelverwerking. Ik heb inval lessen gehad van Sasja en Michel. Dit was voor mij doorslaggevend om te veranderen van instructeur. Chiel Gieben heeft mij met veel geduld en begrip geholpen om wat meer overzicht te leren behouden. Met zelfvertrouwen heb ik de 3e keer mijn rijbewijs gehaald. Bedankt allen!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Pas veel later geïntroduceerd met de app
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk passend
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen ik werd thuis opgehaald

Hele fijne tijd beleefd bij Nelen!

Mijn ervaring bij Nelen was heel positief! Het systeem waarmee je werkt is goed en overzichtelijk, de mensen van Nelen zijn ook makkelijk te bereiken en vooral extra kudos naar mijn rijinstructeur Frans. Ik heb een hele fijne periode beleefd en goed les gekregen waardoor ik in 1 keer ben geslaagd!

Geweldige rijschool

Ondersteund met alles, blijft rustig onder de omstandigheden, legt alles rustig uit. Bedankt John!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorieboek
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Persoonsauto
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Amsterdam

Geslaagd!!

Na een keer gezakt te zijn voor mijn rijexamen kwam ik per geluk bij een les van rij-instructeur Sasja terecht. Hierna besloot ik ook bij hem te blijven. Hij is een erg aandachtige en ervaren rij-instructeur die met iedereen rekening kan houden. Ook vindt hij het erg gezellig om te kletsen tijdens het rijden wat een prettige en gezellige sfeer geeft. Ik keek altijd uit naar de rijlessen en zal ze ook erg missen!! Verder heb ik gemerkt dat de klantenservice van Nelen erg fijn en behulpzaam is. Uiteindelijk geslaagd met grote dank aan Sasja Prins!!

Zeer goede rijschool

Ik heb er lang over gedaan om mijn rijbewijs te halen maar dat lag zeker niet aan Nelen! Hele fijne rijschool die ik zeer aan kan bevelen. Erg betrouwbaar, flexibel en altijd bereid met je mee te denken en je te helpen. Ik heb met verschillende instructeurs gereden en vond ze allemaal erg goed. Het meest heb ik met Sasja Prins gereden en daar ook mee geslaagd! Fijne, betrokken leraar, stelt je op je gemak en heeft oog voor wat jij nodig hebt in de auto (+ alles is in en op de auto is altijd blinkend schoon en fris, heel prettig!)

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Goed les gegeven, je krijgt de aandacht die je nodig hebt.

Ja zeker goed les gekregen.

Toppers!

Ik ben erg tevreden geweest van de manier van opleiding geven tot rijinstructeur. Toppe deskundigen!!!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Perfect
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Gratis parkeren op zijn eigen parkeer ruimte

Goede ervaring

Mehmet is een hele goede instructeur!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Vriendelijk, deskundig en professioneel!

Een prachtig mooie rijschool! Met deskundige instructeurs en uitstekend materieel! Alles is echt van de A-klasse! Een plezier om te lessen!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Motor + Vito met aanhanger
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Uitstekend!
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Super!